Ja mam emu bo zamontowała mi go firma motoweld.pl która robiła mi też wydech na moim saxo testowała emu tak że mam go po kosztach. Pewnie gdybym musiał kupić kompa za 2000 + wiązka itd w życiu bym go nie kupił
Faktycznie moje saxo ma ok 15o koni z dobrym momentem obr. ( nie pamietam dokladnie bo stojone było przed samym rajdem i nawet nie zabrałem wykresu).
Głowica była robiona w RASART Artura Woszczyka w bardzo rozsądnych pieniadzach + kopie pucharowych francuskich wałków z rewaru ( koszt ok 500 zł na wymiane zea seryjne). uszczelka głowicy z 206 wydech i tyle.
To taka uboga a grupa ale wynik przyzwoity bo nie ruszałem dołu silnika
W głowicy były robione kanały, szlifowane zawory, planowanie itd. Głowica musiała zostać zgodna z homologacja tak że jakiejś wielkiej ingerencji jak np. wieksze zawory nie było.
Głowica była umyta poskładana i przygotowana do montażu
Całość 800 zł ale robiłem to niecały rok temu i nie wiem jak teraz z cenami u Artka ale godny polecenia robił np głowice we wszystkich silnikach clio Radka Pogana.
Panowie, bardzo dziękuję, udaję się do firmy Rasart i tam robię budzętową a grupę. Kwestia kompa pewno tam zostanie wyjaśniona do końca, bo to jest w sumie na ten moment największy koszt. Dzięki wielkie!
Jakbym mial budzet to bym jechal rsmp i erc w 208 r2. Ale zycie kosztuje a extra auto plus budzet na nawet 3 lige to nie malo... Wrzuce fote potem z elektrownia,zajaralem sie sacofonkiem
auto: Citroen SaxoVTS
silnik:: 1.6
moc: 125km Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Sie 2011 Skąd: Rydułtowy/Gliwice
Wysłany: Pią 27 Gru, 2013
Marek mógłbyś się podzielić informacją ile będzie Cie kosztować wzmocnienie saxo w tym Rasart i co będziesz miał w cenie? Też chciałem wzmocnić swoje Saxo w podobnym zakresie czyli wałki i strojenie bo głowice już mam po obróbce więc ciekawi mnie koszt takiej roboty
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach