Mają najlepsze nie tylko elektrody, cały ich sprzęt jest profi
rabarbar [Usunięty]
Wysłany: Pon 18 Sie, 2014
fachowce mówiom ze najlepsze spawary robi Kemppi,przy okazji chyba najdroższe.taka ciekawostka-spawara Kemppi wytrzymuje bezproblemowo lata CIĄGŁEGO spawania,24/7,przerwa tylko jak spawacz idzie na kawe,elektroda 4mm,120-140A.kosztuje taka ok 14 tys pln.
Niemy, to jakas popierdółka jest,ale do domu pewnie starczy
Gdyby sobie tak dobrze dawała rade to nikt by juz z elektrody nie korzystał,a jednak jest ona niezastąpiona.Tam gdzie pracowałem czyli tunele,statki,wysokościówka w większości przypadków tylko elektroda była grana.
Tak na marginesie-najstarsza i najmniej popularna metoda spawania czyli spawanie gazowe nadal jest wykorzystywana,w większości przypadków ta metoda została wyparta przez tiga ale ma 2 wielkie zalety-"mobilność" sprzętu ,nie potrzeba prądu,tylko lekki palnik i 2 butle (widziałem nawet takie zestawy plecakowe) i to ze mozna spawac zasyfione i zardzewiale materiały,więc troche umiaru w jaraniu sie tą nowoczesną techniką
Cartoon, 50l najmniej i tez nie o litraz chodzi, a o wydajnosc kompresora. Maly kompresor bedzie pracowal caly czas i do tego slabo wydajny nie bedzie w stanie nabic tego co sobie ustawiles
ja się nie znam ale jak kiedyś się tuner obraził i musiałem skończyć wydech albo dolot (jakiś prosty kawałek z nierdzewki) to za cholere migiem mie nie szło a tigiem ogarnąłem i skończyłem:P
ale migomat chyba lepszy bo łatwiej np. pod maską czy pod autem coś złapać, a tigiem to pasuje przy stole:D
w sumie spawanie fajna sprawa:D nauczyłbym się jakbym miał trochę czasu:]
Rabi ja nie pisałem, że daje sobie dobrze rade przy spawaniu statków i konstrukcji tuneli
Do spawania lekkich/średnich konstrukcji w zupełności wystarczy
kumam,peace
Często spawanie wygląda tak ze spawara stoi gdzieś w miejscu z łatwym dostępem a w miejsce pracy(np.do zbiornika) ciągnie sie tylko kabel,nawet po 100m.Elektrodowa moze sluzyc jeszcze do cięcia lub żłobienia za pomoca elektrody węglowej,tylko musi byc taka naprawde konkret bo potrzeba do tego 400-500 A.Ale to tylko takie ciekawostki,w domu nikt tego nie bedzie robił.
auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm Pomógł: 51 razy Dołączył: 25 Sty 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 24 Sie, 2014
Ja spawałem takim pierdolnikiem gdzie się ustawiało prędkość podawania drutu, prąd a później wystarczyło nacisnąć triger i się spawało - do tego maska 3M, która się sama przyciemniała + długie rękawice, co by smarki nie wpadały i jechane
jedz do jakiegos specjaliistycznego sklepu spawalniczego to ci doradzą.nierdzewke spawa sie najlepiej tigiem,a spawanie rur to najwyzszy poziom umiejetnosci
arssss, to zalezy co chcesz robic, bo np do tiga trzeba miec troche umiejetnosci, ale doloty fajnie sie spawa, do blacharki raczej tylko migomat, spawarka to archaiczne urzadzenie, ale i to sie przydaje. Ja mam cos takiego http://allegro.pl/spawark...5014601139.html
spawajac kolektor wydechowy czy caly wydech uzywalem spawarki z elektrodami do nierdzewki, kawalek wydechu tez spawalem spawarka, ale dolot juz tigiem zeby spaw byl ladny chyba najbardziej uniwersalny dla Ciebie bedzie migomat, bo i blacharke zrobisz i dolot i wydech
_________________
ŁukaszS3 Mam wykształcenie jak prezydent mistrz jebaka
auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km Pomógł: 16 razy Dołączył: 20 Lut 2009 Skąd: Ustroń
Wysłany: Czw 12 Lut, 2015
Jeśli chodzi spawarkę taką uniwersalną za 2koła to ja odradzam. Jak zdecydujesz się na migomat który moim zdaniem będzie najlepszy to polecam tutaj http://muszer-spawarki.pl/ Sam mam i jestem super zadowolony 180A kosztuje bodajże 1900zł netto i idzie jak złoto! Ogromną zaletą jest Euro złącze a to naprawdę lubi się kabel przetrzeć w takich bez złacza! I broń boże Bestery z castoramy itp!
_________________ "Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło " by eM
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach