Wysłany: Pią 29 Sie, 2014 TRACKDAY.ORG.PL - 7 WRZEŚNIA (NIEDZIELA) Moto Park Ułęż
TRACKDAY.ORG.PL - 7 WRZEŚNIA (NIEDZIELA)
5h jazdy, 5 km trasa, tylko 30 aut max!
* Dla najszybszych 3 kierowców nagrody od RALLYPLANET.PL
Start o godzinie 10:00
koszt uczestnictwa w treningu wynosi 250 zł ( zgłoszenie do środy 3 września ), jeżeli zostaną jeszcze wolne miejsca - płatność w drugim terminie 300 zł (od 4 do 7 września)
LICZBA MIEJSC OGRANICZONA!!! ( UDZIAŁ WYŁĄCZNIE PO PRZEDPŁACIE, nr konta w mailu zwrotnym)
WYMAGANE ZGŁOSZENIE MAILOWE!!!
zapisy : info@kajawidawska.com
W tytule maila proszę o podanie imienia, nazwiska oraz informacji którego terminu dotyczy zgłoszenie !!!
Ze względów bezpieczeństwa - obowiązek jazdy w kaskach!!! (mogą byc motocyklowe, bez homologacji itp)
Zdjęcia z poprzednich treningów, czasy i więcej informacji na www.facebook.com/trackdayorgpl i www.trackday.org.pl
_____________________________________________________
* przejazdy na czas odbędą się tylko, jeżeli będzie sucho
1 Bartek S Ford Focus RS
2 Rafal Sz Exo X
3 Łukasz S Bmw e46
4 Coobcio Nissan 350Z
5 Wojciech M Nissan 350z
6 Andrzej G Honda CRX
7 Andrzej T Fiat Seicento
8 Filip H Lotus elise
9 Szymon W BMW e36 m3
10 Grzegorz C Renault Megane RS
11 Piotr T BMW 323ti
12 Tomasz Sz Alfa Romeo
13 Przemyslaw D Evo X
14 Poziek Clio Sport
15 Adam G Honda Civic
16 Wolf Clio Sport
17 Dzyr Subaru Impreza
18 Artur Sz nissan 350z
19 Dariusz S Audi A4
20 Witold K Subaru Impreza GT
21 Arkadiusz K Megane Sport
22 Paweł M Clio sport
23 Tomasz B VW Scirocco
24 Felix Evo X
25 Michał P Subaru Impreza Sti
26 Stf BMW e46 M3
27 Dawid D Evo 9
28
29
30
w niedziele chyba 1 raz w zyciu jade poupalac emke bez napinki. tzn mam 2 zestawy slickow po ringowych ktore juz nie sa najszybsze ale maja sporo miesa. moze nakrecimy cos z zewnatrz z dymem
Aż żal przy takim spięciu szpery i takiej mocy nie spalić gumy
obawiam się że za mało mocy aby szybciej w slajdzie polecieć. no zobaczymy - nie wykluczone że prawy fotel się wsadzi w 2 połowie dnia coby ujęcia dynamiczne złapać
auto: Clio
silnik:: znów jest
moc: ponad stokm Pomógł: 15 razy Dołączył: 07 Kwi 2011 Skąd: WWa
Wysłany: Nie 07 Wrz, 2014
i jak tam? jak tam? co tak cicho?
p.s. pogodę mieliście jak zwykle u Kaji
_________________
Kenet napisał/a:
Najważniejsze tak czy siak to dobrze się bawić, w sumie to mi opona w jeździe nie przeszkadza, tak jak muzyka w tańcu, więc nie narzekam tylko napier...lam
pogoda kox. dzisiaj wygrało subaru sti z czasem 2:51,5. i może nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie fakt że auto miało pełne seryjne wnętrze - zupełne daily. główny mod to zawias ohlins road&track, mapa na okolice 310KM, slick.
drugie m3 e46 siakieś wolne dzisiaj 2:53,00 - za duże kąty zawiasu z ringu nie działają w Kielcach i Ułężu,
czecie evo Felix Team 2:54 - rajdówka całkiem z jajem dokoksowana podobno,
udało mi się na chwilę wskoczyć do e36 Kamila - po imprezie - MEGA fajnie się to prowadzi. stabilniej niż emka. przyśpiesza nawet - praca wykonana przy aucie działa.
_________________ 0-1
Ostatnio zmieniony przez Stf Nie 07 Wrz, 2014, w całości zmieniany 2 razy
auto: Clio
silnik:: znów jest
moc: ponad stokm Pomógł: 15 razy Dołączył: 07 Kwi 2011 Skąd: WWa
Wysłany: Nie 07 Wrz, 2014
Stf napisał/a:
wygrało subaru sti z czasem 2:51,5
to Twój czas?
_________________
Kenet napisał/a:
Najważniejsze tak czy siak to dobrze się bawić, w sumie to mi opona w jeździe nie przeszkadza, tak jak muzyka w tańcu, więc nie narzekam tylko napier...lam
auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km Pomógł: 44 razy Dołączył: 27 Mar 2011 Skąd: Wilanów 90210
Wysłany: Nie 07 Wrz, 2014
Najpierw się pochwalę, 3.01.57 Miałem 5 podejśc pomiarowych, jedno z oponą na środku zakrętu 3.02.xx, a później
3.01.69
3.01.65
3.01.60
3.01.57
I dałem sobie spokój bo by mi się dzień skoczył zanim bym te 3min przebił
A ja powiem tak, wskoczyłem na chwile do stf-a M3.
Myślałem że będzie tak, mega czucie auta, czuły ukl kierowniczy, gaz, no po prostu taka moja e36 tylko wszystko 2x lepsze.
Pierwsza sprawa że sie nie zmieściłem do kabiny w kasku Musiałem go założyć już po wejściu do środka. Samo wsiadanie zajęło mi minutę, jak już obczaiłem która noga idzie pierwsza i w jakiej kolejności z głową Kenet będzie wiedział o co chodzi bo miał ten fotel kilka dni.
Druga sprawa, nie dziwie się ze stf trzyma nogę nad sprzęgłem, bo nie ma kuwety i nie ma gdzie tej nogi oprzeć, ani co z nią zrobić.
Trzecia i najważniejsza sprawa jaka mnie zaskoczyła to skok pedału gazu. U mnie jest tak z 10-13cm, w m3 tak może z 5cm . Po dotknięciu gazu od razu, ale nie tak jak w każdym innym aucie którym jeździliście. Tutaj jest po prostu momentalnie przerzucana cała moc na koła. Jeżeli się komuś wydawało że w swoim aucie ma natychmiastową reakcje na gaz, to tutaj jest 2x szybciej, bez czajenia się, bez warczenia silnika, jakiegoś ugięcia dupy czy cos, bez zapowiedzi jeeeb. To prawdopodobnie przez te poduszki metalowe pod skrzynią/silnikiem.
Przy tych kątach jazda wygląda mniej więcej tak. Wyjście z zakrętu, przekładam nogę z hamulca na gaz, wciskam pedał minimalnie, auto idzie bokiem bez żadnego ostrzeżenia, na torowym slicku 275!!!! Nie ma tam ugięcia zawiasu, jakiegoś bujnięcia nic, porostu jak by się nagle wjechało na lód, ciężko to opisać, ale w huj trudny do wyczucia zbliżający się poślizg. Trzeba się nauczy na pamięć ile trzeba tego gazu i kiedy wcisnąć, nie za bardzo da się zbadać przyczepność, gaz jest za czuły, przeniesienie mocy z byt bezpośrednie i bardzo agresywne.
Prędkości w aucie nie czuć, ale przyspieszenia też nie - może przez to że nie siada dupa w ogóle. Nie dokręca się też jakoś specjalnie do odcinki, raczej rzekłbym że dość powoli.
No niestety nie dane było mi poczuć M3, bardziej czułem się jak w symulatorze, trochę odcięty. Trochę jak bym wjechał torowym autem na mokrą trawę, jak bym się unosił nad tym asfaltem, nie czułem że ja nim kieruje.
Co za tym wszystkim idzie, jeżeli ktoś myśli że się wsiada do takiego auta i robi czas, no to nie ma szans, chyba że te kąty z tyłu sporo by poprawiły.
Wielki respekt dla stefana że jest tym w stanie tak czysto jechać, ja sobie nie wyobrażam. Jak się przesiadłem do swojego auta to odczułem ulgę
Ta m3 chciał mnie zabić Zaskoczyła mnie maksymalnie. Tyle powiem.
Nawrotkę bardzo ładnie udało się przejść całą bokiem, natomiast ostatni lewy tak wyspinowałem że nie wiedziałem co się stało A ledwo musnąłem gaz, trochę za wcześnie, trochę specjalnie żeby się lekko pobawić poślizgiem, ale nie, albo pełna moc, albo wcale.
BTW coś STF mówił że jechałem w trybie sport, gdzie pedał gazu po dotknięciu dostaje od razu 70% wychylenia przepustnicy, może tu był ból. Ja jestem przyzwyczajony do linowego pedału, z dość dużym skokiem, wciskam do połowy i dalej patrze czy wcisnąć mocniej, można sobie łatwo dozować.
Układ kierownicy też nie był jakiś specjalnie czuły, ani też nie przenosił toru na kierownicę, może za mocne wspomaganie i musiał bym się wjeździć, ale po prostu nie czułem tego auta, ani gazem, ani kierownicą, fotel i pozycja za kierownicą jak w czołgu nie ułatwiały sprawy
To teraz widzicie jakiego trzeba mieć skila żeby tym jeździć
trochę niefart się zdarzył, że Twoja kolej na jazdę emka przyszła gdy już slick z tyłu był zupełnie martwy (w środku opony nitki). wsiadłem zaraz po Tobie to nie dało się tym jechać nawet 50kmh niżej niż zwykle. szkoda że nie wsiadłeś pod koniec imprezy gdy wsadziłem drugi komplet opon - było już zupełnie inaczej. Co nie zmienia faktu że kąt -3,6st na tylnej osi działający na Ringu nie działa w Ułężu.
Faktycznie e36 Kamil jeździ się zajebi... Tył klei mocno. Auto o dziwo całkiem fajnie przyśpiesza jak na 200KM. Lepiej mi się nim jechało niż kiedyś m3 e36 znajomego.
Za powtarzalność czasów Kamil respektos i high five !
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach