auto: eM
silnik:: jest
moc: ... mam tę moc!km Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Wrz 2011 Skąd: Wrocław / Warszawa
Wysłany: Pią 18 Maj, 2018
a to nie jest tak ze standardowy czlowiek wytrzyma w tym max. 15 minut na jednej sesji? dlatego wlasnie na razie nie kupowalem i chcialem najpierw spokojnie sprawdzic w domu. bo potencjal to ma mega, ale 15 min to by bylo troche malo.
auto: Clio II ph3
silnik:: F4R
moc: 0_km Pomógł: 21 razy Dołączył: 09 Maj 2009 Skąd: PWZ
Wysłany: Pią 18 Maj, 2018
alphaOne, a to nie jest tak, że to bujanie na siłownikach bardziej daje się we znaki? Same gogle VR wydaje mi się, że przy ściganiu nie powodowałyby nudności.
ja się nagrałem troche na HTC VIVE VR i Oculus Rift apropo eventów firmowych i generalnie zajebioza, jaram się potencjałem tego w grach przeokrutnie , tylko z tego co pamiętam to jakies mocarne kompy były pod to podpięte
choć dla mnie ostatnio mega sprawą było używanie Microsoft HoloLens do zastosowań AR
Sibu czy te oczy moga kłamac... O kur.. co to jest
auto: Ikysesi
silnik:: QPZRBIE3RZ
moc: za mało~km Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Wrz 2011 Skąd: Karków
Wysłany: Pią 18 Maj, 2018
W zwykłym HTC Vive GTX 1080ti wystarczy (może nawet zwykły GTX 1080), do PRO jest za słaby. Jako że na razie nie ma mocniejszej karty, to pewnie trzeba wpiąć coś w SLI, czyli nic nie będzie działało.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach