Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Wskaźnik boost/ cisnienie oleju/afr
Autor Wiadomość

karoluPL 
bizon


auto: rs
silnik:: benz
moc: miljonkm
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Kwi 2012
Skąd: kk

Wysłany: Śro 19 Lis, 2014   Wskaźnik boost/ cisnienie oleju/afr

Panowie, jako, ze pożegnałem sie z miśkiem, a kupiłem zaraze typu 2.0tfsi z silnikiem który sie rozpadł poprzedniej właścicielce, wolałbym mieć oko czasem na chociaż niektóre parametry, pomijając fakt, ze w tym silniku trzeba sprawdzać olej co 10km :rotfl:

Do rzeczy- potrzebuje jednego wskaźnika ( nie chce robić szopki na słupku, tylko jeden wrzucić w nawiew powietrza jak poniżej) który pokaże na raz cisnienie doładowania i ciśnienie oleju. ewentualnie afr/cisnienie oleju(lub da znak o jego braku zanim lampa alladyna sie zapali). propozycja od http://www.p3cars.com/ byłaby idealna, gdyby nie kosmiczna cena. Ktoś coś taniej słyszał, wie, pomoże ?


 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Śro 19 Lis, 2014   

może jakiś elekronik zrobi to lepiej ? na 106club does którego nie lubie robił kiedyś Cos takiego. mi zlutowal launch control kosztem 50zl, ale robił takie komputerki z wyświetlaczem który pokazywał boost, ciśnienie I temperature oleju, ciśnienie paliwa, egt afr, obroty dosłownie mógł pokazać każdy parametr. można było sobie ustawić wartości max po przekroczeniu których piszczał jakoś, kosztowało to z 200zl
_________________
 
 
 

Kenet 
Mam grzybicę stóp


auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 19 Lis, 2014   

To są podobno najlepsze jakościowo wskaźniki, ale ceny srogie:

http://www.spa-uk.co.uk/Category/Digital%20Gauges
_________________
Cytat:
przyczyna dzwona taka sama jak ostatniego dacha... czyli bomba na pałę po drodze której nie znam bez opisu...
 
 

Miniac 
Ala ma kota
Mini-Me


auto: Cayane
silnik:: Tuaregoa
moc: np 182km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 19 Lis, 2014   

To co Kenet wkleił bardzo dobre jest (pomijając, że optycznie będzie kicz), ale w przypadku VAGa to możesz to wszystko co mieć na telefonie w uchwycie gdy w OBD wpięty nadajnik bluetooth.
_________________
Stefan ma dobre ciśnienie....
...w oponach!
 
 
 

toivias 
zaczynam sie rozpisywać


auto: 206
silnik:: EW10 J4 S
moc: 177km
Dołączył: 28 Gru 2011
Skąd: Katowice

Wysłany: Śro 19 Lis, 2014   

Miniac napisał/a:
w przypadku VAGa to możesz to wszystko co mieć na telefonie w uchwycie gdy w OBD wpięty nadajnik bluetooth.

Dokładnie - Kup sobie interfejs elm327 BT i zainstaluj na telefonie torque pro; w 50zł się powinieneś zamknąć :)
Jedyny dyskomfort, że za każdym razem musisz go uruchomić w telefonie.
 
 

karoluPL 
bizon


auto: rs
silnik:: benz
moc: miljonkm
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Kwi 2012
Skąd: kk

Wysłany: Czw 20 Lis, 2014   

toivias napisał/a:
Jedyny dyskomfort, że za każdym razem musisz go uruchomić w telefonie.


no właśnie- pomysł świetny tylko jedno małe ale- z moim lenistwem musze mieć coś na stałe, nie wymagające podłączenia peryferyjnych urządzeń.
Chociaz mimo wszystko mysle, że i to sobie kupie, ale zwykłego jednego zegarka tez nadal będę poszukiwał..
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Nie 23 Lis, 2014   

Może takie coś http://www.polarteam.net/...s-advanced.html
_________________
 
 
 

karoluPL 
bizon


auto: rs
silnik:: benz
moc: miljonkm
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Kwi 2012
Skąd: kk

Wysłany: Nie 23 Lis, 2014   

GeKo, to było by coś, ale..
Cytat:
Sorry, but this product not support AUDI vehicles.


:/

wcześniej tez znalazłem coś takiego http://www.fis-control.de/index_en.html
ale też nie działa w a3/s3 8p.


chyba na razie wrzuce tylko jeden zegar od cisnienia oleju w nawiew i na tym poprzestanę dopóki nie przeboleje ceny tego z p3cars.

jakby ktoś miał jeszcze jakiś świeży pomysł- dawajcie, póki co jestem na etapie składania nowego silnika :]
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Śro 26 Lis, 2014   

a moze cos takiego, natrafilem przypadkiem, ale jeszcze nie zglebilem tematu :>
http://www.plxdevices.com...=MULTDM100OBDII
https://www.youtube.com/watch?v=4KUthtJ_xAk
_________________
 
 
 

kamil 
Kawior, cebula, kaszanka...


auto: E39 523i
silnik:: 2,5
moc: Ile Pan Bóg Dakm
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Skąd: ŚwiątyniaOpatrzności

Wysłany: Śro 26 Lis, 2014   

karwa, to już wolałbym mieć tel podłączony do EBD :rotfl:
 
 

karoluPL 
bizon


auto: rs
silnik:: benz
moc: miljonkm
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Kwi 2012
Skąd: kk

Wysłany: Czw 27 Lis, 2014   

Barejka, o niezłe! i tańsze od p3, pomysle nad tym, moze to ogarnę, jak fundusze pozwolą, bo póki co nadal nie moge sie uporać ze złożeniem silnika do kupy, bo brakuje czasu :)


poszedł pomuk. jakby ktos jeszcze miał cos ciekawego, to chętnie zobaczę :)
 
 

karoluPL 
bizon


auto: rs
silnik:: benz
moc: miljonkm
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Kwi 2012
Skąd: kk

Wysłany: Pon 08 Gru, 2014   

Dobra panowie, sytuacja jest ch#owa, bo tak jak sie obawiałem, po złożeniu silnika przed odmę raz niespodziewanie zabrakło cisnienia oleju i na szczescie ogarnąłem to na tyle szybko, ze silnik nie zdążył się zatrzeć. Stąd też w tym tygodniu musze jakiś wskaźnik dorwać i założyć, chociażby od samego cisnienia oleju.

stąd też lista sie zawęża- jeden wskaźnik, ciśnienie oleju, do 62-64mm średnicy, cyfrowy/na silniczku krokowym + najlepiej jakiś programowalny punkt alarmowy (kontrolką, pikaniem)


Ktoś mi powie, czy to w ogóle działa ?
http://allegro.pl/wskazni...4874573145.html
ktoś w ogole wie czy te DEPO, autogauge (czyli własciwie to co dostepne w pl od ręki) działają ?




Ewentualnie jest taki, który pokazuje wiele rzeczy na raz
http://allegro.pl/zegar-w...4832758230.html
( z tym, że jest mozliwosc kupienia boost + wskazywanie na lcd cisnienia oleju, temperatury + woltomierz) ale taki mały wyswietlacz mnie nie urządza- wole cos co bedzie pikało albo migało, gdy tego ciśnienia oleju nie będzie ( a nie tak jak we wskaźnikach audi, po 20sekundach braku cisnienia oleju dopiero zapali kontrolkę..)

temat pilny, więc licze na znawców hothecz
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Pon 08 Gru, 2014   

Np w przypadku vdo czujniki sa rozne i np. cisnienie oleju mozemy miec razem z sygnalem powiadamiajacym o niskim cisneniu. Sam czujnik ok 400 brutto.

Nie wiem czy da sie spasowac to do innego zegara. Sprzedalem z 2-3 sety cisnienia oleju, temp oleju i ladowania (volt) klienci poki co byli zadowoleni.
 
 
 

Kenet 
Mam grzybicę stóp


auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 08 Gru, 2014   

karoluPL napisał/a:
bo tak jak sie obawiałem, po złożeniu silnika przed odmę raz niespodziewanie zabrakło cisnienia oleju


A może zamiast zegara najpierw trzebaby naprawić silnik?

Gdyby jednak nie, to ja miałem autogauge steppermotor czy jak to się tam pisało - takie na silniczkach krokowych. Zegary działały jak złe, ale czujniki leciały co pół roku.
_________________
Cytat:
przyczyna dzwona taka sama jak ostatniego dacha... czyli bomba na pałę po drodze której nie znam bez opisu...
 
 

karoluPL 
bizon


auto: rs
silnik:: benz
moc: miljonkm
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Kwi 2012
Skąd: kk

Wysłany: Pon 08 Gru, 2014   

Kenet, silnik jest bajeczka, złożony od postaw, ale zdarzają się fuckup'y, tym razem po 600km zawiódł dekiel (niby pierdoła ?) a w nim zestaw odm do odpowietrzenia skrzyni korbowej, który robił takie podciśnienie w silniku, ze potrafiło zgubić ciśnienie oleju. A że miałem taki dekiel w firmie po poprzednim moturze to już auto jeździ od nowa.

Ogólnie to na logike powinno auto jeździć, bo słupek jest po 30tyś km, a reszta wszystko jest nowe, od caluśkiego rozrządu, wałków, pompy oleju i zestawu wałków balansujących, ale że to jest 2.0tfsi, to jako mechanior średnio mi sie chce w to wierzyć, czy coś nie jebnie(tak jak wyżej).

Tym razem mi sie udało ze usłyszałem klekotanie hydrauliki i zgasiłem silnik- następnym razem moge nie dosłyszeć i zajebać motor zanim minie to magiczne 20sekund a fis zacznie migac lampą alladyna :]
dlatego tez wole mieć jakieś pikadło, które zacznie sie drzeć poniżej powiedzmy 1,2bara ciśnienia.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.13 sekundy. Zapytań do SQL: 12