auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm Pomógł: 26 razy Dołączył: 11 Sty 2006 Skąd: Katowice
Wysłany: Pią 17 Lut, 2006
z wkładkami roznie bywa widziałem przypadki gdzie stozek obnizyl osiąga a wkładka dodałą nawet pare KM to zalezy od auta i modów juz w nim popełnionych wydaje mi się że wkładka jest OK bo dobrze zrobic stozek to tez kosztuje swoje ...
Może tak: wkładka na pewno nie obniży mocy w żadnym aucie, bo moc nie spadnie od tego, że jest więcej powietrza w układzie bez zmiany kształtu czy długości dolotu. Jeśli chodzi o stożek to już różnie bywa: generalnie w autach doładowanych można pakować stożki bez zastanawiania się większego, podczas gdy wolnossące potrafią na tym stracić, bo tam przepływ powietrza nie jest wymuszany poprzez turbinę/kompresor i kształt oraz długość dolotu potrafią dość sporo namieszać. W każdym aucie jest inaczej i albo należy polegać na sprawdzonych rozwiązaniach (ktoś już to założył i wie, że dobrze jest), albo zmieniać i próbować na hamowni co to dało. Generalnie jestem zwolennikiem pierwszej opcji, bo jazda na hamownie i męczenie auta po każdej takiej pierdółce trochę mija się z celem.
miałem wkładkę K&N u siebie i nie odczułem zmiany
dzwięk zrobił się może leciutko, ale to minimalnie bardziej basowy
potem wsadziłem stożek i dopiero zaczął warczeć
fakt że na stożku dół jest bardziej przytkany, ale ładnie się wkręca do odcięcia
ja kiedyś kupowałem w Fosabie
kupiłem K&N w bardzo dobrej cenie bo była jakaś promocja
po jakimś czasie sprzedałem bo się zajarałem stożkiem
Jaryś [Usunięty]
Wysłany: Śro 08 Mar, 2006
aktualnie sprowadzam sobie caly deykowany shortam KN typhoon. zobaczymy co da.poniekad do 15kucy tak twierdzą inzynierowie z danii zktorymi rozmawiałem.
co do wkaldek zapewne w intercarsie mają.
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Śro 08 Mar, 2006
A w polsce nikt KN Typhoona nie ma??
Poza tym słyszałem że typhoon słabo działa..
_________________ when the flag drops the bullshit stops
.....action speaks louder than words....
44FG [Usunięty]
Wysłany: Śro 08 Mar, 2006
Szczególnie ten z VTG
Jaryś [Usunięty]
Wysłany: Śro 08 Mar, 2006
majom w intercarsie ale drogo wiec zalatwiam swoimi kanałami:-) ten typhon ktory biere jet dedykowany..mam nadzieje ze bedzie dobrze..zresztą wykresy pod koniec marca..
KriSSo [Usunięty]
Wysłany: Czw 09 Mar, 2006
Wszystkie kity K&Na są dedykowane, czy to tajpun, czy srajpun itd. Co nie zmienia faktu, że działa to wszystko w większości do bani jeśli chodzi o przyrosty. Dobrze jest już wtedy, gdy przynajmniej trzyma parametry seryjne. To już cud. Chyba najlepszy jak dotąd kit to ma Grzesiek w vts'ie i tam to ma prawo działać. K&N najczęsciej nie.
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Czw 09 Mar, 2006
krisso chodzi Ci o takie coś??
tutaj każde saxo już to ma i musze przyznac ze robi to swoja robote. Zapewne zasluga tkwi w tym iż układ jest krotszy co poprawia moc na górze zabierając na dole oraz to że jest obudowana puszka (niby mniej ciepła) no i wielkość sttozka chyba tez ma znaczenie..
_________________ when the flag drops the bullshit stops
na początku miałem tak jak Konrad, ale w lecie mocno się dusił bo łapał bardzo dużo ciepła z silnika i jeszcze chłodnica na nigo dmuchała w korku
jak założyłem na dłuższym dolocie i doprowadziłem od spodu powietrze to wyeliminowałem efekt przymulenia w zakresie niskich obrotów
KriSSo [Usunięty]
Wysłany: Czw 09 Mar, 2006
PiTT napisał/a:
ciekawe które rozwiązanie jest lepsze w 19 16v
tak jak ma KonradMK
czy tak jak u mnie
na początku miałem tak jak Konrad, ale w lecie mocno się dusił bo łapał bardzo dużo ciepła z silnika i jeszcze chłodnica na nigo dmuchała w korku
jak założyłem na dłuższym dolocie i doprowadziłem od spodu powietrze to wyeliminowałem efekt przymulenia w zakresie niskich obrotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach