ŁukaszS3 Mam wykształcenie jak prezydent mistrz jebaka
auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km Pomógł: 16 razy Dołączył: 20 Lut 2009 Skąd: Ustroń
Wysłany: Wto 23 Cze, 2015 Układ paliwa
Panocki...
Szukam przewodów paliwowych w oplocie stalowym (bo chyba takie muszą być skoro pójdą środkiem fury) ale nie teflonowych żeby nie zakuwać do nich bóg wie jakich końcówek tylko gumowych na opaski zaciskowe ogólnodostępne. Chciałbym żeby to był przewód lepszej jakości niż szit który miałem w saxo za 15zł/metr. Ktoś coś ma sprawdzonego?
Pzdr
_________________ "Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło " by eM
ŁukaszS3 Mam wykształcenie jak prezydent mistrz jebaka
auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km Pomógł: 16 razy Dołączył: 20 Lut 2009 Skąd: Ustroń
Wysłany: Wto 23 Cze, 2015
masz linka gdzie go dostanę?
_________________ "Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło " by eM
Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
ŁukaszS3 Mam wykształcenie jak prezydent mistrz jebaka
auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km Pomógł: 16 razy Dołączył: 20 Lut 2009 Skąd: Ustroń
Wysłany: Pią 26 Cze, 2015
Ponownie pytanie. Element układanki-pochłaniacz par paliwa: z czego znajdę najmniejszy, najprostszy itp? Z tego co widzę większość ma dwa wyjścia o ile wiem że jedno to doprowadzenie to drugie to co? Gdzie mam podpiąć drugi przewód?
_________________ "Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło " by eM
ŁukaszS3 Mam wykształcenie jak prezydent mistrz jebaka
auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km Pomógł: 16 razy Dołączył: 20 Lut 2009 Skąd: Ustroń
Wysłany: Pią 26 Cze, 2015
Barejka napisał/a:
ale to w sraxo? wez wyjeb ten pochlaniacz skoro to i tak rajdowka i przewody ida srodkiem
Panie ja sraxo nie mam kilka lat... Teraz modzę poważne samochody jak przystało na prawdziwych mężczyzn a nie jakieś francuskie pudełkowate trupy Chodzi mi o EVO, chcę puścić przewody środkiem, oryginalnie idą pod spodem i idą 3 z czego jedno to odpowietrzenie jeszcze nie wiem gdzie idzie ale skoro pod maske to pewnie do kolektora ssącego. A nie chcę środkiem puszczać 3 przewodów więc chciałem dać 2 i odpowietrzenie gdzieś z tyłu do pochłaniacza wpjerdolić
Masz go sprawdzony naprawdę że nie rozciąga się, nie pęka itp? Drążę temat bo chcę do zrobić dobrze bo naprawdę nie chciałbym mieć przypadku jak Typa Z paliwem to ni huj nie ma żartów
Joke z tym saxo To są moje korzenie i nie dam złego słowa powiedzieć na to auto, jeszcze je sobie kiedyś kupię
_________________ "Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło " by eM
Nie - ten z linku to jakiś TurboWorks (tej PL firmy mam bandaż termiczny na wydechu).
Zadzwoń pod któryś z nr tel podanych na stronie do Kuby albo Piotra (Kuba teraz na miodowym więc pewnie tylko Piotr w pracy)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach