Mamy problem w samochodzie kumpla tj clio 1.8 rsi, wyglada to tak:
2 pompki ze skody, konstukcja ktora to trzyma we wnetrzu - dlugosc dzwigni okolo 50cm
przewody z reduktora wchodza do pompek a nastepnie ida na poszczegolne kola. Problem polega na tym ze nie idzie zaciac tylnych kol. kiedys bylo tak ze byla krotsza dzwignia i zacinalo jedno kolo wiec po przedluzeniu powinna byc wieksza sila i powinno zaciac a tu nic. Uklad byl wielokrotnie odpowietrzany i juz totalnie nie mamy pojecia co to moze byc.
Jesli macie jakies pomysly to napiszcie
panowie jak to jest z hydrolapa w pugu 106 1.6 rallye robil ktos? pochwalicie sie fotkami i wykonanie i oczywiscie co mowi homologacja moze ktos ma takawa?
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Pią 29 Paź, 2010
zawodnik napisał/a:
panowie jak to jest z hydrolapa w pugu 106 1.6 rallye robil ktos? pochwalicie sie fotkami i wykonanie i oczywiscie co mowi homologacja moze ktos ma takawa?
Jezeli to ma być do Sportu przez duże S to pozostaje Ci tylko opcja z karty homologacyjnej z zachowaniem układu krzyżowego itd, itp,
Jezeli chcesz to zrobic "dla szpanu" to proponuje przerobic układ hamulcowy z sekcji krzyżowej na sekcje przód/tył, na wyjściu z pompy hamulcowej zaślepić jedno wyjście i na tył puścić jeden przewód, i zastosowac gotowa "breche" np taką:
Jezeli chcesz zrobic hydrauliczną łapę z zachowaniem oryginalnego układu hamulcowego to musisz mieć rękaw na dwóch pompach: po jednej na każda sekcję.
Z tego co wiem to przed pompą ręcznego należy zamontować zawór jednostronnego działania - po to żeby zwiekszenie ciśnienia w układzie przez uruchomienie "brechy" nie wpływało na zmiane ciśnienia płynu hamulcowego w pozostałej części obwodu hamulcowego (mówiąć po ludzku - żeby nie szła "cofka" do przodu)
Siła hamowania kół tylnych zalezy od wielu rzeczy:
auto: Citroen Saxo
silnik:: 1.6 16v
moc: 120km Pomógł: 5 razy Dołączył: 31 Lip 2010 Skąd: Kraków
Wysłany: Pią 29 Paź, 2010
CHRZANEK napisał/a:
Jezeli chcesz zrobic hydrauliczną łapę z zachowaniem oryginalnego układu hamulcowego to musisz mieć rękaw na dwóch pompach: po jednej na każda sekcję.
W tej opcji można użyć jednej pompy i trzech trójników - jeden do rozdziału na lewe/prawe koło i dwa żeby wpiąć się w oryginalne przewody idące do tylnych zacisków. Ale wtedy raczej też potrzeba dwa zawory jednokierunkowe.
auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km Pomógł: 34 razy Dołączył: 20 Sty 2008 Skąd: Górki Małe
Wysłany: Pią 29 Paź, 2010
CHRZANEK napisał/a:
Jak przeglądałem HOMO 106 s16 (ta której właścicielem jest Bad-i) to reczny hydrauliczny był w A grupie w VO.
Homologacji Rallye nigdy nie przegladałem to i nie wiem co w niej jest
Właśnie się zagłębiłem w homolo. Rallye i Hydrauliczny jest dostępny w A w VO. ( czyli podobnie jak w S16)Oczywiście jest foto więc ręczny z allegro nie przejdzie
Jeśli chodzi o homologację to na forum jest gdzieś link do PDF`a, ale nie mogę go odszukać, jak coś do napisz mi na PW maila i podeślę.
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach