auto: 500SEC i inne
silnik:: 5.0
moc: 326km Pomógł: 12 razy Dołączył: 10 Maj 2009 Skąd: WZ
Wysłany: Czw 23 Lis, 2017
Ja i kilku znajomych powierzyliśmy księgowanie tu - http://cbe.waw.pl/ i polecam z czystym sumieniem.
_________________ EM-AIR SYSTEM
www.em-airsystem.pl
Wentylacja | Klimatyzacja | Chłodnictwo
Drone Memory 5... Siara i wszystko jasne agresywność 0%
auto: Dwa sedany
silnik:: Razem 3800
moc: Razem 273km Pomógł: 6 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 23 Lis, 2017
KarQ napisał/a:
Ja i kilku znajomych powierzyliśmy księgowanie tu - http://cbe.waw.pl/ i polecam z czystym sumieniem.
Pewno są dobrzy, ale 8 stówek nie dam. Są w Warszawie i to robi robotę.
Szukam z jakiejś wiochy gdzieś jakieś Kujawy, Podlasie, itp.
Obecne biuro mam właśnie tak zlokalizowane. W takich regionach masz cenę dzieloną przez 2.
auto: 500SEC i inne
silnik:: 5.0
moc: 326km Pomógł: 12 razy Dołączył: 10 Maj 2009 Skąd: WZ
Wysłany: Czw 23 Lis, 2017
Ja raz (przez pierwszy rok) miałem księgową wybraną kryterium ceny, dołożyłem mandatami z US i straconym czasem.
Teraz wybieram jakością.
_________________ EM-AIR SYSTEM
www.em-airsystem.pl
Wentylacja | Klimatyzacja | Chłodnictwo
Drone Memory 5... Siara i wszystko jasne agresywność 0%
auto: Dwa sedany
silnik:: Razem 3800
moc: Razem 273km Pomógł: 6 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 23 Lis, 2017
KarQ napisał/a:
Ja raz (przez pierwszy rok) miałem księgową wybraną kryterium ceny, dołożyłem mandatami z US i straconym czasem.
Teraz wybieram jakością.
Ja to doskonale rozumiem, tylko że księgowa dajmy na to z Łomży, Włocławka czy Piły nie jest z automatu gorsza niz ta z Warszawy.
Dla mnie jest to typowa praca zdalna. Zbieram dokumenty raz na kwartał, wkładam do koperty i czekam na emaila z informacją ile mam zapłacić podatku.
List na drugą dzielnice Wawy idzie tak samo długo jak do Piły.
auto: Cayane
silnik:: Tuaregoa
moc: np 182km Pomógł: 16 razy Dołączył: 18 Lis 2009 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 25 Lis, 2017
Drone napisał/a:
Ja to doskonale rozumiem, tylko że księgowa dajmy na to z Łomży, Włocławka czy Piły nie jest z automatu gorsza niz ta z Warszawy.
Mam sp z o.o. od 12lat. Miałem takie samo doświadczenie jak Karq. Dobry księgowy to podstawa. Taki na odległość się do niczego nie nadaje, jeśli ktoś tego nie rozumie to faktycznie może brać dowolnego.
_________________ Stefan ma dobre ciśnienie....
...w oponach!
auto: 500SEC i inne
silnik:: 5.0
moc: 326km Pomógł: 12 razy Dołączył: 10 Maj 2009 Skąd: WZ
Wysłany: Nie 26 Lis, 2017
Drone, my wozimy osobiście, zwyczajnie nie ufam Poczcie lub pomijam pośrednika gdzie mogą zaginąć czy nie dojść na czas dokumenty. Nas prowadzi jedna ze wspólniczek i jest mega psem ogrodnika - generalnie wszystko wychwyci, ukierunkuje, zabezpieczy w razie kontroli, a koszt wychodzi ok. 500-600zł netto za 300-400 dokumentów + 20zł za każdego pracownika.
Za drugą DG gdzie mało się dzieje placę 150 netto.
_________________ EM-AIR SYSTEM
www.em-airsystem.pl
Wentylacja | Klimatyzacja | Chłodnictwo
Drone Memory 5... Siara i wszystko jasne agresywność 0%
auto: Dwa sedany
silnik:: Razem 3800
moc: Razem 273km Pomógł: 6 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 26 Lis, 2017
KarQ napisał/a:
Drone, my wozimy osobiście, zwyczajnie nie ufam Poczcie lub pomijam pośrednika gdzie mogą zaginąć czy nie dojść na czas dokumenty. Nas prowadzi jedna ze wspólniczek i jest mega psem ogrodnika - generalnie wszystko wychwyci, ukierunkuje, zabezpieczy w razie kontroli, a koszt wychodzi ok. 500-600zł netto za 300-400 dokumentów + 20zł za każdego pracownika.
Za drugą DG gdzie mało się dzieje placę 150 netto.
Ja się rozliczam kwartalnie, wysyłam dokumenty w okolicach 5ego. Mogą nie dojść do 20ego?
Zwykle Poczcie zajmuje to 2 dni. To nie PRL.
Mam tak księgowość prowadzoną od dobrych 10 lat
Wcześniej Zduńska Wola, a teraz Brześć Kujawski.
Miałem wcześniej polecone biuro w Warszawie. Płaciłem 300PLN z limitem dokumentów, który zwykle przekraczałem i kończyło się na 400.
Pomyłki były i w Warszawie i w Brześciu. O dziwo najlepsi byli w tej Zduńskiej Woli, nigdy żadnej pomyłki nie wyłapałem. A dodam że biuro było z wyglądu straszne, wszędzie stały figurki Maryi i gromnice
Bym tam dalej się "serwisował", ale nastapił w pewnym momencie nieciekawy zgrzyt, o którym szkoda pisać.
Nawet jak się dokumenty zagubią, bo je sobie ponownie wystawię (faktury sprzedażowe) i dślę na szybko emailem. Z kosztowych stracę tylko te paliwowe, ale to ile będzie podatku z nich do odzyskania? 1000PLN/3 mieś?
To jak się to stanie raz na 5 lat, to wolę ten 1000 stracić niż jeździć gdzieś z dokumentami i czas tracić.
Ogólnie na miesiąc mam może z 15 dokumentów. 3-4 sprzedażowe i reszta koszty. Może bywają miesiące gdzie jest ich 20, ale to cud.
Nie chcę żadnych wirtualnych biur rachunkowych, bo tam trzeba ręcznie wprowadzac dokumenty, albo je skanować. Jak mam to robić, to mogę sobie samemu księgowość prowadzić, co też kiedyś robiłem.
Chcę wrzucić dokumenty do koperty, zakleić i dać kopertę na recepcji koleżance niech je wysle w zaprzyjaźnionej firmie). I tyle.
Na email dostaję z biura kwotę podatku do zapłaty.
Nie mam dziwnych przypadków podatkowych, jakiś lewych VATów. Proste usługi związane z programowaniem.
A policzyłem sobie, że sp z o.o. zacznie mi się już bardziej niz mniej opłacać w porównaniu do DG.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach