Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
BMW e46 320d kombi 04/05
Autor Wiadomość

pcs 
dodatkowe kategorie


auto: volvo 240 turbo
silnik:: B204gt
moc: 200km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: WW

Wysłany: Czw 12 Lut, 2015   BMW e46 320d kombi 04/05

jak wiadomo jestem mistrzem hujowych ogloszen :) , ale towar mam zawsze pierwsza klasa

troche mi sie znudzil, rwd ani diesel mi w sumie niepotrzebny bo jestem stary i nie jezdze w trasy

jestem 3cim wlascicielem, auto prawie nie wyjezdzalo z wawy przez cala swoja historie wiec blachy ma od nowosci takie same co nada prawdziwego szyku w miasteczku wilanow

- cala mechanika w super stanie i fabryczna bo to nie francuz
- ciekawa konfiguracja szczegolnie dla fanow nergala (czarna podsufitka, listewki w srodku, fotele sportowe etc.)
- po zanabyciu rok temu zrobilem chipsa w mastersie (seria pokazala 155km, po chipsie 180km)
- skrzynia 6mt
- auto mialo przerysowany prawy bok w 1wszym roku uzytkowania, bylo na gwarancji i naprawa dokonana w ASO na co mam chyba stosowny kwit
- 2 komplety kol

cena adekwatna do stanu i przelotu

smiem twierdzic ze trasy mozna latac rownie szybko i pewnie co nowa octa rs tdi, ja 6tke to chyba ze 3 razy przez rok wbilem, moi poprzednicy podobnie wiec jest jak nowa!

zanim zdaze kupic cos glupiego na zmiane w rozliczeniu moge wziac clio sport mk2 w igla stanie i bez przerobek
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Czw 12 Lut, 2015   

prawda... choojowe ogloszenie bo nawet foty nie ma :D
dawaj cos do tasacji
 
 
 

Kamill 
japa trolu!


auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Skąd: Wilanów 90210

Wysłany: Czw 12 Lut, 2015   

Kiedyś kupiłem seicento na pruszkowskich blachach to mi szybę pod blokiem wybili.
Przerejestrowałem na LRY, nawet jak czasami stal otwarty kilka nocy z rzędu to nigdy nic się nie stało
Przypadek, nie sądzę :faja:
 
 
 

pcs 
dodatkowe kategorie


auto: volvo 240 turbo
silnik:: B204gt
moc: 200km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: WW

Wysłany: Czw 12 Lut, 2015   

kiedys mialem lubelskie blachy co przypominaly te lodzi, a ze mieszkalem niedaleko stadionu legii...

nie mam zdjec a auto brudne jak kon cygana z koszyc
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Czw 12 Lut, 2015   

moge zaoferować klasycznego merca w gazie za ten dresowóz na gnój
 
 

pcs 
dodatkowe kategorie


auto: volvo 240 turbo
silnik:: B204gt
moc: 200km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: WW

Wysłany: Czw 12 Lut, 2015   

merc w gazie brzmi prawie jak clio sport :rotfl:

;D a jaki to merc?
 
 

Walle 
nieprzyzwoite zabawy


auto: e39
silnik:: WTF52OMG65
moc: niewyobrażalnakm
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 07 Sty 2009
Skąd: Warschau

Wysłany: Czw 12 Lut, 2015   

Teraz kurna jak już kupiłem auto to wystawił.....😒
_________________
Filozof, Biegacz, Fotograf, Egoista, Cham, Prostak i Humanista
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Czw 12 Lut, 2015   

merc bardziej pasuje do Twojego wieku i statusu społecznego :rotfl:
W124 E280,chyba na wiosne bede go sprzedawał bo juz troche sie znudził
a wogóle to ile chcesz za te bume?znajomek rozgląda sie za jakimś furem
 
 

pcs 
dodatkowe kategorie


auto: volvo 240 turbo
silnik:: B204gt
moc: 200km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: WW

Wysłany: Czw 12 Lut, 2015   

w sobote ide ogladac cos co tez mi pasuje do statutu ale ma prawie 300km :)
 
 

Kenet 
Mam grzybicę stóp


auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 12 Lut, 2015   

pcs napisał/a:
w sobote ide ogladac cos co tez mi pasuje do statutu ale ma prawie 300km :)


328i po dolocie i wydechu? ;D
_________________
Cytat:
przyczyna dzwona taka sama jak ostatniego dacha... czyli bomba na pałę po drodze której nie znam bez opisu...
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Czw 12 Lut, 2015   

octa rs?
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Czw 12 Lut, 2015   

A nie chcesz Focusa co ma prawie 400km ;D
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

Rasputin 
sushi nori


auto: RS
silnik:: 2.0
moc: 172km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 03 Sie 2010
Skąd: z kątowni

Wysłany: Pią 13 Lut, 2015   

Clio Sport ph2 pasi?
 
 

pcs 
dodatkowe kategorie


auto: volvo 240 turbo
silnik:: B204gt
moc: 200km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: WW

Wysłany: Pią 13 Lut, 2015   

A wiecej o tym clio mozna?
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Pią 13 Lut, 2015   

pcs napisał/a:
A wiecej o tym clio mozna?

oczywiście

Renault Clio II – zostało zaprezentowane wiosną 1998 roku. Zaprojektowany od podstaw samochód wyróżniał się nowoczesną stylistyką, wyraźnie jednak nawiązującą do poprzednika. Gama silników składała się ze zmodernizowanych jednostek 1,2 l (D7F) i 1,4 l (E7J) znanych z poprzedniej generacji Clio, oraz 1,6 l (K7M) i 1,6 16V (K4M) stosowanych wcześniej w większym modelu Renault Mégane. Dostępne były też silniki wysokoprężne - wolnossący oraz turbodoładowany - o pojemności 1,9 l. W 2000 roku pojawiła się jednostka 1,4 16V (K4J), natomiast rok później 1,2 16V (D4F), która zastąpiła ośmiozaworowy silnik 1.4 l (E7J). Także w 2000 roku pojawiła się sportowa wersja Clio II o nazwie Sport. Napędzana była silnikiem o pojemności 2,0 l (F4R) i mocy 169 KM. Pozwalała rozpędzać Clio do 100 km/h w czasie 7,3 sekundy i osiągać prędkość 220 km/h. W 2001 roku pojawiła się w sprzedaży wersja z czterodrzwiowym nadwoziem typu sedan, zwana w zależności od rynku Renault Clio Symbol, Renault Clio Sedan lub Renault Thalia. W tym samym roku Clio II przeszło gruntowną modernizację, w wyniku której powstał model "phase 2". Zewnętrznie różnił się on całkowicie nową przednią ścianą nadwozia, tylnymi lampami, tylnym zderzakiem, listwami bocznymi i innymi detalami. Od nowa zaprojektowano wówczas wnętrze pojazdu, oraz wprowadzono zmiany w zawieszeniu oraz wyposażeniu odpowiedzialnym za bezpieczeństwo bierne. Od tego czasu Renault odeszło również od dotychczasowego systemu oznaczeń poziomu wyposażenia (RL, RN, RT itp.), na rzecz nowych określeń pochodzących z języka francuskiego (Authentique, Expression, Dynamique itp.). Nowością były turbodoładowane wysokoprężne jednostki napędowe typu common rail o pojemności 1,5 l (K9K) i mocach 65, 82 lub 100 KM. Stosowano je w modelach dCi. Kolejna modernizacja Clio miała miejsce jesienią 2003 roku, kiedy pojawił się model "phase 3". Zakres zmian był jednak niewielki i ograniczał się głównie do kosmetyki poprawiającej nieco wygląd samochodu (m.in. Delikatne przemodelowanie przedniego zderzaka czy "nerek" atrapy chłodnicy.). W tej formie auto dotrwało do 2005 roku, kiedy zaprezentowano jego następcę - Clio III. Nie spowodowało to jednak zakończenia produkcji Clio II. W zmodernizowanej formie ("phase 4") w dalszym ciągu jest oferowany na niektórych rynkach(w tym w Polsce) pod nazwą Clio Storia. Na Zachodnich rynkach model jest oferowany pod nazwą Clio Campus. Aby Unowocześnić przestarzałą sylwetkę Renault zmieniło lekko wygląd wersji Storia/Campus. Zmianie uległ tył,przód oraz podzespoły. Następca modelu Thalia został zaprezentowany w 2008 roku na bazie modelu II, a nie III generacji. Nie jest już tak podobny do modelu Clio.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 8