Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
wlot powietrza na dach
Autor Wiadomość

Czesio
[Usunięty]

Wysłany: Pią 11 Paź, 2013   

2 małe aluminiowe Teowniki podklejone od spodu na b.mocny klej wystarczą .
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Pią 11 Paź, 2013   

Śaden klej nie utrzyma, nit lub śruba to jedyne rozwiązanie.

Tylko co za kretyn to projektował :/ i co w sytuacji jak się tak zamontuje:

_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

faldzip 
hybrex
saxo...


auto: Saxo / Xsara
silnik:: 1.6 / 1.6
moc: 0 / 110km
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 11 Paź, 2013   

no ale to chyba nie musi byc jakas super kosmiczna technologia skoro takie najprostsze wersje tez się jakoś chyba sprawdzają:



dlatego ekspercko oceniam, ze przewiewu na wylot nie musi byc i jedyny problem to sztywnosc tego wlotu - na oko wyglada na grubosc papieru - wiec moze lepiej nie robic mu dziury z tylu?
_________________
czyt. faldżip
Ostatnio zmieniony przez faldzip Pią 11 Paź, 2013, w całości zmieniany 1 raz  
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Pią 11 Paź, 2013   

No włąsnie sam nie wiem qarwa :/
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

was79 
no ja mam M1 do wynajęcia


auto: yaris TS
silnik:: 1NZ-FE
moc: nykm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 16 Maj 2010
Skąd: Katowice

Wysłany: Pią 11 Paź, 2013   

Ja bym do twojego dał wzmocnienie od środka, i bez przewiewu. Wtedy nic ni będzie drgało. Drobny pręt odpowiednio dogiąć i przykleić od środka. Kształt takiego wzmocnienia mogę Ci pokazać na przykładzie i tyle.
_________________
TDI Fahrer
 
 

Kamill 
japa trolu!


auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Skąd: Wilanów 90210

Wysłany: Pią 11 Paź, 2013   

Jak dasz bez przelotu, to zawsze możesz wrócić i przykręcić po staremu, spróbuj, przykręć szczelnie i się przejedź. Mam jakieś alu profile w garażu, jak będziesz coś potrzebował, mam taki jeden cienki 4x4x4mm U i jakieś płaskowniki i kątowniki.
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pią 11 Paź, 2013   

Raściak podeślij to do mnie dolaminuje Ci 2-3 warstwy ręcznie i nabierze sztywności.
_________________
 
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Pią 11 Paź, 2013   

GeKo, no właśnie zareklamowałem górny element i otrzymałem nowy znacznie grubsze przez co jest o wiele sztywniejszy niż poprzednio. Co nie zmiena faktu że i tak w rękach się gnie.

Na razie daszek zamontowałem bez robienia szczeliny z tyłu ponadto oprócz nitów dodałem silikon uszczelniający. Testy na obwodnicy wypadły pozytywnie jest znacznie ciszej i na razie nic nie wpada w rezonans. Po weekendzie się okaże czy zda to swoje zadanie.
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

Koto 
plotki... plotki...


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6
moc: 103km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Lis 2008
Skąd: Cieszyn

Wysłany: Pią 11 Paź, 2013   

Może wycięcie większego wylotu by pomogło? Coś w ten deseń
_________________
Loud pipes save lives!
 
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Pią 11 Paź, 2013   

Koto napisał/a:
Może wycięcie większego wylotu by pomogło? Coś w ten deseń
Obrazek


Też o tym myślałem, ale to jednak dwie zupełnie inne konstrukcje, jak by sobie Rasta walnął takie wycięcie to by mu padało prosto do wlotów :) no i nie ma niczego co by "łapało" to powietrze( ten z fiesty jest "troszkę" bardziej rozbudowany ;) )

Najlepsze chyba będzie rozwiązanie zaproponowane przez Was`a. Czyli usztywnić górny daszek, i poskładać bez szczeliny, uszczelnienie sylikonem dookoła tej części przynitowanej powinno pomóc przy szumie i jakiś przeciekach.

Ja bym jeszcze przysłonił te wloty jakaś gąbką ( taką mniej zbitą), żeby jakiś syf i owady wyłapywała zanim trafią do wewnątrz.
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pią 11 Paź, 2013   

kurde przecież wystarczy dolaminować kawałek pianki z airexu, która waży tyle co pierd nietoperza i zrobi się sztywne jak tafla szkła.
A jaka grubość była na początku?
_________________
 
 
 

korek171 
pełna synchronizacja

auto: 2x Citroen saxo
silnik:: 2x 1.6 16v
moc: 2x ???km
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Lut 2011
Skąd: Pisarzowice

Wysłany: Pią 11 Paź, 2013   

Panowie a orientuje się ktoś jak taki bajer ma się do homologacji w saxo ??? Tylko kit car, czy dopuszczalne w A-gr
 
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Śro 16 Paź, 2013   

Dobra, testy na autostradzie oraz Torze Poznań zaliczone.

Daszek zamontowałem ostatecznie tak:



Jak widać na foto nie zostawiłem szpary z tyłu daszka. Oprócz nitów uszczelniłem go za pomocą silikonu uszczelniającego do szyb. Jest nieporównywalnie ciszej niż za pierwszym razem. Przy prędkości przelotowej tak 120-150 km/h jest naprawę ok.
Vmax tez był testowany (>250 km/h), nic nie odpadło, nic nie zaczęło furczeć ani wpadać w rezonans. Wreszcie mogę stwierdzić, że jest ok. Za pierwszym razem zdecydowanie daszek był za cienki.
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 9