auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km Pomógł: 44 razy Dołączył: 27 Mar 2011 Skąd: Wilanów 90210
Wysłany: Wto 10 Mar, 2015
Jak taki dyfer jest drogi to oddaj do typa co poskłada Ci na zamówienie to co będziesz chciał przełożenie/szpere itp i pewnie że nie bedzie to złom na wykończeniu.
auto: Laweta/Kopytko
silnik:: Diesel/1,8 ti
moc: Brak/140km Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Gru 2011 Skąd: warm-maz
Wysłany: Wto 10 Mar, 2015
Znalazłem za 450 pln z przesyłką więc do przełknięcia. Widziałem ofertę kogoś kto robi coś w rodzaju płytki za 600 plnów. Pewnie gdybym nie znalazł nic w rozsądnej kasie to pojechałbym ze dwa sprinty bez szpery, a później się zdecydował na przeróbkę.
Tysiaka* za stary most nie dam
*Bo takie teksty słyszałem "gdybym miał to kosztowałby nie 300 pln tylko 1000".
auto: Laweta/Kopytko
silnik:: Diesel/1,8 ti
moc: Brak/140km Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Gru 2011 Skąd: warm-maz
Wysłany: Wto 10 Mar, 2015
To wiadomo
Kuzyn kupił kiedyś IS`a manuala z mostem od AT 4,44 i leży nawet ten dyfer gdzieś u mnie P&P nie pasuje bo to było coupe ale wie ktoś czy bebechy z takiego dyfra podejdą do compactowego?
rabarbar [Usunięty]
Wysłany: Wto 10 Mar, 2015
szpera za kafla i jeszcze narzeka gdyby do innych aut były w tych cenach to wszyscy by sie obsrali z radości
auto: kilka
silnik:: dużo
moc: łącznie z 1000km Pomógł: 18 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Skąd: Wawa - Ursus
Wysłany: Śro 11 Mar, 2015
Nie kombinuj. Zloz dyfer ze szpera z przelozeniem jakie chcesz na nowych bebechach za ok 1600 -1800 zl i bedziesz jezdzil do usranej śmierci. Niestety taniej znaczy drożej. Wydasz raz i masz spokój. Czasy dyfrow ze szpera za 500 zl sie skonczyly na dobre.
_________________ www.swiatMINI.pl
Niezależny Serwis Samochodów MINI
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach