auto: służbowe
silnik:: benzyniak
moc: od 170 w górekm Pomógł: 7 razy Dołączył: 26 Paź 2006 Skąd: WAW/LBN
Wysłany: Czw 07 Cze, 2007 Zawias do saxo !
Bylo do puga do c2 i pytanie co zalozyc do saxo vts.
Co wymagam ?
Auto bedzie jezdzilo po kjs'ach , mini sprintach, ale rowniez sluzyc bedzie do codziennej jazdy.
Nie zalezy mi az tak na komforcie aczykolwiek nasze drogi sa jakie sa...
Oczywiscie w gre wchodzi B6 ale co jeszcze ?
Myslalem nad jakims gwintem ? Co polecicie ?
auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm Pomógł: 26 razy Dołączył: 11 Sty 2006 Skąd: Katowice
Wysłany: Pią 08 Cze, 2007
DeeS napisał/a:
ale rowniez sluzyc bedzie do codziennej
k-mart napisał/a:
wloz jakis konkretny gwint
jedno z drugum niezabardzo współgra:)
ja bym myslał bardziej o Koni , spax do tego np poliuretanowe gumy i auto naprawde będzie się dobrze prowadziło przy czym będe dawało rade na Kjs'ach z domu po bułki
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Pią 08 Cze, 2007
Jeśli masz jeżdzić po dziurawych KJSach to Bilstein..
jeśli częsciej próby na torze to Koni
i to jest poprawna odpowiedz. Jak zadzwonisz do Koni to powiedzą Ci to samo ze Koni na dziury się nie nadaje.. Supersprinty takie jak są na południu gdzie jest wiecej prób po równych asfaltah to co innego niż np. KJSy w Warszawie gdzie wiecznie trzeba omijać jakiś wyryp wokół trzepaka.
_________________ when the flag drops the bullshit stops
auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Pią 08 Cze, 2007
nox napisał/a:
DeeS napisał/a:
ale rowniez sluzyc bedzie do codziennej
k-mart napisał/a:
wloz jakis konkretny gwint
jedno z drugum niezabardzo współgra:)
cos za cos albo jest zawias hardcore, albo wcale go nie ma, bo twardsze amorki to moim zdaniem raczej kompromis.
Ale fakt, na lubelskie drogi, ktore sa w czolowce najgorszych w PL, cos takiego codziennie sie lepiej sprawdzi.
Jak dla mnie najwiekszym "+" amorkow jest ich cena, bilstein i koni kosztuja z reguly 1/4 gwinta
auto: Type-R
silnik:: VTEC
moc: 200km Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Gru 2005 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 08 Cze, 2007
ja to Ci powiem ziomek ze b6 dla mnie to hit. dzis zalozylem u Vlodka bilsteiny na tyl i dla mnie rewelacja. przy tak duzym obnizeniu jak mam amor bez problemu daje sobie rade! co wiecej moge jezdzic juz w 3 osoby testowane juz przy duzej szybkosci na hopkach na trasie gdanskiej (tam gdzie przebudowy) oraz przy 3 osobowym wypadzie do sklepu.
moim zdaniem b6 tez nadaje sie na tor. po prostu zeby auto trzymalo sie dobrze drogi trzeba je troche opuscic (srodek ciezkosci idzie w dol, tym samym auto nie wychyla sie na boki), a zakladajac jakis dystans i zwiekszajac rozstaw kol, z Saxo robi sie go kart. jezdzilem na 15 calowych kolach bez dystansow i "z" i nie ma porownania. na prawde polecam opcje lekko w dol i dystans bo to na prawde gra
auto: GolfMk4
silnik:: V6
moc: 500+km Pomógł: 20 razy Dołączył: 18 Maj 2007 Skąd: Bielsko-white
Wysłany: Pią 08 Cze, 2007
A dystanse jakie i mniej więcej ile za sztukę? No a co do obniżania, to na razie na gwint nie mam kaski....co sądzicie o samych sprężynach, bo z tego co słyszałem to nic specjalnego nie dają (poza efektem wizualnym oczywiście)???
_________________ 'gdybym był młody i bez kasy, kupiłbym BRZ'
auto: Type-R
silnik:: VTEC
moc: 200km Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Gru 2005 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 08 Cze, 2007
ja akurat uzywam 17 mm ale sa one ciut za szerokie.polecam raczej tak 15 mm, wtedy bedzie git.do tego b6 i szafa gra. dla mnie taki setup jest w palke!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach