Będzie duza roznica, do jajka proflex jest ultra tani... dziwie sie ludziom ktorzy kupowali 3 stopniowe HP i Protlum bo akurat w przypadku VTi cena proflexa evo 3 czy 4 jest niska wzgledem innych samochodow. Protlum u Marka daje rade, jeden z lepiej ustawionych zawiasow na ktorych jezdzilem
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 05 Sty, 2016
A to spoko, myslalem ze proflex bedzie cenowo bardzo podobny.
Ustawienie to juz zupelnie inna bajka. Jezdzilem na tak ustawionym Ohlinsie u kolegi ze seria w Octavi lepiej dzialala.
Edit: Marek korzystajac z okazji, moze bys napisal prosbe do gkss o obnizenie wpisowego, klasyfikowanie open 2wd tez w osce,
Utrzymanie obecnej kolejnosci startowej ewentualnie przesuniecie za klase 3. Bo sa przecieki ze beda nas puszczac po wszystkich klasach homologowanych
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 05 Sty, 2016
Ja wlasnie nie wiem jak tam jest ze swapem ale chyba blok musi pochodzic od tego samego producenta. Co by oznaczalo ze k20 moze byc. Halicki ma turbo a m3 maja ponad 3 litry. Takze chyba mozna turbic
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Wto 05 Sty, 2016
Hahahah, nagle się okazało że AX się łapie do RSMP .
Kurde Badi z twoimi bebechami z saxo to AX byłby przekotem. 700kg 180KM na sekwie i Ohlinisie, się rozmarzyłem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach