auto: espace i rs
silnik:: 175 i 265
moc: 175 i 265km Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Lip 2006 Skąd: P-no
Wysłany: Pią 03 Sie, 2007
moj kolega jest wlascicielem RC Monster . Pamietam jak jezdziliesmy po W-wie a przed nami jezdzial zdalnie sterowana Subar Imprezka... bylo zabawnie...
Poczekaj az wroce, to moze uda sie cos urwac z tej ceny
ps. bardzo fajna zabawka - polecam
Marcel [Usunięty]
Wysłany: Pią 03 Sie, 2007
Ok wstepnie sie interesuje - Vlodi kupi ode mnie kilka gratów i kupie model
dokladnie!! zajebista zabawa!! mialem okazje takim pojezdzic jak Artur (ten od RC Monster) przywiozl jeden z modeli kiedys na Manhattan. Zajebista zajawa i to naprawde mega szybko zapieprza.. ale zabawa sie skonczyla bo Bruno przywalil w mondeo heheheh
_________________ www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
auto: brak
silnik:: brak
moc: 1km Pomógł: 23 razy Dołączył: 24 Lut 2006 Skąd: Wch
Wysłany: Pią 03 Sie, 2007
Jeździłem nawet w Mistrzostwach Polski takich modeli tyle tylko że elektrycznych. Ze spalinówek policam zestawy HPI RTR - ready to race bądź jeżeli masz większe wymagania kupić podwozie i skomletować każdą częśc z osobna. Bądź jeżeli chcesz przeznaczyć na to więcej kasy X-Ray bądź coś od team associated to co prawda górna półka ale jeżeli chcesz mić naprawde dobrą zabawe to warto kupić raz a porządnie, bo kiepski i wolny model szybko sprawi że będziesz chciał więcej, a to wciąga..
auto: brak
silnik:: brak
moc: 1km Pomógł: 23 razy Dołączył: 24 Lut 2006 Skąd: Wch
Wysłany: Pią 03 Sie, 2007
Dzieki wielkie za pomógł
Marcel szczeże to bardziej polecam elektryka, kupujesz z 3 dobre pakiety akumulatorów,ładowarke, projekt rozładowywrki wyśle Ci na pw bo prosta jhak konstrukcja cepa, do tego model aparatura i nic wiecej juz nie kupujesz tylko cieszysz sie jzdą, model elektryczny znacznie łatwiej utrzymywać w czystosci i konserwować. Pozatym model taki nie hałasuje,możesz sobie pojezdzic na jakims parkingu piętrowym czy w innym miejscu gdzie z spalinówką wyrzuciliby Cie za hałasowanie, nie wspominając już o koszcie zakupu,profesjonalny elektryk bedzie troche tanszy niż równorzędna spalinówka, z elektrykówpolecam Tamiye robią znakomite modele i mają nieograniczony wprost asortyment części usprawniających model- plyty weglowe duralowe wachacze przeguby kardana zamiast standartoowych prostych z kielichami, jest tego masa.
takim elektrykiem możesz na luzaku ganiać się ze spalinówkami
auto: brak
silnik:: brak
moc: 1km Pomógł: 23 razy Dołączył: 24 Lut 2006 Skąd: Wch
Wysłany: Śro 22 Sie, 2007
To podwozie które jest w zestawie z budą miniaka jest jeszczemniej rozwojowe niż jego nieco bogatszy brat tl-01 którego miałem na samiutkim początku.
Jak ktośma mały budżet lepiej kupić np model Academy str-4 bo wózek daje dużo większe możliwości na starcie, i jest o niebo lżejszy, po dokupieniu dobrego regulatora, jakiegoś żwawszego silnika to naprawdę profi sprzęt.
Tak wygląda seryjnie
A tak po delikatnym tuningu (podwozie z płyt węglowych, amory olejowe, przeguby kardana z aluminium tak samo jak wałek napędowy.piankowy zderzak - tu liczy się każdy gram)
Jeżeli ktoś chce kupić sobie model do jazdy- są dwie drogi - zestaw RTR ready to ride
bądź kupowanie poszczególnych elementów(co bardzo polecam bo nikt nie będzie nam wpychał badziewia )
Zakupy w przypadku modelu elektrycznego to:
-Model (może kosztować w zależności od stopnia zaawansowania od 600 do 2czy nawet 3000pln)
Ten z obrazka powyżej to koszt jakiś 600zł a bardzo polecam bo sprzęt jest super i daje się zaadaptować po lekkich zmianach jako równorzędny rywal dla wszelkich profi modeli zawodniczych.
- Nadajnik (aparatura tzw kółkowa bądź pistoletowa ) cena takiej jak na zdjeciu to około 500pln na rynku dostępne są również takzwane nadajniki drążkowe ale polecam odrazu uczyć się na kółku, drażki mimo że troche łatwiejsze w opanowaniu zalecane są raczej do samolotów i helikopterów.
-silnik około 200pln za naprawde dobry silniczek który da mase frajdy a z auta zrobi pocisk taki jak np Purple bull firmy graupner który jest średnią półką ale dla amatora na dzieńdobry wystarczy w zupełności
-regulator obrotów około 180pln (to swoista elektroniczna skrzynia biegów która pozwala na idealnie płynne dobieranie prędkości przez kierującego, w standarcie dodawane są tzw regulatory mechaniczne które są beznadziejne ze względu na to że dają możliwość uzycia jedynie dwoch biegow bez płynnego przyspieszania
- ładowarka ( w zależności co kto lubi ) można kupić już za 200pln a można kupić również za 1000pln
- akumulatory - sprzedawane w tzw pakietach czyli 6 ogniw połącznonych razem bądź 2x po 3 ogniwa. Ważne żeby najpierw zdecydować się na model a później kupywać akumulatory ponieważ sposób ich łączenia uzależnoiny jest od ich wpasowania w podwozie modelu. Koszt selekcjonowanych ogniw sanyo to około 100-120zł. Taki pakiet na dobrym silniku wystarcza na jakieś 10 minut jazdy więc niezbędne jest zakupienie przynajmniej 3 pakietów dla dobrej zabawy. Pakiet taki łąduje się około 15 minut więc mając pod nosem samochód można podłączyc ładowarke do akumulatora i dzięki 3 pakietom jeżdzić niemal bezprzerwy
Do tego oczywiście części eksploatacyjne jak opony ale to już zakup na bierząco zresztą raz na 2-3 miesiące dla kogoś kto jeżdzi amatorsko
auto: brak
silnik:: brak
moc: 1km Pomógł: 23 razy Dołączył: 24 Lut 2006 Skąd: Wch
Wysłany: Śro 22 Sie, 2007
Modele mają oczywiście też wady- z tego się nie wyrasta. Ja nawet kilka lat po sprzedaży całego mojego zaplecza wciąż tęsknie momentami za jazdą tym małym wariatem, chyba nie musze mówić jakie wrażenie wywołuje model który ma jakiś 550mm długości i porusza się z prędkością 80 km/h a oczywiście sa też szybsze
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach