Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Układ wydechowy N/A
Autor Wiadomość

S2WED 
ja! ja! wybierz mnie shrek!
PALATYN


auto: Astra OPC 2750
silnik:: x20xer
moc: 160km
Dołączył: 04 Lip 2012
Skąd: Ząbki

Wysłany: Czw 10 Kwi, 2014   Układ wydechowy N/A

Szperam i szperam ale ciągle znajduję sprzeczne opinie w internecie... chodzi mi o optymalną średnice układu wydechowego do silnika benzynowego N/A 2.0 o mocy 160KM, otóż niektórzy twierdzą że można spokojnie założyć wydech 2,5' a niektórzy twierdza że 2,5' to za dużo i że wydech za bardzo sie rozpręży a wtedy moment obrotowy znacznie spadnie... Co hecz-hetowi szpece sądzą na ten temat? :F
 
 

Kamill 
japa trolu!


auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Skąd: Wilanów 90210

Wysłany: Czw 10 Kwi, 2014   

Mają rację.
 
 
 

Czesio
[Usunięty]

Wysłany: Czw 10 Kwi, 2014   

2,25
 
 

S2WED 
ja! ja! wybierz mnie shrek!
PALATYN


auto: Astra OPC 2750
silnik:: x20xer
moc: 160km
Dołączył: 04 Lip 2012
Skąd: Ząbki

Wysłany: Czw 10 Kwi, 2014   

Kamill napisał/a:
Mają rację.

Kto ma rację? Za szeroki ten wydech czy za wąski?
 
 

Sibu 
czy te oczy moga kłamac...
O kur.. co to jest


auto: Ikysesi
silnik:: QPZRBIE3RZ
moc: za mało~km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Wrz 2011
Skąd: Karków

Wysłany: Czw 10 Kwi, 2014   

Na dwoje babka wróżyła.
_________________
 
 

arssss 
troszkę mi stoi...
36.6°C


auto: BMW E46 Compact
silnik:: M54B25
moc: 192km
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 30 Sty 2010
Skąd: Mysłowice

Wysłany: Czw 10 Kwi, 2014   

2.25 bedzie optymalny,ale jak plamujesz atakowac wieksze moce to 2.5 moze byc lepsze,bo nie bedzie Cie potem ograniczac.
_________________
Nie umiem jezdzic
 
 
 

S2WED 
ja! ja! wybierz mnie shrek!
PALATYN


auto: Astra OPC 2750
silnik:: x20xer
moc: 160km
Dołączył: 04 Lip 2012
Skąd: Ząbki

Wysłany: Czw 10 Kwi, 2014   

Za wiele to ja juz nie wykrzesam, a nie chcę mocno dłubać bo jest to tez codziennowóz. Poprostu jest opcja zakupu kilku wydechów, no i myślałem że może go trochę odetkam bo teraz jest seria a dodatkowo byłby jakiś miły dżwięk... Tylko że wiekszość z nich ma 2,5' średnicy, no i zwariowałem trochę, bo nie chcę pogorszyć obecnych osiagów za bardzo wydech rozluźniając :] Ale z drugiej strony duza część hondziarzy daje podobna średnicę do silników 2.0, ostatnio widziałem tez że np. Inoch z Łodzi wystrugało 2,5' do golfa gti mkIII 2.0...
Coraz bardziej czuję że z tym wydechem to jak wróżenie z fusów, niby ma mój motor w serii ostrzejsze wałki, kolektor 4-2-1, jakąś tam sportową charakterystyke ale nie wiem jak do tego podejść
 
 

Czesio
[Usunięty]

Wysłany: Czw 10 Kwi, 2014   

czytałeś zagraniczne fora ? Obserwowałeś podobne projekty ? Ja bym kopiował ich rozwiązania i tyle w temacie . Albo robił z zamkniętymi oczami 2,25
 
 

Rasputin 
sushi nori


auto: RS
silnik:: 2.0
moc: 172km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 03 Sie 2010
Skąd: z kątowni

Wysłany: Czw 10 Kwi, 2014   

95% Clio Sportów lata na 2,5'.
A jak nie to przynajmniej mój :rotfl:
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Czw 10 Kwi, 2014   

mój tez :P nie jedzie, ale przynajmniej dobrze brzmi :rotfl:
 
 
 

S2WED 
ja! ja! wybierz mnie shrek!
PALATYN


auto: Astra OPC 2750
silnik:: x20xer
moc: 160km
Dołączył: 04 Lip 2012
Skąd: Ząbki

Wysłany: Czw 10 Kwi, 2014   

Czesio napisał/a:
czytałeś zagraniczne fora ? Obserwowałeś podobne projekty ? Ja bym kopiował ich rozwiązania i tyle w temacie . Albo robił z zamkniętymi oczami 2,25

Sęk w tym , że czytałem... niestety przez to mam jeszcze większy metlik w bani, z jednej strony przepustowość układu, ale z drugiej ciśnienie zwrotne, do tego jeszcze jakieś fale w wydechu itd... no nie jestem po politechnice więc głowa mi tylko spuchła od tego bełkotu. Specjaliści (niektórzy) twierdzą, że nie mozna za dużej średnicy robić ale widziałem tez jakieś tam artykuły gdzie udowadniali, że szerszy jest lepszy... i bądź tu mądry :/
 
 

krzysiek_ 
mam gacie po tacie


auto: Clio&Skoda
silnik:: 1998/998
moc: 999km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Sie 2011
Skąd: Rzeszów

Wysłany: Czw 10 Kwi, 2014   

S2WED, Powiem Ci tak, wszyscy specjaliści proponują jako najlepszy wydech do 106 bez grubszych modów poza kolektorami 55mm. Ja założyłem 45mm i auto miało tak zajebisty moment od samego dołu, że to aż ciężko było opisać.

Moim zdaniem daj sobie 2,25 a nawet jak i dasz 2 to będziesz miał zysk w postaci momentu. Zawsze lepiej jak jest rurka ciaśniejsza niż luźniejsza :]
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Czw 10 Kwi, 2014   

Widzę tu wielu ekspertów.
 
 
 

arssss 
troszkę mi stoi...
36.6°C


auto: BMW E46 Compact
silnik:: M54B25
moc: 192km
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 30 Sty 2010
Skąd: Mysłowice

Wysłany: Czw 10 Kwi, 2014   

Bart, przecież to forum eksperckie więc czego oczekujesz?
_________________
Nie umiem jezdzic
 
 
 

mocwiatru 
zaczynam sie rozpisywać

auto: 106 GTI / S8
silnik:: 1.6 / 4.2
moc: 124 / 340km
Dołączył: 17 Lut 2014
Skąd: świdnica

Wysłany: Pią 11 Kwi, 2014   

Co ja się tam znam, ale podzielam zdanie Krzyśka.
W 106, niby 125km ale zawsze coś. Na 50mm wcale to nie jechało, na 45mm charakterystyka w pełni się zmieniła i moment przeniósł się przeniósł dużo niżej.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.12 sekundy. Zapytań do SQL: 12