Co do rasartu, to wysłałem właśnie głowice, wałki i tłoki.
Głowica z jp4, tłoki bedą frezowane i wałki saxo challenge.
Macie może jakieś info ile wychodzi po wystrojeniu na tych wałkach?
Mam jeszcze kolektor 4 2 1, ciekawe czy podejdzie ssak z j4 bez problemów.
auto: jest
silnik:: i ni ma
moc: 200km Pomógł: 5 razy Dołączył: 05 Lis 2011 Skąd: inąd
Wysłany: Sob 05 Kwi, 2014
https://www.youtube.com/watch?v=iu_VGtXdvOM - brzmi tak. rezonuje jak depniesz, glucho buczy przy odjeciu - jak honda. dwa dni przejezdzilem z takim wydechem, na moje sie drze jape za bardzo.
auto: 106 GTi/Espace
silnik:: 1.6/2.0
moc: 130/140km Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Mar 2008 Skąd: Krk
Wysłany: Wto 15 Kwi, 2014
moja 106tka tez trafiła do rasartu na zmiane rozrządu i przy okazji identyfikacje co tak naprawdę mam w silniku z oznaczeń na wałkach da się wyczytać "sport cam mb", ktoś kojarzy co to za wałki są? Artur mówi, że na oko mogą być 290 ... ale bez wyciągania i dokładnego mierzenia trudno określić na 100%
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach