Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
polepszenie osiągów bez wzrostu mocy i momentu???
Autor Wiadomość

Niemy 
Jeszcze 4 dni...


auto: Saxo VTS
silnik:: 1,6 16V
moc: 145km
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 14 Sty 2006
Skąd: Gliwice

Wysłany: Pią 24 Sie, 2007   

kolego Sosna widze ze uparles sie strasznie na to odelzenie kola i fele myslac se bedzie to tanie i da duzo przyrostu. watpie czy ktos mierzyl auto po takich modach u nas na forum, ale sadze ze przyrosty beda minimalne, moze nawet slabo zauwazalne, a kasy tez to bedzie troche kosztowac.Dobrze tu koledzy podpowiadaja-na poczatek zainwestuj w porzadny dolot i wydech, co bedzie podstawa potencjalnych dalszych podyfikacji.
takie moje zdanie
 
 
 

GOKART 
współczynnik IQ poniżej temp. ciała
Miniac

auto: maluch
silnik:: jeden sześć
moc: okurzaczkm
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Lip 2006
Skąd: Zachodniopomorskie

Wysłany: Pią 24 Sie, 2007   

sosna8 napisał/a:
w takim razie powiem inaczej...
w zasadzie mogę się dojazdówki i kluczy pozbyc ale to jest raptem max 15-20kg

a w topicu nie chodzi o to co mam wyjac z auta żeby było lżejsze tylko o to czy jak odelżę bezpośrednio układ napędowy (lekkie koło zamachowe i lekkie felgi chociaż na napędowych kołach)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dywagowac miożemy długo...najlepiej nich ktoś kto coś takiego robił w swoim aucie się odezwie

nie wzniecaj się tak ziom, temat topicu to polepszenie osiągów bez wzrostu mocy i momentu??? więc wszystko w temacie....
Wiesz jest takie przysłowie... konie z wozu, babom lżej czy jakoś tak...
Ta zasada sprawdza się również w motoryzacji. Te - 20 kg to nie tak mało. Firmy wydają grubą kasiorę żeby odelżyć auto o taką masę (włókno weglowe zamiast blachy) albo wywalają mnóstwo sprzętu ze środka.
Do samo dotyczy lekkich felg - kazdy zrzucony 1 kg z masy nieresorowanej ( w tym felgi, opony) to bodajże ekwiwalent 8 kg wywalonych ze środka. Teraz sobie przelicz - powiedzmy że zyskujesz po 3 kg na kole x 4 sztuki x przelicznik to w sumie daje ci prawie 100 kg na masie auta ! To bardzo dużo i jestem pewnien że to odczujesz. Dodatkowo zyskujesz jeszcze 2 sprawy o których wspomniał MArcel - lepsze prowadzenie na zakrętach oraz krótszą drogę hamowania której nie polepszysz zwiększając moc na silniku.
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pią 24 Sie, 2007   

Sosna - po pierwsze ogarnij dolot, malo kto wie ze wszystko sie od niego zaczyna.
Zmierz temperature w dolocie przed przepustnicą i sprobuj cos z tym zrobic - doprowadz zimne powietrze, odizoluj rury od komory itp itd - kazdy pamieta jak fajnie silnik ciagnie od dolu gdy jest zimny.
Zyskujesz - wieszy moment czyli wieksza moc w calym zakresie.


Potem bierz sie za reszte rzeczy, wydech, kolektor etc etc.
Odradzam Ci odelzanie kola - to zrobilbym na samym koncu jak juz by nie bylo naprawde co robic.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Pią 24 Sie, 2007   

Marcel - uturbianie toyki to raczej kiespki pomysł. Generalnie ciężko te silniki uturbiać, do tego w polsce chyba mało kto ma o tym pojęcie.
Na palcach jednej ręki mozna doliczyć sie uturbionych tojek w PL.
HAJLA STAJLA !!!!
 
 
 

KonradMK 
Gary Muvaut

auto: B==D
silnik:: B==D
moc: B==Dkm
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Gru 2005
Skąd: B==D

Wysłany: Pią 24 Sie, 2007   

http://www.wtfauto.com.au/cars/mesmerize.htm

ładna co?
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Pią 24 Sie, 2007   

KonradMK napisał/a:
http://www.wtfauto.com.au/cars/mesmerize.htm

ładna co?

nie...
 
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Pią 24 Sie, 2007   

nie...
 
 
 

strick 
6950 spammer!

auto: MZK KZK PKP
silnik:: zależy który
moc: jest w tobiekm
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Pią 24 Sie, 2007   

zgadzam sie z poprzednikami :563:
_________________
...
 
 
 

JIMEK
[Usunięty]

Wysłany: Pią 24 Sie, 2007   

sosna8 napisał/a:
)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Sob 25 Sie, 2007   

sosna8 napisał/a:
hehe...czyli myślimy podobnie

pytanie tylko czy mówimy o 0,1sec czy może o 0,7sec??


moim zdaniem bedzie to bardzo malo i prawie nie zauwazalne, na pewno nie bedzie to 0.7, mysle ze bedzie to mniej niz 0.1

odchudzenie kola powinno dac lepsze wkrecanie sie na obroty, ale u mnie jakos szalu nie bylo. Nie wierze ze da sie tym zrobic az 0.7 bo jesli tak by bylo to bylby to bardzo tani sposob na lepsze osiagi, a w praktyce odelzenie kola robi sie raczej "przy okazji" a nie jako jeden z glownych modow. Raczej to jest jeden z drobnych modow ktory pomoze obciac ulamki sekund w polaczeniu z innymi modami, niz jakis cudowny srodek na lepsze osiagi.

ps. moim zdaniem najlatwiejszy sposob na poprawie osiagow bez zwiekszania mocy, to skrocenie przelozenia glownego, tracisz vmax, ale poprawiasz przyspieszenie.
 
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Sob 25 Sie, 2007   

moze jakiś magnetyzer ??
 
 
 

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Nie 26 Sie, 2007   

Michał napisał/a:
moze jakiś magnetyzer ??


lepiej ze 2 albo 3 - jeden na moc, drugi na spalanie i jeszcze 3 moment (załozyc je na moment oczywiscie) - i juz wszystko w tym temacie
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Nie 26 Sie, 2007   

KonradMK napisał/a:
lepiej ze 2 albo 3 - jeden na moc, drugi na spalanie i jeszcze 3 moment (załozyc je na moment oczywiscie) - i juz wszystko w tym temacie


albo tak jak jeden z moich klientów - na przewody wodne
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Nie 26 Sie, 2007   

Vlodarsky napisał/a:
KonradMK napisał/a:
lepiej ze 2 albo 3 - jeden na moc, drugi na spalanie i jeszcze 3 moment (załozyc je na moment oczywiscie) - i juz wszystko w tym temacie


albo tak jak jeden z moich klientów - na przewody wodne




eeee to ja napisałem a jak cytujesz wychodzi ze dziki Kondzik :566:
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Nie 26 Sie, 2007   

hmm nie wiem czemu tak wyszło - przepraszam ziomuś
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 8