b6 sport... nie ma cudow, mi sie wydaje ze nawet do fury do upalania za smieszne pieniedze warto wydac te pieniadze na billa, ja przynajmniej tak zrobilem.
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Wto 03 Lip, 2007
j.w.
billi B6 i nie ma stracha ze coś sie wysra bo ta allegro firma to jakaś zagadka, a B6 jak zajeździsz to możesz sobie regenerować, utwardzać, zmiękczać, pomalować na różowo czy co tam chcesz
_________________ when the flag drops the bullshit stops
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Wto 03 Lip, 2007
Jezeli nie chcesz obnizać to ja bym poszedl w zestaw:
B6 + sprężynu od AX diesel (nieobniżają i są przygotowane pod cięższy silnik - czyli na pewno beda sztywniejsze)
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm Pomógł: 26 razy Dołączył: 11 Sty 2006 Skąd: Katowice
Wysłany: Śro 04 Lip, 2007
no tak tak panowie b6 + eibach itp itd ale tutaj dwa amorki na przod kosztują mniej niż jeden bil wg mnie jak ma byc po taniości to taki gt cup może byc ok jest twardszy i można liczyć ze troche przejedzie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach