auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Wto 22 Maj, 2007 CZUJNIK POZIOMU PALIWA
Sie mi zepsul w saxo VTS
Da sie naprawić czy kupić od razu nowy.
Czy mozliwe ze rozlączyl sie jakis styk?
Jakie koszty w związku z tym ?
Dostęp do czujnika jest od góry pod kanapą trzeba podwazyc taką okrąglą zaślepkę - dobrze kombinuje???
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
p106rallye [Usunięty]
Wysłany: Wto 22 Maj, 2007
Pływak jest razem z pompą w baku czyli tak jak się domyślasz pod tylnym siedzeniem.Można kupić sam pływak.Problem polega na tym i ja tak miałem,że kupiłem nowy pływak,wymieniłem i się okazało,że to wskażnik paliwa w liczniku sie zdupczył.
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Wto 22 Maj, 2007
O wskaźnik sie nie martwie, bo "dyga"
Jaki jest koszt plywaka ???
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
p106rallye [Usunięty]
Wysłany: Wto 22 Maj, 2007
Niestety nie pamiętam,bo było to już z 3 lata temu.
wujek [Usunięty]
Wysłany: Śro 13 Cze, 2007
witam ja mam coś takiego u siebie:
jak non stop jest gaz w podłodze to wskaźnik pokazuje, że mało paliwa czasem przechyla się na tyle, że pali się rezerwa. A przy hamowaniu nagle pełen bak. Strasznie mnie to denerwuje, ale to podobno kwestia pływaka.
auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km Pomógł: 53 razy Dołączył: 10 Sty 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 13 Cze, 2007
czyli wiosek z tego taki, ze jakbys hamowal caly czas to bys mial caly czas pelny bak.. i wez tu poweidz, ze nie mam racji
_________________ Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.
wujek [Usunięty]
Wysłany: Czw 14 Cze, 2007
dokładnie tak humor też się poprawia jak się jedzie z górki
taka pierdoła, ale strasznie denerwuje. Ostatnio jak jeździłem po torze w kielcach miałem ok. pół baku. Jak tylko jechałem próbę zaraz paliła się rezerwa Stop i znowu pół baku
auto: GolfMk4
silnik:: V6
moc: 500+km Pomógł: 20 razy Dołączył: 18 Maj 2007 Skąd: Bielsko-white
Wysłany: Czw 14 Cze, 2007
Mam dokładnie ten sam problem...i od zakupu Saxo, obserwacja wskaźnika poziomu paliwa to moje nowe Hobby:D ...a hamować cały czas? Hmmm....przemyśle to:D
_________________ 'gdybym był młody i bez kasy, kupiłbym BRZ'
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Czw 14 Cze, 2007
Panowie mysle ze powinniśmy uderzyć we trzech do Vlodarsky'ego. Przy zakupach hurtowych może jakiś większy rabat dostaniemy
Plywak to chyba nie kosztuje 500zeta ?
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
Grzesiek VTS You cant handle the truth! Czy to jest saxo ??
auto: saxo 2 x 16V
silnik:: 1.6
moc: 136 i ??km Pomógł: 19 razy Dołączył: 13 Gru 2005 Skąd: Kraków
Wysłany: Czw 14 Cze, 2007
Trzeba zdemontować i sprawdzić co jest grane wszystko jest pod siedzeniem z tylu tylko trzeb się trochę pobawić w mechaniora podobno w saxo to jest w Standardzie z powodu wieku :562: a Pływak od wersji 1.1 nie podejdzie ???
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach