Sprzedam moją zabawkę - Citroena Saxo VTS 1.6 16V (oryginalny, nie swapowany NFX) w kolorze czarnym. Stan lakieru dobry, jakieś ryski, obicia, jeden odprysk klaru na masce, jak to w używanym samochodzie.
Samochód jest z maja 2001 roku, od 2008 roku w Polsce, w moich rękach od 2011roku. Aktualnie ma około 190000km przebiegu. W momencie kupna miał 144tys km, poprzednik również jeździł nim około 3lat. Przegląd i ubezpieczenie ważne do 09.2015. Buda ma przebieg ok. 190tys km, natomiast silnik był wymieniony przy 169334km na bardzo zdrową serię z przebiegiem 62,4tys km, czyli obecnie ma około 80tys. km - jak nówka
Auto na bieżąco serwisowane u Grześka (ViTeSse Service) w Krakowie bez oszczędzania na częściach. Nigdy bezsensownie nie pałowane (zwłaszcza na zimnym silniku) jeżeli przekraczał 3tys obrotów, zawsze był rozgrzany olej. Oszczędzany, i szanowany, bo jeżdżę nim na codzień.
Nie jest składane z 3, ani nawet z 2. Za mojej kadencji oprócz upolowania kota i lisa przy ok. 90km/h poza terenem zabudowanym, gdzie 2 razy ucierpiał ten sam fragment zderzaka (pęknięty prawy dół przy dokładce i wymieniony halogen) nie miał żadnej szkody.
23.03.2015 byłem na stacji kontroli pojazdów w celu sprawdzenia zawieszenia oraz hamulców, wszystko w normie, posiadam wydruk to potwierdzający.
Na upartego można wymienić tuleje przednie wahaczy(co bym osobiście zrobił, żeby zawias był na tiptop).
Z rzeczy eksploatacyjnych robionych na bieżąco - ma zrobione:
• Filtr paliwa + pasek alternatora SKF – luty 2015
• Nagrzewnica Behr (Hella) – styczeń 2015
• Ustawiona zbieżność – styczeń 2015
• Korektor siły hamowania RRS z pokrętłem + wymiana przewodów na miedziane – listopad 2014
• Olej + filtr Shell Helix 5W40 – listopad 2014
• Rozrusznik Valeo oraz akumulator Centra Futura – wrzesień 2014
• Łączniki stabilizatora – wiosna 2014
• Silnik obecnie ma przebieg ok. 80tys km, był wymieniany z rozrządem + wymiana płynu chłodzącego wraz z gruntownym płukaniem układu + węże płynu chłodzącego - jesień 2013
• Półosie oryginalne - lato 2013
• Belka + łożysko prawy tył - wiosna 2013
• Oryginalne wahacze, nie żadne zamienniki – jesień 2013
• Olej w skrzyni biegów - Total - lato 2012
Alternator też był wymieniany, jednak nie zapisałem sobie kiedy. Jeżeli dobrze kojarzę, to w 2013 roku.
Samochód posiada:
•Układ Dolotowy: Dolot ze stożkiem ITG w airboxie Raceland
•Układ wydechowy: 2 ” z nierdzewki, środkowy RMmotors, końcowy Magnex
•Zawieszenie:
Przód: Bilstein B8 sprint + spręzyny Jamex -35mm
Tył: Belka złożona na wysokość N-grupową, stabilizator najgrubszy ze 106s16 24mm , regenerowana wiosna 2013
•Układ hamulcowy:
Przód: Zaciski na 266mm tarcze Brembo 266mmx 20,5mm, klocki Ferodo Premier
Tył: Seria 247 pojedyncza tarcza, klocki Delphi
•Koła:
Lato: Toyo T1R 195/50r15 na oryginalnych felgach Speedline Indianapolis 15" (zdj. 1)
Zima: Felga stalowa 14” + Dębica Frigo 2 165/65 r14 z 2011 roku, (pozostałe zdj)
•Wnętrze:
kierownica OMP
nakładki na pedały OMP
gałka zmiany biegów OMP
radio SONY (CD z MP3) + 4 głośniki, nie pamiętam jakiej firmy
dodatkowe wygłuszenie podłogi
czarne słupki A
Średnie spalanie w mieście 8,5l/100km, około 6l/100km w trasie.
Samochód nie widział KJSów, ani za poprzednich właścicieli ani za moich czasów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach