Identyczny setup u Macka wyszedł równo 300hp i 360Nm więc moje gdzieś uleciały... Nie miałem boost controlera tylko ustawialiśmy to na mbc które nie daje kontroli nad wstawaniem turbiny. Obecnie steruje tym avc'r więc mam więcej Nm ale T kończy się wcześniej - niestety jest za mała i traci dech Na dniach zawitamy gt2871r więc problem z niemocą minie
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Czw 12 Lip, 2007
Panowie tu nie gadamy, ten topic mod niech prosze wydzieli na techniczne
_________________ Samochody to ZUO!
Marcel [Usunięty]
Wysłany: Czw 12 Lip, 2007
sorry eM-ku juz nie bedziemy .... tam gaworyć
ja u siebie w b16a1T przy t3 ktora puchła przy 6800-7000rmp max mialem na 0,4 bo mbc czasem nie reagowło na ruchy, ale boost pokazywał rowno 0,4bara wyszkoczyło 215PS i 250nM ....
bo B-tak do 300-350PS dobra turbina jest td04L z volvo - pieknie to 8000rmp ciagnie
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Czw 12 Lip, 2007
No takim momentem szalec po takich obrotach to juz trzeba byc pewnym swojego dołu
_________________ Samochody to ZUO!
hteb [Usunięty]
Wysłany: Czw 12 Lip, 2007
Marcel 08 napisał/a:
sorry eM-ku juz nie bedziemy .... tam gaworyć
ja u siebie w b16a1T przy t3 ktora puchła przy 6800-7000rmp max mialem na 0,4 bo mbc czasem nie reagowło na ruchy, ale boost pokazywał rowno 0,4bara wyszkoczyło 215PS i 250nM ....
bo B-tak do 300-350PS dobra turbina jest td04L z volvo - pieknie to 8000rmp ciagnie
Nie wiem jak u Ciebie ale moja TD04-16HL kończy się przy 310 właśnie. Fakt że Nm trochę mało ale to nie kwestia strachu o dół bo wszystko zakute. Kowal w crx b16 ma też na grubo i wyszło 300hp i 360Nm a koniec. Mam parę innych wykresów z wielkimi Nm ale bezpieczne to nie było jak mi waliła w peaku 1,5 bara przy 5000 Wykres jak na T i taka jego wielkość uważam za mało poszarpany - ale to moje zdanie. Z Doktorem i Grabem gadaliśmy o tym i jest jeden wniosek - 16hl kuleje przy takich mocach i tego sie ukryć nie da. Zobaczymy co będzie z moja nową hybrydą Wiadomo równi pochyłej n/a czy kompresora nie będzie ale zawsze pójdzie ładniej w górę i nie spuchnie Co do mocy na 0,4 bara to miałem 240ps i jakos banglało
auto: Mazda CX7
silnik:: czysty
moc: ze 230km Pomógł: 12 razy Dołączył: 16 Gru 2005 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 16 Lip, 2007
a jaką masz chłodnice cieczy tak się zapytam ?
Marcel [Usunięty]
Wysłany: Wto 17 Lip, 2007
hteb napisał/a:
Zobaczymy co będzie z moja nową hybrydą Wiadomo równi pochyłej n/a czy kompresora nie będzie ale zawsze pójdzie ładniej w górę i nie spuchnie Co do mocy na 0,4 bara to miałem 240ps i jakos banglało
a myslales b16/b20 zrobic? - nie bedzie sie to kreciło do 8rmp ale bedzie zapewne ciekawe - na www.hondatech.com jest kilka ciekawych projektów
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Śro 18 Lip, 2007
carlose napisał/a:
eM napisał/a:
ale ja znam innego torque monstera 1.6 i raczej ku niemu bym sie skłaniał
a ... o kim mowa ?
pisze posty jako carlose, taki gej
_________________ Samochody to ZUO!
Marcel [Usunięty]
Wysłany: Śro 18 Lip, 2007
no to jest jakies wyjscie z sytuacji, ale nie sadzisz ze lepiej by było dac troszke pojemnosci? i nie krecic do 8rmp+ a np do 7300-7500rmp a miec wiecej cm3?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach