auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 18 Maj, 2013
No to czadowo, nie dośc że Profesor, to jeszcze Profesor Dyrektor.
Czy jeśłi furta ma być N'kowa i homologowana, to musi w ogóle być zarejestrowana jeśli przyjeżdża na lawecie? I to na model z homo czyli np. 106 S16? Czy można np. wziąć budę XS'a, ogarnąć wszystko tak żeby wyszła z tego S16, mieć książkę i lecieć?
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Sob 18 Maj, 2013
Greg napisał/a:
Czy jeśłi furta ma być N'kowa i homologowana, to musi w ogóle być zarejestrowana jeśli przyjeżdża na lawecie? I to na model z homo czyli np. 106 S16? Czy można np. wziąć budę XS'a, ogarnąć wszystko tak żeby wyszła z tego S16, mieć książkę i lecieć?
Do wyścigów torowych samochód nie musi być zarejestrowany - najlepiej jak nie ma VIN'u tylko indywidualny numer nabity na nadwozie w celach identyfikacyjnych np GREG69.
Wówczas wozi sie to na lawecie i przynajmniej teoretycznie może to być buda z XS'a.
Praktycznie jest to trudne do odróżnienia, aczkolwiek załącznik J zabrania w którymś z punktów przystosowywania wersji która nie posiadała homologacji. Przykład: słynne lancery w US Spec, które homologacji nie miały, były warunkowo dopuszczone, bo teoretycznie takie same. W sumie gdyby nie VIN to by sie nikt nie pokapował...
I runda zawodów RALLYCROSS CUP planowana jest w dniach 8-9 czerwca 2013.
Dokładne informacje znajdziecie tutaj: http://rallycrosscup.pl/kalendarz/
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 21 Maj, 2013
Dzięki Radku
Planuję się wybrać na pierwszą rundę na oglądarę.
No i bardzo poważnie myślę o niskobudżetowym starcie w przyszłym sezonie. Pewnie w 106, ale innej. Muszę jeszcze to przeliczyć, poszukać finansowania w skarpetach i zobaczyć ile czasu to pochłonie. Jaram się na maksa RC.
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 22 Maj, 2013
Mówisz o pierwszej rundzie czy upalaniu (szarego )?
Pewnie. Jeszcze nie wiem czy w sobotę czy w niedzielę, bo w sobotę idę na jakieś wesele czy jakąś taką imprezę i nie wiem jeszcze o której, a z drugiej strony w niedzielę mogę nie móc prowadzić fury.
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
Ja w sobotę jadę na wesele (w sumie top niedaleko Grójca, ale od Katowickiej ) na 16 chyba, więc nie wiem czy rano się wyrobię. W niedzielę prędzej, wstanę sobie może jakoś w miarę po ludzku i jakoś ok 12-13 mógłbym zaatakować. Tylko nie wiem czym pojadę bo 106 strzela focha.
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Pon 03 Cze, 2013
Jeżeli chodzi o oglądarkę to przed 10:00 zarówno w sob jak i nied nie warto przyjeżdżać.
Jak ktoś będzie ograniczony czasowo to polecam przyjechać na 14:00 i zostać do końca.
Mogę być dość mocno zajęty na zawodach ale w zasadzie jak ktoś będzie na miejscu i zadzwoni (509 33 55 33 ) to postaram się znaleźć te 5 minut w jakiejś przerwie.
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach