Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Hamulce - rozkminka
Autor Wiadomość

Miniac 
Ala ma kota
Mini-Me


auto: Cayane
silnik:: Tuaregoa
moc: np 182km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 28 Sty, 2013   

Wrobel napisał/a:

nierozumiem...


no właśnie.. :>
_________________
Stefan ma dobre ciśnienie....
...w oponach!
 
 
 

Wrobel 
Ile masz lat?


auto: 106
silnik:: 1,6 16v
moc: ?km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Lis 2010
Skąd: Myslenice

Wysłany: Pon 28 Sty, 2013   

Miniac napisał/a:
no właśnie..

ze nie rozumiem to ja wiem :]
_________________
Młody
"Teraz prędko, zanim dotrze do nas, że to bez sensu. "
 
 
 

Wrobel 
Ile masz lat?


auto: 106
silnik:: 1,6 16v
moc: ?km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Lis 2010
Skąd: Myslenice

Wysłany: Pon 28 Sty, 2013   

ehs... nie rozkminiam rozkminki
trzeba przyjac jakas terminologie. piszac "prawdziwy korektor" mialem na mysli jakis tam badziew z pokretelkiem czy tez wajcha ktory wklada sie do kabiny.
Jak dziala seryjny korektor na belce wiemy, i teraz na przykladzie faldzipa ktory ma go odlaczonego od wachacza to rozni sie mu on on od tego aftermarketowego tylko tym ze ma do niego gorszy dostep...
siedziac juz za kolkiem malo mnie to interesuje czy ten korektor ma w srodku tloka czy dziala na zasadzie kranika, naciskajac pedal nie robi mi to roznicy.
a wiec wklada sie te smieszne pokretelka do srodka dlatego zeby mozna sobie bylo skorygowac hamulec w zaleznosci od warunkow, czy to pogodowych jak opisywal GeKo tylko on sie musial czolgac pod uniakiem, czy tez warunkow toru (ilosc hamowan na prostych kolach, hamowan w luku itd).

no i temat chyba idzie duzo glebiej niz same hamulce... pasowalo by sie zastanowic nad ustawieniami zawieszenia jesli fura nurkuje czy tez nieprzewidywani zawija dupa.... a nastepnie nad wada konstrukcyjna samochodu ktory poprostu jest zle wywazony .... na tełtatesa.... na przykład :]
_________________
Młody
"Teraz prędko, zanim dotrze do nas, że to bez sensu. "
 
 
 

karoluPL 
bizon


auto: rs
silnik:: benz
moc: miljonkm
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Kwi 2012
Skąd: kk

Wysłany: Wto 29 Sty, 2013   

co strone robi sie coraz grubiej, za chwie powstanie faq nt. budowy auta na pozen :]

Wątek powiązania zawieszenia z hamulcami ma jakis sens i ogólnie trzeba przyznać, ze każde modyfikacje powinny ciągnąć za sobą ( z resztą ciągną, zwłaszcza koszty-niczym niekończąca się opowieść ) sensowne dopasowanie reszty powiązanych elementów.
 
 

Bonczek 
There you go...
Petrolhead


auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 25 Sty 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 29 Sty, 2013   

Ale chyba z naszymi możliwościami testowania setup`ów możemy to robić tylko przez zakup, jeżdżenie i porównywanie ;)
_________________
Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63

http://www.facebook.com/p...208482285855703 :)

 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Śro 20 Lut, 2013   

Coś więcej w temacie?
Wczoraj miałem możliwość pojeździć Clio z włożonym aftermarketowym korektorem co ma tylko dwa wyjścia ( Nie Renault sport)
Wrażenie takie że coś tam zmienia, ale w sumie to nic. Bo jadąc z mocno naciśniętym hamulcem i gazem tył na śniegu się nie blokował. Łatwiej seja z lewej nogi włożyć w zakręt niż clio.

Na korektorach z Renault sport nie zauważyłem tego (mają 4 wyjścia) Może problem też tkwi w tym że pompy które są przystosowane pod ABS nigdy nie będą chciały prawidłowo działać z takimi korektorami aftermarket.
_________________
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Czw 30 Maj, 2013   

Chyba taniutkie rozwiązanie względem korektora renualt sport, dla tych co chcą w Nce jeździć i zachować układ krzyżowy, w sumie takie rozwiązanie nawet nie powinno być przez policje podważane.
http://www.tomson.com.pl/...-pokretlem.html
_________________
 
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Sob 01 Cze, 2013   

GeKo napisał/a:
Chyba taniutkie rozwiązanie względem korektora renualt sport, dla tych co chcą w Nce jeździć i zachować układ krzyżowy,


a w A można już zastosować pojedyncza wajche czy nie ?? w sensie do RD3L moge zostawic tego jednobwodowego AP czy musze zmieniać ??
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 10