Kupiłem saxo 16v, rajdówkę. Silnik wyważony, sportowy komp(nie wiadomo jaki;) i dolot z c2 r2. Auto bardzo żwawe, tak mi jedzie na 130 konia, dół jest dobry jak na takie coś.
Potrzebuję mocy.
1. Plan minimum.
a) Wydech agrupa, jak ktos cos moze polecic to bede wdzieczny.
b) Obrobka glowicy. Tu szukam fachowca w okolicy Krakowa. Jesli ktos co wie bede mega wdzieczny za pomoc.
Ile po planie minimum takie saxo wypluwa? Biorąc pod uwagę,że motor zdrowy i wyważony.
2. Plan extra. Wałki i pewno komp pod to jeśli trzeba. Auto ma przełożenie 13/59,więc też nie można za bardzo zabić dołu, choć to może jakieś moje przemyślenia.
Ogólnie chodzi o to,że jakie wałki,żeby bylo plug'n'play. I jaki komp do tego zapodac. Tylko,ze nie chce jakis kosmicznych strojen, drogich kompow, bo az tak grubo z mocą nie musze iść.
Auto idzie z początkiem marca na warsztat i chcę do tego czasu wiedzieć co i jak.
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Nie 22 Gru, 2013
jak nie idziesz w walki, doprezenie, strojenie to chyba nie ma sensu sciagac glowicy
jak masz pewnosc ze motor jest ok. jak robisz przeglad silnika przed sezonem to ok.
z samej glowicy przy tym silniku +5KM to chyba i tak naciagany wynik wiec nie wiem
czy warto...
auto: BMW E46 Compact
silnik:: M54B25
moc: 192km Pomógł: 11 razy Dołączył: 30 Sty 2010 Skąd: Mysłowice
Wysłany: Nie 22 Gru, 2013
po co emu. Na detcie to jest do ogarniecia,a pare zlotych na lepsze walki zostaje. Moze zamiast robic ta glowice warto zalozyc z c2 tego stopare koni. Wieksze zawory tam masz i na seryjnych walkach z saxo juz cos ugrasz,a na ostrzejszych bedzie bajka. Jeszcze ssacy z C2 i albo strojenie na serii kompie jak masz na 1 kosc albo DET3 zeby bylo latwiej. Chlopaki z club106 chca po nowym roku ogarnac zakup grupowy wiec powinna byc na DETa fajna cena.
po co emu. Na detcie to jest do ogarniecia,a pare zlotych na lepsze walki zostaje. Moze zamiast robic ta glowice warto zalozyc z c2 tego stopare koni. Wieksze zawory tam masz i na seryjnych walkach z saxo juz cos ugrasz,a na ostrzejszych bedzie bajka. Jeszcze ssacy z C2 i albo strojenie na serii kompie jak masz na 1 kosc albo DET3 zeby bylo latwiej. Chlopaki z club106 chca po nowym roku ogarnac zakup grupowy wiec powinna byc na DETa fajna cena.
tylko, ze ta glowica z C2 to chyba nie wchodzi w gre jak chce sie miec auto zgodne z homo? wiec to podstawowa sprawa do czego to ma byc
auto: DS3 THP
silnik:: 1.6T
moc: 156km Pomógł: 6 razy Dołączył: 14 Sie 2009 Skąd: Tarnów
Wysłany: Nie 22 Gru, 2013
qbus napisał/a:
http://rasart.pl/ - ja robilem u niego skrzynie, mlody belke, ogarnai francuzy i glowice ponoc tez
ja u niego belke robiłem i polecam, a jarek_malopolsk z naszego forum ostatnio robił silnik u niego bodajże i dla kolegi do c2 też silnik jarek tam zawoził do roboty więc możesz do jarka napisać jak to wyszło.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach