Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Filtr powietrza
Autor Wiadomość

Shymek 
seks po polsku
www.renault-sport.pl


auto: Renu Clio 3 RS
silnik:: F4R774+
moc: 355+km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 26 Wrz 2011
Skąd: Olsztyn

Wysłany: Śro 13 Kwi, 2016   Filtr powietrza

Jaki filtr powietrza do Clio3RS

Czy warto kupować bawełniane K&N / Green / gąbkowy Pipercross czy lepiej zwykły papierowy tylko często zmieniany?

Różnice cenowe są nawet spore:

1. papier 50
2. Pipercross 100
3. K&N 200
4. Green 300

Ktoś testował może różnice między serią papierową, a innymi "tuningowymi" wkładkami? Będzie przyrost na hamowni czy tylko lekka zmiana dźwięku, a wynik w granicach błedu pomiarowego?

Z góry dzięki za jak zwykle FACHOWĄ pomoc :rotfl:
_________________

www.renault-sport.pl
 
 
 

fydi 
Oświadczam - donosiłem do SB


auto: Clio Williams
silnik:: F7R
moc: 154km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 21 Sty 2008
Skąd: Kraków

Wysłany: Śro 13 Kwi, 2016   

Miałem w clio gąbkę Pipercrossa. Po roku użytkowania, zaczęła się lekko rozlatywać podczas mycia i patrząc pod światło widać było dość spore dziury. Dlatego dla świętego spokoju wróciłem do zwykłego filtra.
 
 
 

Kamill 
japa trolu!


auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Skąd: Wilanów 90210

Wysłany: Śro 13 Kwi, 2016   

Ja miałem pipercrossa, dość słabe wykonanie, filtr jakiś powykręcany był, nie był płaski, uszczelka twarda, po skręceniu obudowy filtra kawałek uszczelki się przyciął i odpadł, wywaliłem go.
W bmw od niedawna mam k&n, ale nie hamowałem przed i po. Natomiast wykonanie dużo lepsze, takie jak się oczekuje.
 
 
 

Shymek 
seks po polsku
www.renault-sport.pl


auto: Renu Clio 3 RS
silnik:: F4R774+
moc: 355+km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 26 Wrz 2011
Skąd: Olsztyn

Wysłany: Śro 13 Kwi, 2016   

Co do Pipera to powiem tak: mam w Megane i jest ok ale.... jak kupowałem to w rękach miałem 2 od różnych sprzedawców. Oba ori nie podróby. Różniły się od siebie baaaaaardzo mocno. Faktycznie jeden wyglądał jak z gównolitu - to tak jakbym na dolot pończochę założył hehe
Więc to że słabo z jakością nie jest dla mnie wyznacznikiem bo z dobrego źródła kupię lepszej jakości niż z innego. Kwestia szczęścia.

Bardziej zależy mi na info czy taki filtr coś da w wolnossaku - czy ugra się coś więcej po programie pisząc go pod daną wkładkę niż na ori papierowym
_________________

www.renault-sport.pl
 
 
 

Qukie 
XII wydział ksiąg wieczystych


auto: niebieskie :]
silnik:: na przedzie
moc: z tobą niech będzie.km
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 17 Lip 2009
Skąd: z wioski

Wysłany: Śro 13 Kwi, 2016   

Generalnie im mniej restrykcyjny filtr tym więcej powietrza (i brudu) ma szanse dostać się do komory spalania, a to może przełożyć się na więcej mocy. Trzeba jednak brać jeszcze pod uwagę możliwości flow rate głowicy, krzywki wałków i wiele innych szczegółów. Realna różnica miedzy gąbkowym stożkowym, wkładką i papierem nie będzie raczej zbyt duża.
 
 
 

Kenet 
Mam grzybicę stóp


auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 14 Kwi, 2016   

Filtron tylko filtron.
_________________
Cytat:
przyczyna dzwona taka sama jak ostatniego dacha... czyli bomba na pałę po drodze której nie znam bez opisu...
 
 

Walle 
nieprzyzwoite zabawy


auto: e39
silnik:: WTF52OMG65
moc: niewyobrażalnakm
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 07 Sty 2009
Skąd: Warschau

Wysłany: Czw 14 Kwi, 2016   

bezsensowne wydawanie kasy. Dobry oryginał, często wymieniany. Chyba, że są jakieś grube mody.
_________________
Filozof, Biegacz, Fotograf, Egoista, Cham, Prostak i Humanista
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.11 sekundy. Zapytań do SQL: 13