auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km Pomógł: 44 razy Dołączył: 27 Mar 2011 Skąd: Wilanów 90210
Wysłany: Nie 05 Lis, 2017 [S] 320d e91 salon PL 185KM/400nm
Może ktoś szuka, do sprzedania moje kombi, https://www.otomoto.pl/of...a-ID6zhh5o.html , pół auta jest już nowe, w zasadzie w ciągu roku podwoiłem cene zakupu , której nawet nie próbuje odzyskać
W aucie jest silnik M47TU - ten z rozrządem z przodu, najmniej awaryjny ze wszystkich diesli BMW. W aucie usunięte klapki u Włodka i zastąpione zaślepkami cnc, przy okazji czyszczenie całego dolotu kolektora itp. Wszystkie uszczelki dolotu od głowicy do katalizatora nowe, reszcze w ogłoszeniu.
Buda jest bezwypadkowa, natomiast miała lakierowane pojedyncze elementy na przestrzeni lat, jak maskę od kamieni, czy drzwi od obcierki, jednak lakier jest w stanie bdb, nie ma różnic w odcieniu, a sama usługa wykonana bardzo solidnie.
Do auta mam wykres, wszystkie FV i gwrancję na sprężarkę, starą kierownicę, stare sprężyny itp.
Ostatnio zmieniony przez Kamill Nie 05 Lis, 2017, w całości zmieniany 1 raz
auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km Pomógł: 44 razy Dołączył: 27 Mar 2011 Skąd: Wilanów 90210
Wysłany: Pon 06 Lis, 2017
koma600 napisał/a:
No to ładnie trafiłeś
Można tak powiedzieć, a można tez powiedzieć ze e90 przy tym przebiegu to rosyjska ruletka z pełnym magazynkiem , czego ja nie byłem świadomy i kupiłem pewną sztukę żeby przelatać rok i zamienić na coś nowego z salonu.
Mam kilku znajomych z e90 i akurat wszyscy dobiliśmy to 200tys w podobnym okresie i mogę śmiało stwierdzić ze nie jest to wina mojego egzemplarza, poprostu bmw skończyło się na e36 328. Im nowsze tym gorsze, F20 serwisanci radzą sprzedawać przy okolicach 160tys...
Przyjenosc z jazdy, jakość wygłuszeń i cała reszta jest ciężka do przebicia, minusem jest to że psują się przy 200tys takie rzeczy jak w VAG przy 300, do tego części kosztują 2x tyle.
No, ale kupując ode mnie, ma się już większość problemów z głowy , bo ciężko bedzie znaleść coś co nie było wymienione na nowe
potwierdzam, auto od Kamila to dobry zakup
w moim mercu też większość rzeczy zdążył zrobić... dlatego wsadziłem w niego tylko koło 12k
a tak serio, to są używane auta klasy premium, jak ktoś myśli że wsiądzie i będzie miał bezawaryjne auto które nie wymaga żadnych inwestycji to się srogo myli.
Zdecydowanie jakbym miał potrzebę to bym brał taką beemę od Kamila.
auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km Pomógł: 44 razy Dołączył: 27 Mar 2011 Skąd: Wilanów 90210
Wysłany: Pon 06 Lis, 2017
was79 napisał/a:
Chłopaki z "Kodowania Bmw Śląsk", czyli chyba najlepszego serwisu u nas, mówią, że dzięki f10 mają z czego godnie żyć
Znam ten profil, mniedzy innymi dlatego nie kupiłem e60
Mój mechanik mówił że pakiet startowy e60 od kogoś kto serwisował auto na bieżąco w zwykłym warsztacie zaczyna sie od 10k w góre, przy e90 jest połowa. Najgorsze w tym wszystkim jest że te auta jeżdżą i nikt nie narzeka na jakieś poważne dolegliwości, to są jakieś małe bolączki które pewnie połowa kierowców nie zauważa.
Jeżeli dochodzi automat w którym nie był zmieniany olej (serwis bmw nie wymienia bo nie ma w zaleceniach, a producent skrzyni zaleca wymianę co 90k o ile sie nie myle) to na dzień dobry zaczyna sie od 4k, ale znam dwa przypadki, przebieg w okolicach 200k, była zrobiona mechatronika + mechanika - transfer, miska, olej i jakieś elementy w środku. Łącznie ponad 9k, w jednym po naprawie było w miarę ok, oprócz tego ze nie działała ręczna zmiana biegów, w drugim auto przy dojeździe do świateł szarpie przed zatrzymaniem , a to tylko skrzynia.
Jeszcze mozna kupić takie auto z xdrive , tam też się dużo dzieje
Więc radzę uważać, szczególnie na te mocno doposażone egzemplarze.
Ostatnio zmieniony przez Kamill Pon 06 Lis, 2017, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach