auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km Pomógł: 44 razy Dołączył: 27 Mar 2011 Skąd: Wilanów 90210
Wysłany: Wto 27 Sie, 2013 Uniball unibol
Czy ktoś miał z tym styczność i może mi odpowiedzieć na takie pytanie
Gdzie w polsce kupie unibole z przeznaczeniem do motorsportu, lub coś co trochę pojeździ. Jedyna marka którą udało mi sie namierzyć to fluro i seria motorsport, ale może jest coś jeszcze ?
Interesuje mnie konkretnie główka cięgna z męskim gwintem M16, koniecznie lewym. Na allegro niby mają fluro motorsport w niezłej cenie po ok 115zł/szt ale nie mają lewych gwintów
Te które mam teraz, przejechały 5 imprez asfaltowych i poległy na fso żerań, były to jakieś zwykłe przemysłowe końcówki po ok 40zł/szt.
Panowie powinni ogarnąć zamówienie tego co potrzebujesz ( niektóre ceny mają lepsze niż oficjalny dystrybutor ), chętni bym pomógł osobiście, ale słabo z czasem stoję...
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
Panowie powinni ogarnąć zamówienie tego co potrzebujesz ( niektóre ceny mają lepsze niż oficjalny dystrybutor ), chętni bym pomógł osobiście, ale słabo z czasem stoję...
Podałem kod produktu i maja poszukac i oddzwonić, zobaczymy czy nie zapomną
auto: Cayane
silnik:: Tuaregoa
moc: np 182km Pomógł: 16 razy Dołączył: 18 Lis 2009 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 28 Sie, 2013 Re: Uniball unibol
Kamill napisał/a:
To tylko przykład z netu o jaki ksztalt mi chodzi, a te fluro motorsport maja jakieś telfonowe wkladki.
Na Fluro rozwalił się właśnie co Palusko na torze w Czechach. Jak zapytałem o opinie to usłyszałem "chcesz to ryzykuj". To wszystko co jest popularne to shitex, podobnie jak poliuretany za 10$ które wytrzymują tylko w wonossących FWD na oponach UHP...
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Śro 28 Sie, 2013
Nie chce nikogo bronić na siłę, ale to była seria do motorsportu czy zwykłe?. Bo na głupich łożyskach do topmountów jest kilkukrotna różnica w cenie, między zwykłymi a motorsport.
auto: Cayane
silnik:: Tuaregoa
moc: np 182km Pomógł: 16 razy Dołączył: 18 Lis 2009 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 28 Sie, 2013
GeKo napisał/a:
Nie chce nikogo bronić na siłę, ale to była seria do motorsportu czy zwykłe?. Bo na głupich łożyskach do topmountów jest kilkukrotna różnica w cenie, między zwykłymi a motorsport.
Sam nie wiem. Chyba, że pewien sklep "motorsportowy" sprzedaje te zwykłe do motorsportu, do którego się na pewno nie nadają. Może to właśnie taka 'wajcha"
_________________ Stefan ma dobre ciśnienie....
...w oponach!
auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km Pomógł: 44 razy Dołączył: 27 Mar 2011 Skąd: Wilanów 90210
Wysłany: Śro 28 Sie, 2013
Miniac napisał/a:
GeKo napisał/a:
Nie chce nikogo bronić na siłę, ale to była seria do motorsportu czy zwykłe?. Bo na głupich łożyskach do topmountów jest kilkukrotna różnica w cenie, między zwykłymi a motorsport.
Sam nie wiem. Chyba, że pewien sklep "motorsportowy" sprzedaje te zwykłe do motorsportu, do którego się na pewno nie nadają. Może to właśnie taka 'wajcha"
A jaki to sklep, bo moze bym nie musiał szukać po hurtowniach ?
Co do wypadku, dziwne z tym fluro, na razie słyszałem same poztywne opinie, nawet od aut latajacych po jakiś rajdach, gdzie wali po zawieszeniu non stop.
Ten wahacz na którym będą te końcówki cięgien standardowo jest zrobiony ze zwiniętej blachy.
Więc nie wiem czy tam są aż takie obciążenia żeby ścięło pręt stalowy M16.
Napisze jeszcze do tej firmy co polecał Miniac, zobaczymy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach