auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm Pomógł: 51 razy Dołączył: 25 Sty 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 26 Mar, 2014 Szpery, szparki, szperuneczki - czyli wszystko o LSD ;)
Przeszukałem techniczny i wiem już gdzie najlepiej zjeść, jaki kupić aparat i TV oraz w której branży najlepiej płacą - ale nadal zastanawiam się nad takim szperunkiem:
Powie mi ktoś coś więcej o niej? Wiem tylko, że nie jest to szpera płytkowa, ale jakie tu jest spięcie, jak to działa itd.? Czy to taki odpowiednik OEM szpery?
auto: Reno Sport
silnik:: 1.6
moc: 133km Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Cze 2009 Skąd: przyjezdny
Wysłany: Śro 26 Mar, 2014
To co jest w linku, to szpera helikalna - TorSen, czyli będzie bardzo podobnie/tak samo jak w civicach, które miały taki sprzęt seryjnie. Nie ma wstępnego spięcia, ma jakieś przełożenie (chyba coś w okolicach 1:40-1:60), jak jedno koło nie ma przyczepności (np jest w powietrzu), to nie masz napędu, ale z drugiej strony jest to mechanizm bezobsługowy, wiec do daily drivera dobry kompromis.
Seryjna szpera nie będzie tańsza od tego ?
auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm Pomógł: 51 razy Dołączył: 25 Sty 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 26 Mar, 2014
To teraz mi pozostaje namówić typa, żeby sprzedał samą skrzynię bez silnika
EDIT:
Typ sprzedaje skrzynie, która jest przerobiona dokładnie tak jak ta, którą chce kupić i w tej wlasnie skrzyni jest wsadzona ta szpera, dlatego chcialem dopytac czy to jak seria.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach