auto: bmw 318ti
silnik:: m42b18
moc: 140km Pomógł: 8 razy Dołączył: 03 Lut 2010 Skąd: Poznań
Wysłany: Nie 08 Sty, 2017
Tak te nowe type-r wiem o 2 ktore miały już naprawiane skrzynie. I słyszałem o jednej którą trafiła na testy do jakiejs gazety i nie mogli sprawdzić 0-100 bo 2 bieg nie wchodził.
auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm Pomógł: 51 razy Dołączył: 25 Sty 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 08 Sty, 2017
kaziu1985pn napisał/a:
Tak te nowe type-r wiem o 2 ktore miały już naprawiane skrzynie. I słyszałem o jednej którą trafiła na testy do jakiejs gazety i nie mogli sprawdzić 0-100 bo 2 bieg nie wchodził.
auto: 500SEC i inne
silnik:: 5.0
moc: 326km Pomógł: 12 razy Dołączył: 10 Maj 2009 Skąd: WZ
Wysłany: Nie 08 Sty, 2017
PiTT, tak trafiła się 265 w dobrym pieniądzu. Względem 280/290 nie mam 19tek, czarnych lusterek i większej lotki poza tym to wszystko to samo, a po dłubnięciu te same przyrosty.
Seat, a raczej VAG, zmienił politykę CUPRY, moja wersja wychodziła bardzo dobrze cenowo bo startowała od 110tyś, zaś 290ka już od 123tyś (której nie można było już zamówić od połowy roku, bo wiedzieli że wprowadzają 300kę i 4x4 droższe o kolejne kilka tyś. Generalnie jak robiłem sobie konfig to rozsądnie odklikana 290ka ST wyszła mi 150tyś a po rabacie 139tyś, przy nowym cenniku 300ka wyszłaby min. 145tyś a 4x4 jakieś 155tyś.
Cupra po prostu się za dobrze sprzedawała dlatego 4x była podbitka cennika.
A tak wygląda cichociemny szczur:
_________________ EM-AIR SYSTEM
www.em-airsystem.pl
Wentylacja | Klimatyzacja | Chłodnictwo
auto: 500SEC i inne
silnik:: 5.0
moc: 326km Pomógł: 12 razy Dołączył: 10 Maj 2009 Skąd: WZ
Wysłany: Nie 08 Sty, 2017
Wszystkie mają VDQ (mechaniczna blokada) oraz X DS (elektroniczna blokada).
W 290ce jest jakaś różnica w wydechu, ja do siebie zamówiłem kpl poza downpipem z fox-sportauspuff.
_________________ EM-AIR SYSTEM
www.em-airsystem.pl
Wentylacja | Klimatyzacja | Chłodnictwo
auto: BE EM WE
silnik:: 3.0
moc: Pińcet sto dziewińcetkm Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Mar 2012 Skąd: Gdynia
Wysłany: Pon 09 Sty, 2017
Dużo bardziej widzi mi się Leon niż Type-R.
Ostatnio łapałem się z takim Leonem na A1 i jakoś super mu nie uciekałem
Drone Memory 5... Siara i wszystko jasne agresywność 0%
auto: Dwa sedany
silnik:: Razem 3800
moc: Razem 273km Pomógł: 6 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 09 Sty, 2017
bob.dsk napisał/a:
Dużo bardziej widzi mi się Leon niż Type-R.
Ostatnio łapałem się z takim Leonem na A1 i jakoś super mu nie uciekałem
Też widzę to jako dobrą opcję na ośkę.
Co do 4x4 to wynalazłem auto które chyba lepiej spełnia założenia niż EVO, tylko kurna olek chyba na Europę przestali to sprzedawać w 2011, a więc auto jest starsze niż moje założenia.
Mitsu Lancer w wersji Ralliart.
Podobno nie ma AYC, tylko zwykłe dyfry, silnik z EVO, ale słabszy soft i zawias ze zwykłego Lancera, a więc komfortowy.
Niestety podobno hamulce są też ze zwykłego Lancera, a to na 240KM jest chyba słabą opcją.
Są wersje z fotelami Recaro i generalnie auto wygląda jak EVO, ale powinno być znacznie tańsze w użyciu
A my mamy takiego nowego CTR'a "pod domem" od miesiaca, na razie ma 3k km. Piekielnie szybki wóz! Wrazenie z prawego fotela jest jak w R5 na oesie, auto chce jechac mln razy szybciej niz nam sie wydaje ze sie da i przy tym mega mało pali.
Moj FN2 stoi przy tym w miejscu... i dziwne co piszecie o mocy bo znam conajmniej dwa egzemplarze ktore wypluly 310+ na hamownii.
Znam goscia ktory ma R5, Citroena C2 R2, Fieste Proto, Audi Quattro B grupe, mial kilka Evo i STi i ma tez nowego CTR'a i powiedzial... ze nigdy nie mial tak fajnego auta...
auto: Reno Sport
silnik:: 1.6
moc: 133km Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Cze 2009 Skąd: przyjezdny
Wysłany: Pon 09 Sty, 2017
Drone napisał/a:
bob.dsk napisał/a:
Dużo bardziej widzi mi się Leon niż Type-R.
Ostatnio łapałem się z takim Leonem na A1 i jakoś super mu nie uciekałem
Też widzę to jako dobrą opcję na ośkę.
Co do 4x4 to wynalazłem auto które chyba lepiej spełnia założenia niż EVO, tylko kurna olek chyba na Europę przestali to sprzedawać w 2011, a więc auto jest starsze niż moje założenia.
Mitsu Lancer w wersji Ralliart.
Podobno nie ma AYC, tylko zwykłe dyfry, silnik z EVO, ale słabszy soft i zawias ze zwykłego Lancera, a więc komfortowy.
Niestety podobno hamulce są też ze zwykłego Lancera, a to na 240KM jest chyba słabą opcją.
Są wersje z fotelami Recaro i generalnie auto wygląda jak EVO, ale powinno być znacznie tańsze w użyciu
To chyba fałszywy trop. Kupisz i będziesz kombinował jak z RA zrobić evo Jak się boisz ayc to wystarczy kupić aftermarketową szperę albo wymienić na dyfer od RS'a i po kłopocie. Z centralnym dyfrem nie ma raczej kłopotów ( w RA też jest ACD tak btw). No i Ralliart nie wygląda jak evo
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach