Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Klatka - jak ? co ? czemu tak ? ahaaa... rozumiem
Autor Wiadomość

budzik 
jest tu jakiś cfaniak ?


auto: 126p 86r
silnik:: 0.65
moc: 24km
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Kwi 2009
Skąd: Gdynia

Wysłany: Pon 22 Wrz, 2014   

http://conceptmotorsport.pl/
Pod nosem i dobra jakkość :>
 
 
 

anjas 
Penetrator
Szok tato QP


auto: Izera RS
silnik:: H00Y
moc: 51kWkm
Pomógł: 81 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: bobrowinów

Wysłany: Pon 22 Wrz, 2014   

CHRZANEK napisał/a:
Wydaje mi się że klatkę pełną


to by trzeba było PiTT zapytać, bo pisał na allegro, że sprzedaje aparat fotograficzny właśnie po to, żeby wejść w pełną klatkę
_________________
Poznań: 22,5cm
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pon 22 Wrz, 2014   

Chrzanek 2k to jest możliwe pod warunkiem ze odstawiasz auto gole wyczyszvzone z wyjetymi szybami i oczywiście malowanie po twojej stronie. Jak w Warszawie to do Kozaka, jak Śląsk to Baran lub budowa rajdowek. Poznań Sheffler ale ceny ma raczej z tych górnych.
_________________
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Wto 23 Wrz, 2014   

Racja.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

bob.dsk 
hybrex


auto: BE EM WE
silnik:: 3.0
moc: Pińcet sto dziewińcetkm
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Mar 2012
Skąd: Gdynia

Wysłany: Wto 23 Wrz, 2014   

Niemy napisał/a:
Obrazek


Idę w bambusową konstrukcje. Kolega spawarkę do drewna ma tylko muszę elektrody do bambusa załatwić bo ma tylko dębowe ;D
 
 

bob.dsk 
hybrex


auto: BE EM WE
silnik:: 3.0
moc: Pińcet sto dziewińcetkm
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Mar 2012
Skąd: Gdynia

Wysłany: Wto 08 Mar, 2016   

Panowie jako że Saxofon idzie w piątek do klatkowania to chętnie posłucham wszelkich rad i sugestii.

Drugą sprawą jest malowanie samej klatki jako że będę robił to sam ( sprzęt mam ) to potrzebuję kilka rad. Czy podkład jakiś zwykły czy niezwykły ? Może być lakier taki jak na blachy?

Thank you from the mountain :rotfl:
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Wto 08 Mar, 2016   

Dopiero co skladales wnetrze a teraz klatkujesz?

Dziwne... wg mnie na pewno obspawaj bude, nie wiem czemu ludzie tego nie robia. Wyciagnij motor i zrob zastrzaly do kielichow.
 
 
 

bob.dsk 
hybrex


auto: BE EM WE
silnik:: 3.0
moc: Pińcet sto dziewińcetkm
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Mar 2012
Skąd: Gdynia

Wysłany: Wto 08 Mar, 2016   

qbus napisał/a:
Dopiero co skladales wnetrze a teraz klatkujesz?



Włożyłem tylko kubły do przymiarki bo chciałem pojeździć trochę :faja:

Porozmawiam z Baranem na temat obspawania budy a zastrzały mają być.
 
 

Kenet 
Mam grzybicę stóp


auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 08 Mar, 2016   

Ja poszedłem do sklepu gdzie mają towar dla lakierników samochodowych, kupiłem jakiś zwykły podkład i do tego srebnej farby i poszło pięknie.
_________________
Cytat:
przyczyna dzwona taka sama jak ostatniego dacha... czyli bomba na pałę po drodze której nie znam bez opisu...
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Wto 08 Mar, 2016   

bob.dsk napisał/a:
Drugą sprawą jest malowanie samej klatki jako że będę robił to sam ( sprzęt mam ) to potrzebuję kilka rad. Czy podkład jakiś zwykły czy niezwykły ? Może być lakier taki jak na blachy?



dobry kolor wnetrza miał Badi w swoim saxo. Gdzies w temacie o tym pisał.

a co do klatki to qbus powiedział najwazniejsze rzeczy :)
 
 
 

bob.dsk 
hybrex


auto: BE EM WE
silnik:: 3.0
moc: Pińcet sto dziewińcetkm
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Mar 2012
Skąd: Gdynia

Wysłany: Śro 09 Mar, 2016   

Coś tam jeszcze poczytałem na internetach że w miejscach obspawania łatwiej o rude? Trzeba to dobrze zabezpieczyć pewnie i po sprawie ale może ktoś się wypowie. Czy tak naprawdę to tak dużo daje ?
 
 

karoluPL 
bizon


auto: rs
silnik:: benz
moc: miljonkm
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Kwi 2012
Skąd: kk

Wysłany: Śro 09 Mar, 2016   

bob.dsk napisał/a:
Coś tam jeszcze poczytałem na internetach że w miejscach obspawania łatwiej o rude? Trzeba to dobrze zabezpieczyć pewnie i po sprawie ale może ktoś się wypowie. Czy tak naprawdę to tak dużo daje ?



Każde łączenie spawane lubi rudą, ale jak dobrze przygotujesz te miejsca i obmalujesz to tak jak i klatkę, albo zabezpieczysz same miejsca obspawania jakąś farbą/podkładem to na pewno będzie to się lepiej trzymało niż przed zabiegiem obspawania.

Druga sprawa, ciężko o konkretne porównanie dwóch przypadków z klatką bez obspawania i tak zrobionego jak trzeba czyli obspawane. Fachowo jak ktoś robi, to obspawa bude i porobi zastrzały. A duża część osób tego nie robi przez zwykłą oszczędność(która jest pozorna, bo lepiej wszystko zrobic na raz, niż później jak buda pracuje albo sie gdzieś rozejdzie to od nowa szukać i rozbierać i spawać)
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Śro 09 Mar, 2016   

No a zwlaszcza Saxo/106 w ktorym pracuje bagaznik i slupki.

Chcesz miec sztywne nadwozie dluzszy czas to obspawuj, chcesz to za chwile poprawiac i finalnie wydac wiecej, to tego nie rob ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.12 sekundy. Zapytań do SQL: 12