Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
skrzynia BE w saxo
Autor Wiadomość

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Pią 11 Maj, 2007   skrzynia BE w saxo

znacie jakiegos magika ktory potrafi to zrobic ?
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Sob 12 Maj, 2007   

a wiesz wogole co trzeba zrobic?

temat juz byl przerabiany... to ma byc BE5 czy BE6?
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Sob 12 Maj, 2007   

wiem ze jest masa roboty, ale co i jak dokladnie to jeszcze nie, dlatego pytam o magika :)
Ktos juz na tym jezdzi skoro temat byl przerabiany ?

Chce sie zorientowac jak duze przerobki trzeba robic i jaki moze byc tego koszt, zeby po prostu ocenic czy warto. Wiem np. ze trzeba wymieniac polosie np pugsport albo customowe, a to juz jest nie maly koszt.

No i jesli ktos na tym jezdzi to czy rzeczywiscie sa takie pancerne. Skrzynie MA sa dosc delikatne i jesli jest lepsze rozwiazanie to warto to sprawdzic :)
 
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Sob 12 Maj, 2007   

co to sa za skrzynie BE5 - BE6 - MA ??
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Sob 12 Maj, 2007   

a jak z waga takiej skrzyni? to samo co MA?
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Sob 12 Maj, 2007   

niestety nie :( , jest ciezsza, podobno nawet trzeba sprzezyny na twardsze zmieniac, to sa wlasnie informacje ktore gdzies tam wyczytalem i chcialbym potwierdzic u jakiegos magika.
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Sob 12 Maj, 2007   

BE nie pasuje do bloku TU, ale wiadomo wszystko da sie obejsc.

Okazuje sie ze w Berlingo/Partnerze wystepowaly silniki z serii TU ze skrzynia BE i nalezy znalezc taki motor zdemontowac z niego specjalna tuleje laczaca blok TU ze skrzynia BE. Chyba w dieslu 1.9 byla tez taka tuleja lacza i pasowala wlasnie do bloku TU i skrzyni BE

Next step to kwestia czy skrzynia 5 czy 6 biegow ta druga jest wieksza :) inie wiem czy pasuja do niej półosie Pugsport... Jeszcze wszystkie ciegna trzeba wymienic.

Nie pamietam jak tam jest ze sprzeglem czy nie jest hydrauliczne (w MA jest na lince)

I to chyba tyle - półosie, tuleja, ciegna no i inne mocowanie ma ta skrzynia.

PS. Zmniejsza promien skretu!
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Sob 12 Maj, 2007   

ale na francuskich forach z ogloszeniami z czesciami rajdowymi jest chyba wiecej skrzyn BE do saxo niz MA, wiec chyba jest to nieglupie rozwiazanie.
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Sob 12 Maj, 2007   

jasne ze jest nie glupie bo wytrzymuje trudy rajdow. Jana twoim miejscu zeszperowal bym MA i osral temat.

Za duzo dlubania i jakiejs dziwnej roboty.. Jesli budujesie silnik do amaorskiej zabawy a zdaje sie ze taki masz plan lepiej nie utrudniac sobie zycia. W tej chwili czesci do MA sa tak tanie ze mozesz kupic za 500PLN w dobrym stanie taka skrzynie i miec komplet synchronizatorw i kol na zapas.

Michał - skrzynie MA to takie jak masz w saxo.. BE wystepowaly z silnikami 2.0 i byly 5 i 6 biegowe.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Sob 12 Maj, 2007   

dzieki łukasz
 
 
 

p106rallye
[Usunięty]

Wysłany: Sob 12 Maj, 2007   

W 307 z silnikiem TU(TU5JP4) tez jest skrzynia BE-oto przykład takiej skrzyni do sprzedania na allegro.Skrzynia ta ma prawdopodobnie(nie jestem pewien) przełozenie główne 15/74(4,933) czyli dosyć krótkie,ale nie wiem jakie są przełożenia poszczególnych biegów.
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Sob 12 Maj, 2007   

O wiec jeszcze ciekawiej.. nie wiedziałem ze w 307 chodziły te skrzynie.

ALe juz widać ze bez tuleji nie podejdzie.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 8