zgadza się, ale to w lecie
ale chodziło mi raczej o to czy lepiej krótki czy długi dolot
przy krótkim raczej niezbędna jest dobra obudowa/ścianka oddzielająca od silnika
hehhe
dokładnie.
Albo konrad ma syf w silniku albo ty masz mega porządek.
co? jaki syf? na pewno to ja mam lepsze sprężanie bo pierścienie są nowe. a jeśli chodzi o osiągi to już to sprawdziliśmy chyba. jakoś ogromnej różnicy nie ma a w planie mam izolację od chłodnicy, poza tym ja mam już założony dolot z giętej rury który łapie powietrze spod zderzaka więc zastanów się o czym mówisz.
auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km Pomógł: 78 razy Dołączył: 04 Gru 2005 Skąd: Warszawa Wola
Wysłany: Czw 09 Mar, 2006
KonradMK napisał/a:
Michał napisał/a:
hehhe
dokładnie.
Albo konrad ma syf w silniku albo ty masz mega porządek.
co? jaki syf? na pewno to ja mam lepsze sprężanie bo pierścienie są nowe. a jeśli chodzi o osiągi to już to sprawdziliśmy chyba. jakoś ogromnej różnicy nie ma a w planie mam izolację od chłodnicy, poza tym ja mam już założony dolot z giętej rury który łapie powietrze spod zderzaka więc zastanów się o czym mówisz.
Syf = brud - nieporządek .
Sram na twoje pierscienie, osiagi itd. Mówie ze masz brudno albo PiTT ma porządek.
kończe
ps.juz sie nie wysilaj z tekstami, jest 1:1 i koniec
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach