Witam
Cena: 11 600
Citroen Saxo VTS 1,6 16V
Rok produkcji: 1997
Przebieg: 187 000
Posiadam Kartę Pojazdu,
Zarejestrowany na 2 osoby,
Saxo było hamowane ale moc oscyluje ok 130 KM.
Waga: 900 kg.
Rajdówka budowana od podstaw, z potencjałem. Na potwierdzenie wyniki tylko z tego sezonu:
- 2 miejsce w klasie w KJS Kędzierzyn-Koźle,
- 2 miejsce w klasie i 2 w generalce w KJS Arena Gliwice,
- 3 miejsce w klasie w 45 Rajdzie Festiwalowym,
- 1 miejsce w klasie w ARS Gaszowice,
- 3 miejsce w klasie w KJS Tyski,
- 1 miejsce w klasie i 3 w generalce w ARS Marklowice,
Tylko raz w tym roku nie dojechało na mete z powodu awarii alternatora który został zregenerowany.
Jeden z ostatnich występów: https://www.youtube.com/watch?v=fpuoyoZ-efc
Modyfikacje:
- kompletny nowy układ wydechowy z kolektorem 4-2-1 oraz dwoma tłumikami przelotowymi ( nie za głośny ) wykonany w firmie Michael Żory,
- otulina termiczna na kolektor wydechowy,
- obrobiona głowica silnika ( splanowana, poszerzone oraz wypolerowane kanały wydechowe, nowe wypolerowane zawory, gniazda zaworów obrobione na 3 kąty), silnik zalany olejem Petronas X1 Racer 10W-60, silnik nie bierze oleju
- dolot Raceland z dużym stożkiem K&N,
- skrzynia biegów z przełożeniem 13x59 na grubych satelitach, poskładana w zeszłym sezonie, biegi wchodzą bez problemu,
- nowe sprzęgło tarcza i docisk wymienione w zeszłym sezonie,
- nowa linka sprzęgła wymieniona w tym sezonie,
- nowe oryginalne cięgna skrzyni biegów,
- klatka bezpieczeństwa Race Cages wykonana przez Łukasza Siekierkę z Dobczyc zgodna z załącznikiem „J”, posiada potwierdzenie zgodności z załącznikiem, klatka ocynkowana zabezpieczona przed korozją, środek wymalowany 2 lata temu
- zawieszenie przód Bilstein 34-003510 N-group na grubej rurze ( najmocniejsze seryjnie produkowane przez Bilsteina zawieszenie do tego modelu ) sprężyna H&R czerwona, tył seryjny obniżony na drążkach skrętnych,
- nowa tylna belka montowana na żółtych poliuretanach, przednie wahacze również na żółtych poliuretanach, poduszka pod silnikiem monolityczna z aluminium,
- płyta pod silnik z kompozytu,
- podwójny wentylator z osobnym włącznikiem,
- większy zaciski i tarcze z przodu z Peugeota 206 S16,
- oryginalny korektor siły hamowania założony w tym sezonie,
- kierownica Sparco trójramienna,
- naba MOMO,
- fotele kubełkowe no-name rurkowe na seryjnym mocowaniu (możliwość przesuwania foteli),
- pasy 3-calowe Racing z homologacją drogową,
- boczki z PCV,
- siatka na kaski Sparco,
- lusterka monolit Race Look
- nowy akumulator Centra założony w zeszłym roku,
Auto jeździ na seryjnych felgach Speedline R14. Dodaje również komplet opon zimowych na stalówkach oraz komplet opon TOYO R888 już dojść mocno dojechanych na felgach stalowych 6 calowych z Peugeota Rallye.
Auto budowane od podstaw więc posiadam wszystkie części z wewnątrz takie jak podsufitki, pasy, boczki, kanapę itp.
Posiadam również oryginalną głowice bez obróbki, oryginalny kolektor wydechowy i może znalazła by się również stara tylna belka z zawieszenia która nadaje się do regeneracji- może komuś przyda się jako zapas.
Więcej zdjęci dostępnych na mgrallygroup.pl
Pytania proszę kierować na maila: matt2rally@gmail.com lub na numer telefonu: 509 737 254 ale w godzinach popołudniowych.
auto: Clio
silnik:: znów jest
moc: ponad stokm Pomógł: 15 razy Dołączył: 07 Kwi 2011 Skąd: WWa
Wysłany: Śro 19 Lis, 2014
matt2rally napisał/a:
Modyfikacje:
- kompletny nowy układ wydechowy z kolektorem 4-2-1 oraz dwoma tłumikami przelotowymi ( nie za głośny ) wykonany w firmie Michael Żory,
- otulina termiczna na kolektor wydechowy,
- obrobiona głowica silnika ( splanowana, poszerzone oraz wypolerowane kanały wydechowe, nowe wypolerowane zawory, gniazda zaworów obrobione na 3 kąty), silnik zalany olejem Petronas X1 Racer 10W-60, silnik nie bierze oleju
- dolot Raceland z dużym stożkiem K&N,
może coś lekko z silnikiem nie teges albo może np. wydech bardziej przeszkadza niż pomaga bo patrząc na forumowe saxo/106 to przy takich modach to już chyba pod 140 powinno być?
_________________
Kenet napisał/a:
Najważniejsze tak czy siak to dobrze się bawić, w sumie to mi opona w jeździe nie przeszkadza, tak jak muzyka w tańcu, więc nie narzekam tylko napier...lam
auto: Citroen SaxoVTS
silnik:: 1.6
moc: 125km Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Sie 2011 Skąd: Rydułtowy/Gliwice
Wysłany: Czw 20 Lis, 2014
Nie byłem na hamowni więc szacowałem, że jest gdzieś ok 130 KM. Może jest więcej. Przypuszczam jednak, że bez specjalnej mapy pod te mody może nie być 140 KM.
auto: Citroen SaxoVTS
silnik:: 1.6
moc: 125km Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Sie 2011 Skąd: Rydułtowy/Gliwice
Wysłany: Pią 28 Lis, 2014
O shit. Nie wiedziałem, że te Saxo jest aż tak znane Fakt jak wpadło w moje ręce to to igła nie była, ale w agonalnym stanie też nie było. A więc... jestem za zrzutą ! :
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach