Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Zawias do saxo !
Autor Wiadomość

DeeS 
first...


auto: służbowe
silnik:: benzyniak
moc: od 170 w górekm
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 26 Paź 2006
Skąd: WAW/LBN

Wysłany: Czw 07 Cze, 2007   Zawias do saxo !

Bylo do puga do c2 i pytanie co zalozyc do saxo vts.

Co wymagam ?

Auto bedzie jezdzilo po kjs'ach , mini sprintach, ale rowniez sluzyc bedzie do codziennej jazdy.
Nie zalezy mi az tak na komforcie aczykolwiek nasze drogi sa jakie sa...


Oczywiscie w gre wchodzi B6 ale co jeszcze ?
Myslalem nad jakims gwintem ? Co polecicie ?
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Pią 08 Cze, 2007   

wloz jakis konkretny gwint, dopiero bedzie jazda! ;)
 
 

nox 
Aż żal się spieszyć na tym forum
Mr. Cleaner


auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 11 Sty 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Pią 08 Cze, 2007   

DeeS napisał/a:
ale rowniez sluzyc bedzie do codziennej

k-mart napisał/a:
wloz jakis konkretny gwint


jedno z drugum niezabardzo współgra:)

ja bym myslał bardziej o Koni , spax do tego np poliuretanowe gumy i auto naprawde będzie się dobrze prowadziło przy czym będe dawało rade na Kjs'ach z domu po bułki :)
_________________
www.MrCleaner.pl
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pią 08 Cze, 2007   

Jeśli masz jeżdzić po dziurawych KJSach to Bilstein..
jeśli częsciej próby na torze to Koni

i to jest poprawna odpowiedz. Jak zadzwonisz do Koni to powiedzą Ci to samo ze Koni na dziury się nie nadaje.. Supersprinty takie jak są na południu gdzie jest wiecej prób po równych asfaltah to co innego niż np. KJSy w Warszawie gdzie wiecznie trzeba omijać jakiś wyryp wokół trzepaka.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Pią 08 Cze, 2007   

nox napisał/a:
DeeS napisał/a:
ale rowniez sluzyc bedzie do codziennej

k-mart napisał/a:
wloz jakis konkretny gwint


jedno z drugum niezabardzo współgra:)


cos za cos ;) albo jest zawias hardcore, albo wcale go nie ma, bo twardsze amorki to moim zdaniem raczej kompromis.
Ale fakt, na lubelskie drogi, ktore sa w czolowce najgorszych w PL, cos takiego codziennie sie lepiej sprawdzi.
Jak dla mnie najwiekszym "+" amorkow jest ich cena, bilstein i koni kosztuja z reguly 1/4 gwinta :D
 
 

DeeS 
first...


auto: służbowe
silnik:: benzyniak
moc: od 170 w górekm
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 26 Paź 2006
Skąd: WAW/LBN

Wysłany: Pią 08 Cze, 2007   

No tak a jesli chodzi o gwin to co do saxo bedzie dobre ? Juz na cene narazie nie patrze aczykolwiek bez szalenstw.

Bardziej jestem za Koni w tym momencie chociaz kiedys pisalem wlasnie o B6.
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pią 08 Cze, 2007   

Gwint do saxo.. to tylko na przód - z tyłu i tak zwykłę amorki bedą.

Pewnie KW robi albo FK
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

DeeS 
first...


auto: służbowe
silnik:: benzyniak
moc: od 170 w górekm
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 26 Paź 2006
Skąd: WAW/LBN

Wysłany: Pią 08 Cze, 2007   

FK ? pelna nazwa ?
 
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Pią 08 Cze, 2007   

FK - FajneKwinty ??
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Pią 08 Cze, 2007   

KW sa o wiele lepsze, ale i sporo drozsze :D
Oprocz tego H&R sa niezle
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pią 08 Cze, 2007   

Proszę..

FK
http://20054-fk-automotive.imosnet.de/data01/de/
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Peter 
plotki... plotki...


auto: Type-R
silnik:: VTEC
moc: 200km
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 08 Cze, 2007   

ja to Ci powiem ziomek ze b6 dla mnie to hit. dzis zalozylem u Vlodka bilsteiny na tyl i dla mnie rewelacja. przy tak duzym obnizeniu jak mam amor bez problemu daje sobie rade! co wiecej moge jezdzic juz w 3 osoby :D testowane juz przy duzej szybkosci na hopkach na trasie gdanskiej (tam gdzie przebudowy) oraz przy 3 osobowym wypadzie do sklepu.
moim zdaniem b6 tez nadaje sie na tor. po prostu zeby auto trzymalo sie dobrze drogi trzeba je troche opuscic (srodek ciezkosci idzie w dol, tym samym auto nie wychyla sie na boki), a zakladajac jakis dystans i zwiekszajac rozstaw kol, z Saxo robi sie go kart. jezdzilem na 15 calowych kolach bez dystansow i "z" i nie ma porownania. na prawde polecam opcje lekko w dol i dystans bo to na prawde gra :)
 
 
 

Maciusiowy 
Powiedź cos śmeisznego...


auto: GolfMk4
silnik:: V6
moc: 500+km
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 18 Maj 2007
Skąd: Bielsko-white

Wysłany: Pią 08 Cze, 2007   

A dystanse jakie i mniej więcej ile za sztukę? No a co do obniżania, to na razie na gwint nie mam kaski....co sądzicie o samych sprężynach, bo z tego co słyszałem to nic specjalnego nie dają (poza efektem wizualnym oczywiście)???
_________________
'gdybym był młody i bez kasy, kupiłbym BRZ'
 
 

Peter 
plotki... plotki...


auto: Type-R
silnik:: VTEC
moc: 200km
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 08 Cze, 2007   

ja akurat uzywam 17 mm ale sa one ciut za szerokie.polecam raczej tak 15 mm, wtedy bedzie git.do tego b6 i szafa gra. dla mnie taki setup jest w palke!
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Pią 08 Cze, 2007   

mam 10mm i 15" i jest gokart :]

co do zawiasu to stosunek jakosc / kasa / efekt jest najkorzystniejszy
w przypadku b6. duzo osob uzywa, wszyscy zadowoleni....
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 8