auto: Honda CTR EP3
silnik:: K20A2
moc: wystarczającakm
Dołączył: 17 Maj 2014 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 21 Cze, 2015
RC5+ się rozpadają, kruszą, znajomemu cała okładzina odeszła od blaszki - nie polecam.
RC6 są ok., ale trzeba brać poprawkę na to, że znoszą (i generują) b. wysokie temperatury - łatwo jest zjarać gumki w zaciskach. Pył bardzo wżera się w felgi i karoserię.
M1155 nie testowałem, jeździłem za to na Mintexach F2R i też polecam (tarcze żrą podobnie jak RC6). O ile wiem, M1155 to coś na poziomie DS2500.
Aha, przy RC6 i F2R można osiwieć w jeździe 'codziennej' - chyba jednak lepiej mieć drugi komplet na zmianę
auto: Clio
silnik:: znów jest
moc: ponad stokm Pomógł: 15 razy Dołączył: 07 Kwi 2011 Skąd: WWa
Wysłany: Wto 23 Cze, 2015
jak piszczą to wtedy nie pukają da się przyzwyczaić
_________________
Kenet napisał/a:
Najważniejsze tak czy siak to dobrze się bawić, w sumie to mi opona w jeździe nie przeszkadza, tak jak muzyka w tańcu, więc nie narzekam tylko napier...lam
auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km Pomógł: 44 razy Dołączył: 27 Mar 2011 Skąd: Wilanów 90210
Wysłany: Śro 24 Cze, 2015
Można, można np na następne Badnary za miesiąc przyjechać dzień wcześniej. Jest hotel, jest plac-trawnik drzewa, można robić grilla, a na drugi dzień się pościgać. Tylko trzeba się organizować w miarę wcześnie bo miejsc w hotelu chyba nie mają za dużo.
Odległość ta sama co na tor poznań, jedna bramka mniej i tańszy wjazd, do 2.0 chyba 300zł, tylko że mniej jeżdżenia, 2 przejazdy zapoznawcze i 5 pomiarowych (mimo to można się wyjeździć). Fajna chilloutowo-piknikowa atmosfera w trakcie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach