Ale zawsze drozej niz vti... dlaczego takie jak ma Klaudia? W klasie markowej maja byc docelowo dopuszczone IV, V i VI geny... homologacje A/N... tutaj jednak korzysc masy przemawia za jajkiem. W przypadku N gr homologacji EK4 niszczy EG6.
Ja wlasnie zglosilem sie do ERC3, poszlo rowniez wpisowe (od tego roku chcac punktowac w ERC trzeba sie najpierw zarejstrowac)... lecimy pierwsze 4 rundy RSMP a pozniej zobaczymy, w ERC zaczynamy od Jannera... pierwsze testy w nastepny weekend
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Śro 10 Gru, 2014
qbus napisał/a:
Ale zawsze drozej niz vti... dlaczego takie jak ma Klaudia? W klasie markowej maja byc docelowo dopuszczone IV, V i VI geny... homologacje A/N... tutaj jednak korzysc masy przemawia za jajkiem. W przypadku N gr homologacji EK4 niszczy EG6.
pod katem Ngrupy pisalem.
w taniej Agr to raczej ciężko będzie powalczyć z Rkami, a zamiast robić pełną gr. A
lepiej kupić np. saxo :)
wszystko zależy co będzie w regulaminach. to nowsze nadwozie ma w Nce 5.45 (?)
niby z Michałem wygrywaliśmy z Cieślakiem w nowszym cifie ale to na zasadzie, że
co traciliśmy na napędzaniu odrabialiśmy w krętych, szybkich partiach.
EK4 w eNce ma jeszcze przelozenie 5.8... chyba Wasilewski z takim jechal Cieszynke. Mozna zalozyc klowke i szpere plytkowa... minusem wzgledem jajka jest +100 kg ale ma to znaczenie tylko w gr A... klasa markowa Honda ma nie mieć generalnie podzialu na A i N wiec jak ktos chce isc w klowke a nie tylko w krotkie glowne to lepiej isc w jajko moim zdaniem. Sciganie sie z eRkami jest mozliwe tylko wtedy gdy za kierownica R2 siedzą slabi kierowcy...
Za rok myślę,że tak. Tylko se opony kupie, a Ty nie będziesz miał zapalenia gardła. No i zeby szpera była.
Pamietaj, nikt Ci nie kaze jechac
Janner mimo tego ze wzglednie blisko to jest drogi ze wzgledu na opony, w erc jest limit 14 opon na rajd ktorych mozesz uzyc ale musisz miec wszystko... waska zima z kolcem, monte carlo z kolcem i bez, slicki r11 i r21, w pelni asfaltowych rundach erc uzywa sie tylko slicka w roznych mieszankach... na razie termin zgloszen zostal wydluzony o tydzien. Poki co zglosilo sie 35 zalog w erc i 30 w klasie narodowej.
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Pon 15 Gru, 2014
Marek23 napisał/a:
Na razie dalej szukam autka
realnie najblizej Ci do czego? bo saxo/Clio juz miales.. 328?
swoja droga to ciekawe jak bedzie z licencjami - gdzie mnie wpisza.
od 10ciu lat mam r1 to zastanawiam sie gdzie teraz bede mogl jezdzic. w rd3l czy rsmp?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach