Wysłany: Czw 12 Lip, 2007 Jaka fura do tworzacego pucharu hothatchy z lat 80tych?
Ax juz sie co najmniej 2 szykuja ..
R5 juz co najmniej 3 ..
Fiesta juz jest ...
Pug 205 juz chyba 3 sztuki ...
R11 turbo
Golf II
Co nam jeszcze zostalo:
- rover 114 gti (jakos nie przepadam, dziwne zawieszenie hydropneumatyczne)
- uno turbo mk1 (pytanie czy turbo da rade, niby na wtrysku wiec lepiej niz R5 GTT sie bedzie spisywac)
- ritmo abarth?
- corsa A gsi
- kadet A gsi
- Golf I
- Polo G40
- charade gtti
- escort mk* 1.6t
- fiesta XR2i
macie jeszcze jakies pomysly?
Ostatnio zmieniony przez pcs Czw 12 Lip, 2007, w całości zmieniany 3 razy
Misiek_lbn Aż żal się spieszyć na tym forum victory is mine !
auto: Lancer Evo VII
silnik:: 2.0
moc: 330km Pomógł: 17 razy Dołączył: 24 Lut 2007 Skąd: Horsham
auto: Type-R
silnik:: VTEC
moc: 200km Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Gru 2005 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 12 Lip, 2007
proponuje Corse A GSI. Kumpel lata tym po KJSach i swego czasu namawial mnie na to auto. Podobno skrzynie i silniki montowane w wielu innych modelach opla, tak wiec ceny niskie, dostepnosc duza.
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Czw 12 Lip, 2007 Re: Jaka fura do tworzacego pucharu hothatchy z lat 80tych?
pcs napisał/a:
Co nam jeszcze zostalo:
- rover 114 gti (jakos nie przepadam, dziwne zawieszenie hydropneumatyczne)
- uno turbo mk1 (pytanie czy turbo da rade, niby na wtrysku wiec lepiej niz R5 GTT sie bedzie spisywac)
- ritmo abarth?
- corsa A gsi
- kadet A gsi
- Golf I
- Polo G40
macie jeszcze jakies pomysly?
Dajhajsu Charade Gt ti (kiler szczególny)
To Yo Ta corolla GT
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm Pomógł: 26 razy Dołączył: 11 Sty 2006 Skąd: Katowice
Wysłany: Czw 12 Lip, 2007
brakuje jeszcze Forda Escort Rs turbo S1 to juz prawdziwi klasyk i rarytas s2 nieco nowszy wyokrąglony ale juz z przełomu lat 80/90 motor 1600 turbo skrzynia z szperą itp sporo gratów ale mało popoularny w pl .
przeciez mi nie chodzi o moc, tylko ze w R5 gtt ze wzgledu na brak odcinki i mozliwosc wystrojenia nie bedzie sie latwo po torze smigac. Mysle ze uno wystarczy te 120-130km zeby stawac do boju z r5 gte 1.816v
ja wogole zadnego w dobrym stanie nie widzialem (2 lata temu jedna niezla byla na sprzedaz i to czarna)
auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm Pomógł: 167 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Skąd: z dupy
Wysłany: Czw 12 Lip, 2007
makaroniarze w latach 80 robili kilka niezłych hotheczy:
uno turbo, dwójka weszła do produkcji w 89, więc jeszcze się łapie, w dwójkach bywały silniki 1.4 112KM, 8s do 100, swego czasu novitec oferował ten silnik rozwiercony na 1.6 z mocą 241KM,
alfa 33 1.7 16v, fwd lub awd, ~8s do 100,
ritmo 125TC,
no i przede wszytkim delta integrale 177/200/210KM, w tej ostatniej wersji wg fabrycznych danych setkę robiła w 5.7s
auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Pią 13 Lip, 2007
łosz fak, nie zwróciłem uwagi, jakie lata 80? Mój pug jest '91 ("jest" to chyba za duże słowo :573: )
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach