auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Paź 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 05 Lip, 2014
A jak wygląda sprawa rozkładu dnia podczas WST na Poznaniu? Jak ja byłem to szczęśliwie trafiłem na edycję Profi TPTD, więc jazda była od 9 do końca bez przerw. Zrobiłem ponad 250 km po torze.
Teraz wszystkie rundy WST są wraz z edycjami "normalnymi" TPTD. Ile jest jazdy? do 12 ćwiczy się pachołki jak wtedy ze Szwagrem?
_________________
Cytat:
przyczyna dzwona taka sama jak ostatniego dacha... czyli bomba na pałę po drodze której nie znam bez opisu...
auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km Pomógł: 44 razy Dołączył: 27 Mar 2011 Skąd: Wilanów 90210
Wysłany: Sob 05 Lip, 2014
Jeżeli dobrze pamietam do 10 Szkolenie na torze. Nie trzeba brac udziału. Mozna w tym czasie okleic auto i zmienic kola. Pozniej klilka rund i ggdzies od 16 zazwyczaj open track nieoficjalnie.
auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km Pomógł: 44 razy Dołączył: 27 Mar 2011 Skąd: Wilanów 90210
Wysłany: Wto 23 Wrz, 2014
5tego Października lece na Poznań . ZTCW będzie Alex, Buni, Jędrzej (ten co teraz w kup i zrob robił czarnego Lotusa) może Rasta i jeszcze kilka osób ze "środowiska"
Niestety wst odwołane, więc jedziemy normalnie na tptd.
Ja jadę z noclegiem, więc można też zrobić jakąś integracje przy grillu.
auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km Pomógł: 44 razy Dołączył: 27 Mar 2011 Skąd: Wilanów 90210
Wysłany: Wto 23 Wrz, 2014
550, przyjezdzasz rano, dzielą wszystkich na 3 grupy. Najpeirw szkolenie na torze z 1,5h przejazdy kilku zakretów pod rzad z instruktorem.
Później od 10 upalanie, co 40 min wjeżdżasz na tor na 20min ze swoją grupą i tak do 16.
Ostatnio zmieniony przez Kamill Wto 23 Wrz, 2014, w całości zmieniany 1 raz
auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km Pomógł: 44 razy Dołączył: 27 Mar 2011 Skąd: Wilanów 90210
Wysłany: Wto 23 Wrz, 2014
Marek23 napisał/a:
A od 10 mogę iść ogniem i ogólnie jechać na ile auto i umiejętności pozwalają czy jadę za kimś kto nadaje tempo?
Jedziesz jak chcesz, zasady sa takie ze nie wolno wyprzedzać na zakrętach i trzeba stosować się do flag, bo może ktoś wydzwonić, albo coś komuś cieknie i wtedy ostrzegają.
W cenie jest obiad od 12 chyba, kwa herbata ciastka przez caly dzien.
Jest apka na tel ktora pokazuje aktualne czasy wszystkich zawodnikow.
Czesto jest serwis opon za free.
auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km Pomógł: 44 razy Dołączył: 27 Mar 2011 Skąd: Wilanów 90210
Wysłany: Wto 23 Wrz, 2014
Wydaje mi się że dwóch kierowców 2x550.
Jak osoba towarzysząca nie jeżdżąca to albo 0, albo wykupujesz jej obiad - to już wg uznania.
Są 3 grupy i możesz zapisać się do najwolniejszej, ale raczej nie polecam, takim 330i seryjnym najlepiej będzie w średniej. A jak jest dóch kierowców to sie mozna zapisać do 2 róznych grup i przesiadać, bo grupy jadą co 20min cyklicznie czerwona, zielona, żółta, czerwona ...
http://tptd.pl/
Ok, pewno odpuścimy, bo 2 x 550 to dużo,ale do zastanowienia. Ja z moim upartym charakterem raczej celowalbym w najszybsza, taka moja natura Pogadam z bratem jak auto, bo ledwo przyjechalo z DE.
On chce leciec na Brno, bo ma blizej, tam to juz wogole nie wiem co sie dzieje.
auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km Pomógł: 36 razy Dołączył: 07 Gru 2007 Skąd: Wawa
Wysłany: Wto 23 Wrz, 2014
Nikt tego nie kontroluje spokojnie może dwóch kierowców latać na zmianę w cenie 550 pln. Można też zrobić tak jak Kamil pisze czyli zapłacić za dwie osoby ii latać w dwòch grupach, tylko nie wiem czy jest sens jak spokojnie zaliczając każdą sesję wychodzi ponad 40 okrążeń, wątpię by auto wytrzymałość 2x więcej Na pewno nie wytrzymają tego opony ani heble
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach