Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
EVO 6 VS GTR
Autor Wiadomość

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 13 Lis, 2018   

Widze ze teraz wszyscy karty kupuja 😈😈😈
 
 

ŁukaszS3 
Mam wykształcenie jak prezydent
mistrz jebaka


auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 20 Lut 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Śro 14 Lis, 2018   

No mnie niemal za płotem postawili profi tor STEELRING więc inaczej nie mogło się stać :D
_________________
"Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło :) " by eM

Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
 
 

sajfer 
słucham Michaela Jacksona
lord


auto: Integra type R
silnik:: b18c6
moc: 200km
Dołączył: 01 Sie 2012
Skąd: wwa

Wysłany: Śro 14 Lis, 2018   

ŁukaszS3 napisał/a:

Właśnie takie obawy też nieco mam. Ale, teraz już szukam poprostu fajnego wózka na codzień... EVO było budowane pod amatorskie ściganie ALE w między czasie zmieniły się dwie kwestie, PO 1 zepsuła się mocno atmosfera w klasie, zaczęło się kupowanie opon za 7k-a ja nie jestem jebnięty żeby do amatorki tyle na gumy kłaść i wiele innych poszło w złą strone. A PO 2 wjechało to:

Obrazek

I ten sprzęt w 110% zapewnia mi chęć sportowej jazdy i adrenalinę za cenę wręcz śmieszną...

GTR'a chciałem dlatego, że najnormalniej w świece zawsze go chciałem, a po drugie chęć jakiejś zmiany... Po prostu...

To są moje wrażenia, możesz mieć kompletnie inne jak się przejedziesz. Warto spróbować. Ja na tym evencie co latałem GTRem miałem okazję też jeździć 911 turbo, xkrs, r8, m6, Camaro, A45 AMG i kilkoma innymi sprzętami z wyższej półki i nie powiem że GTRem było najsłabiej, ale był w dolnej części fajnych samochodów. XKRS za to totalny wypas 500 koni pędzone na dupę po prostu masakra. I fajnie przewidywalne, jak dodałeś to szedłeś pięknym slajdem który dało się kontrolować gazem, nie jak w GTR szarpaczka. R8 też super pozytywnie odebrałem. Jednak każdy samochód ma swoje zalety, na długie podróże co innego, na tor co innego, a do szybkiej jazdy bez spinki że trzeba wyłączyć kontrolę trakcji to GTR też jest super :)

A gokart to inna bajka, najlepiej wydane pieniądze. Chyba jedyna wada to brak bezpośredniej konkurencji i walczysz głównie ze swoimi czasami na torze - przynajmniej dopóki znajomi sobie nie pokupują sprzętów. To ta wersja 2 biegowa? Muszę takim się przejechać, do tej pory latałem tylko starymi - 100 i KZtem (czyli 125 z 6 biegową sekwą 50 koni). Przy goksach wszystko inne wymięka, a najbardziej wymiękają żebra i łapy :)
_________________
https://www.facebook.com/pizzabrakes
1.50.017. 0,017 od szczęścia.
 
 

roj 
Rangi, rankingi, drabinki


auto: Clio
silnik:: znów jest
moc: ponad stokm
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 07 Kwi 2011
Skąd: WWa

Wysłany: Śro 14 Lis, 2018   

ŁukaszS3 napisał/a:

(...) A PO 2 wjechało to:
Obrazek


Dawaj PIMP i spec i w ogóle co i jak!? Gdzie tym jeździsz, jakie koszty, jakie problemy..
Spoko akcja xD
_________________
Kenet napisał/a:
Najważniejsze tak czy siak to dobrze się bawić, w sumie to mi opona w jeździe nie przeszkadza, tak jak muzyka w tańcu, więc nie narzekam tylko napier...lam xD
 
 

ŁukaszS3 
Mam wykształcenie jak prezydent
mistrz jebaka


auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 20 Lut 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Śro 14 Lis, 2018   

sajfer napisał/a:
A gokart to inna bajka, najlepiej wydane pieniądze. Chyba jedyna wada to brak bezpośredniej konkurencji i walczysz głównie ze swoimi czasami na torze - przynajmniej dopóki znajomi sobie nie pokupują sprzętów. To ta wersja 2 biegowa?


Tak to jest kart klasy DD2... Fart mamy taki że kupiliśmy wszystkie 3 sprzęty z jednego teamu w 3 ziomków, i zazwyczaj jeździmy razem. Druga sprawa że na torze zawsze ktoś jest i jest z kim się ścigać, i w przyszłym roku jedziemy amatorskie zawody :)

roj napisał/a:
Dawaj PIMP i spec i w ogóle co i jak!? Gdzie tym jeździsz, jakie koszty, jakie problemy..
Spoko akcja


PIMP'a może nie ;) Tak jak napisałem wyżej klasa DD2, czyli 38 km i dwu biegowa bez sprzęgłowa skrzynia, zmiana łopatkami przy kierownicy. Jeżdzę tym puki co za płotem czyli na torze w Czeskim Trzyńcu STEEL RING, ale przyszły rok wybierzemy się na pewno gdzieś dalej, Trebatice na Słowacji, Bruck Wiedeń, i w sumie w huj innych torów w Czechach i na Słowacji.

Co do kosztów to kart kosztował mnie 14k, problemy... nie wiem nie znam gościa... Leje paliwo, zmieniam opony (kpl nowych 650zł) i zapierdalam tak i tyle że jak wracam, to chce mi się rzygać, dostaję gorączki i bóg wie jeszcze czego od przeciążeń, i mówię całkiem serio...

Teraz będę robił remont silnika którego właściwie nie musiałbym robić, ale robię go dlatego że po prostu nie dowiem się już ile godzin temu był robiony ostatni remont w nim dlatego że właściciel i zarazem mechanik teamu z którego kupiliśmy karty zmarł niedługo po tym jak kupiliśmy sprzęty. I w najgorszym wypadku, który jest mało prawdopodobny bo też w nim jest wymiana głowicy to zapłacę 3200 i znowu będzie spokój na rok-dwa
_________________
"Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło :) " by eM

Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
 
 

Stf 
Duuużo do czytania


auto: 991
silnik:: 3.8
moc: 400km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: rk-wa

Wysłany: Czw 15 Lis, 2018   

sajfer napisał/a:
ŁukaszS3, przejedź się.. zależy czego oczekujesz od samochodu.
Dla mnie GTR był szybki, ale zbyt komputerowy. Celujesz plus minus kieratem gdzie ma jechać i komputery Ci na to pozwalają.
Jak włączysz wszystkie mody GTR i jeszcze do tego jest trochę mokro to jazda nie przypomina niczego. W jednej sekundzie zaczyna iść bokiem, żeby po chwili napędy coś pomieszały i go prostuje i to jest jakaś masakra. Walka z gównem, a nie jazda. Może na suchym w większej przyczepności jest fajnie.
Ogólna zasada jest taka że nie wyłączasz systemów i możesz mieć 15 lat, bylebyś dużo grał na playstation, to będziesz szybki.
Ja wolę analogowe samochody gdzie jak dociśniesz gaz to wiesz jakim slajdem pójdziesz i gdzie wylądujesz. A przede wszystkim wymagające od Ciebie umiejętności. GTR był dla mnie porażką. Mega szybki ale zero frajdy.


no to może wyłącz w końcu kontrolę trakcji ;)

ja mam zupełnie odmienne zdanie. byłem nim na Nurburgringu niestety na seryjnym zawieszeniu i na torze Poznań. w mojej ocenie bardzo skuteczne surowe auto. odpukać - w serii nawet się nie psuje.
_________________
0-1
 
 
 

Alexxx 
weż to poczuj ziom!


auto: białe
silnik:: 2.3
moc: 350km
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Sty 2015
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 15 Lis, 2018   

ŁukaszS3 napisał/a:
sajfer napisał/a:
A gokart to inna bajka, najlepiej wydane pieniądze. Chyba jedyna wada to brak bezpośredniej konkurencji i walczysz głównie ze swoimi czasami na torze - przynajmniej dopóki znajomi sobie nie pokupują sprzętów. To ta wersja 2 biegowa?


Tak to jest kart klasy DD2... Fart mamy taki że kupiliśmy wszystkie 3 sprzęty z jednego teamu w 3 ziomków, i zazwyczaj jeździmy razem. Druga sprawa że na torze zawsze ktoś jest i jest z kim się ścigać, i w przyszłym roku jedziemy amatorskie zawody :)

roj napisał/a:
Dawaj PIMP i spec i w ogóle co i jak!? Gdzie tym jeździsz, jakie koszty, jakie problemy..
Spoko akcja


PIMP'a może nie ;) Tak jak napisałem wyżej klasa DD2, czyli 38 km i dwu biegowa bez sprzęgłowa skrzynia, zmiana łopatkami przy kierownicy. Jeżdzę tym puki co za płotem czyli na torze w Czeskim Trzyńcu STEEL RING, ale przyszły rok wybierzemy się na pewno gdzieś dalej, Trebatice na Słowacji, Bruck Wiedeń, i w sumie w huj innych torów w Czechach i na Słowacji.

Co do kosztów to kart kosztował mnie 14k, problemy... nie wiem nie znam gościa... Leje paliwo, zmieniam opony (kpl nowych 650zł) i zapierdalam tak i tyle że jak wracam, to chce mi się rzygać, dostaję gorączki i bóg wie jeszcze czego od przeciążeń, i mówię całkiem serio...

Teraz będę robił remont silnika którego właściwie nie musiałbym robić, ale robię go dlatego że po prostu nie dowiem się już ile godzin temu był robiony ostatni remont w nim dlatego że właściciel i zarazem mechanik teamu z którego kupiliśmy karty zmarł niedługo po tym jak kupiliśmy sprzęty. I w najgorszym wypadku, który jest mało prawdopodobny bo też w nim jest wymiana głowicy to zapłacę 3200 i znowu będzie spokój na rok-dwa


Ja bym prosił o wydzielenie tematu gokarty bo jestem na etapie poszukiwania DD2 i mam dużo pytań i rozkminek :D

Widziałem takie CRG 38KM"bez biegów" a za dobry hajs i jedno z pytań to kwestia różnicy skrzyni bezstopniowej i "łopatkowej"? Kwestie transportu i wytrzymałości sprzęgła i hamulców :) opowiadaj pls.
 
 

ŁukaszS3 
Mam wykształcenie jak prezydent
mistrz jebaka


auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 20 Lut 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Czw 15 Lis, 2018   

Alexxx napisał/a:
Widziałem takie CRG 38KM"bez biegów"


Odpuść, cała przyjemność to właśnie te biegi, taka namiastka prawdziwego profi auta to właśnie ta zmiana biegu z zaklepanym gazem... Szukaj koniecznie DD2 bo KZ to już sprzęty generujące mega koszty
_________________
"Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło :) " by eM

Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 15 Lis, 2018   

Jakbyscie chcieli to mam macha1 na biegach do sprzedania ( motor kz08b)
 
 

sajfer 
słucham Michaela Jacksona
lord


auto: Integra type R
silnik:: b18c6
moc: 200km
Dołączył: 01 Sie 2012
Skąd: wwa

Wysłany: Pią 16 Lis, 2018   

Stf napisał/a:

no to może wyłącz w końcu kontrolę trakcji ;)

ja mam zupełnie odmienne zdanie. byłem nim na Nurburgringu niestety na seryjnym zawieszeniu i na torze Poznań. w mojej ocenie bardzo skuteczne surowe auto. odpukać - w serii nawet się nie psuje.

Warto przeczytać uważnie, ale napiszę w skrócie:

- z kontrolą trakcji samochód robi wszystko za Ciebie i nie wymaga od Ciebie żadnych umiejętności poza refleksem
- z wyłączonymi WSZYSTKIMI systemami na mokrym asfalcie samochód zachowuje się mega nieprzywidywalnie. Jazda to walka z komputerem który rozdziela napęd na koła i opór szarpaczka.
Jak napisałem wyżej - nie jeździłem nim bez systemów po suchym - może przy większej przyczepności jest lepiej.

Przejechać się warto, chociażby po to żeby sobie własne zdanie wyrobić. Póki nie wyłączysz wszystkiego jest w miarę ok i na pewno bardzo szybko.
Ja wolę zwykłe mechaniczne szpery i przewidywalne reakcje na gaz - ale ja jestem stary, np. nie wiem do czego służy snapchat.
_________________
https://www.facebook.com/pizzabrakes
1.50.017. 0,017 od szczęścia.
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Pią 16 Lis, 2018   

sajfer napisał/a:
ŁukaszS3 napisał/a:

Właśnie takie obawy też nieco mam. Ale, teraz już szukam poprostu fajnego wózka na codzień... EVO było budowane pod amatorskie ściganie ALE w między czasie zmieniły się dwie kwestie, PO 1 zepsuła się mocno atmosfera w klasie, zaczęło się kupowanie opon za 7k-a ja nie jestem jebnięty żeby do amatorki tyle na gumy kłaść i wiele innych poszło w złą strone. A PO 2 wjechało to:

Obrazek

I ten sprzęt w 110% zapewnia mi chęć sportowej jazdy i adrenalinę za cenę wręcz śmieszną...

GTR'a chciałem dlatego, że najnormalniej w świece zawsze go chciałem, a po drugie chęć jakiejś zmiany... Po prostu...

To są moje wrażenia, możesz mieć kompletnie inne jak się przejedziesz. Warto spróbować. Ja na tym evencie co latałem GTRem miałem okazję też jeździć 911 turbo, xkrs, r8, m6, Camaro, A45 AMG i kilkoma innymi sprzętami z wyższej półki i nie powiem że GTRem było najsłabiej, ale był w dolnej części fajnych samochodów. XKRS za to totalny wypas 500 koni pędzone na dupę po prostu masakra. I fajnie przewidywalne, jak dodałeś to szedłeś pięknym slajdem który dało się kontrolować gazem, nie jak w GTR szarpaczka. R8 też super pozytywnie odebrałem. Jednak każdy samochód ma swoje zalety, na długie podróże co innego, na tor co innego, a do szybkiej jazdy bez spinki że trzeba wyłączyć kontrolę trakcji to GTR też jest super :)

A gokart to inna bajka, najlepiej wydane pieniądze. Chyba jedyna wada to brak bezpośredniej konkurencji i walczysz głównie ze swoimi czasami na torze - przynajmniej dopóki znajomi sobie nie pokupują sprzętów. To ta wersja 2 biegowa? Muszę takim się przejechać, do tej pory latałem tylko starymi - 100 i KZtem (czyli 125 z 6 biegową sekwą 50 koni). Przy goksach wszystko inne wymięka, a najbardziej wymiękają żebra i łapy :)

Ja jeździłem xkr dośc dużo i to według mnie bardzo słabo prowadzący się samochód. układ kierowniczy nie precyzyjny, zawias za mięki, przodu nie czuć, jedynie fajnie,że tył ucieka po lekkim wciśnieciu gazu. Ale może to się zdarzyć przy około 200 na prostej na lekkim podbiciu;)
Może ta S jakąs pozmieniana, szpera,itd. Bo XKR to jazdy na czas się nie nadaje wogóle.
 
 

Kamill 
japa trolu!


auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Skąd: Wilanów 90210

Wysłany: Pią 16 Lis, 2018   

Marek23 napisał/a:
Bo XKR to jazdy na czas się nie nadaje wogóle.

A saxo?
 
 
 

rabarbar 
śmierdzi frytkami u mnie w pokoju

auto: Srebrne
silnik:: Mały
moc: 4km
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sty 2017
Skąd: Wro

Wysłany: Pią 16 Lis, 2018   

Kamill napisał/a:
Marek23 napisał/a:
Bo XKR to jazdy na czas się nie nadaje wogóle.

A saxo?

A saxo klepie twoją fiestę
 
 

Kamill 
japa trolu!


auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Skąd: Wilanów 90210

Wysłany: Pią 16 Lis, 2018   

rabarbar napisał/a:
Kamill napisał/a:
Marek23 napisał/a:
Bo XKR to jazdy na czas się nie nadaje wogóle.

A saxo?

A saxo klepie twoją fiestę

 
 
 

rabarbar 
śmierdzi frytkami u mnie w pokoju

auto: Srebrne
silnik:: Mały
moc: 4km
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sty 2017
Skąd: Wro

Wysłany: Pią 16 Lis, 2018   

https://youtu.be/fsheH6PYe64

;D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.15 sekundy. Zapytań do SQL: 12