Postanowiłem opisać troche inny wyscig od wszystkich. Wczoraj zanabyliśmy do firmy dostawczego Peugeota Partnera 1.6Hdi.. Samochod kupiony w okolicach leszna, klimka elektryka pelen bajer ale nie o tym mialo byc. W drodze powrotnej ja lecialem Partnerem (1.6HDi cale 75 koni i 170 niutków i 1130 kg wagi) a moj braciak Renault Trafic (2.5 Dci 140 koni ok 310 niutkow i 1737kg..) bylem bardzo ciekawy jak bedzie wygladal powrot bo braciszek twierdzil ze nie bede mial szans zeby go dojsc. O dziwo latajac kilka razy Trafic'em w trase nie bylo najmniejszego problemu zeby leciec 180 i jeszcze szybciej.. Wystartowalismy spod bramek na autostradzie Poznan, pelen ogien i.. Partner odchodzi!! Dopiero przy ok 150 Trafic zaczal mnie dochodzic i wyprzedzil (katalogowo partner ma vmax 150 ja lecialem licznikowe 165). Lecac pozniej bocznymi drogami ja non stop na lewym pasie pelnym ogniem a Trafic zostawal z tylu mimo ze ma 310 niutkow to mu odchodzilem podczas wyprzedzania i to dosc ostro.. Pozniej sie zamienilismy i tak samo Partner mi odchodzil i mialem zajebiste problemy zeby go dojsc!! Myslalem ze prawie 60 koni i 140 niutkow wiecej w Traficu bedzie mialo wieksze znaczenie niz masa.. a jednak 600 kg mniej zrobilo swoje i Partner z palcem w d.. klepal o wiele mocniejszego Trafica.
To takie moje male spostrzezenie jesli chodzi o ważnosc masy w aucie :564:
_________________ www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
Barto masa to jedno , a opory powietrza to drugie.... Traffic ma duzo wieksza powierzchnie przednia.
Fajnie ze udalo wam sie kupic cos.
To tez prawda.. bo trafic to ma aerodynamike kiosku
My tez sie cieszymy i to bardzo bo w porownaniu z tymi co ogladalismy to ten jest naprawde cacuszko. 2006 rok, 40 tys przebiegu, srebrny, pelna elektryka, klima, poducha, abs, radio z cd, w srodku czysciutko, zadbany, byl bardzo lekko uderzony, dobrze zrobiony, wszystko orginalne. Oby sie dobrze sprawowal.
_________________ www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Pią 06 Lip, 2007
anjas napisał/a:
To Barto ma nowego partnera?????
Ile ma lat? Przystojny chociaż?
złe pytanie - obszerniak jakiś?
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
W dodatku mialem wrazenie ze traffic ma przelozenia jakby bardziej "ciezarowe".
Nie mozna tych samochodow porownywac, szczegolnie podniecac sie momentem
Trafiic by zabral takiego partnera na pake
auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Pią 06 Lip, 2007
Te nowe fury dostawcze typu traffic, master, sprinter, t5 itd. jezdza zajebiscie, a w srodku czujesz sie prawie jak w osobowym. Dzisiejsze japonskie dostawcze przy europejskich to (jak dla mnie) niezle gowna. Raz na jakis czas gdzies jezdze takimi sprzetami i zawsze sie jaram.
Kiedys mialem transita 2.4d, caly pordzewialy i strasznie toporny, ale latal bokami. Vmax z stromej gorki to 135kmh.
Najlepszy i tak zostanie mecenasik 410d
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Pią 06 Lip, 2007
k-mart napisał/a:
Kiedys mialem transita 2.4d, caly pordzewialy i strasznie toporny, ale latal bokami. Vmax z stromej gorki to 135kmh.
Tez takiego mialem (max dlugi i wysoki).
Jak nim w 2005 roku wpadlem na karową na 2 dni przed Barbórką to chyba zebralem wieksze owacje niz by Loeb xsara jechal
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach