Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: M
Pon 27 Sie, 2007
czy warto za 3000PLN zrobic wersje GT u chojnackiego??
Autor Wiadomość

sosna8
[Usunięty]

Wysłany: Czw 23 Sie, 2007   czy warto za 3000PLN zrobic wersje GT u chojnackiego??

jacek powiedział mi że moge się spodizewac około 8-10% przyrostu i kosztowac mnie to będzie 3kzł.

oznaczało by to że zrobiło by mi się ze 175KM około 190-193KM

ciekawe czy rzeczywiście tyle może z wysilonego silnika wykrzesac??

może ktoś ma jakąś konkretną wiedzę na temat wersji GT wysilonych silników??

może chondziarze bawili się w tego typu modyfikacje w v-tecach??
 
 

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Pią 24 Sie, 2007   

ja to sie juz gubie .... raz pisze czy bez ingerencji w konie mechaniczne i nitonometry mozna cos poprawic, drugi raz czy robic GT u chonajckiego .... WTF


dłubanie silinka n/a to kosztowny temat, wydaje mi sie ze chojinacki wie co mowi i jest to realny przyrost :) w Hondzie np robisz kolektor, wydech, dobry dolot i masz 10% moze zacznij od tego - jak nie masz a potem mysl o głowicy, wałku .... wazne jest zeby tego typu modyfikacje poprzec "przeprogramowaniem" ECU - moze kolega eM ci pomoze...


jezeli chodzi o zywotnosc - wydech , kolektor , dolot i ecu w minimalny lub zaden sposob nie wplywa na zywotnosc, ale ostrzejszy wałek i planowanie głowicy ma napewno jakis wplyw - jaki ciezko powiedziec mi osobiscie, ale jak bedzie to zrobione z głowa i uzytkowane nic sie powaznego stac nie powinno jak nie masz 500 000 tys km przejechane uf
 
 

GOKART 
współczynnik IQ poniżej temp. ciała
Miniac

auto: maluch
silnik:: jeden sześć
moc: okurzaczkm
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Lip 2006
Skąd: Zachodniopomorskie

Wysłany: Pią 24 Sie, 2007   

Sosna - nie warto. Miałem wcześniej Audi coupe w budzie B4 z silnikiem 2.3 pięć garów 2 zawory na cylinder 133 KM i 200 NM w serii ... Silnik żadna rakieta, wcale nie wysilony więc pomysł miałem żeby go troszku podkręcić u Chojnackiego. Nie wiem czy to wina samej konstrukcji silnika ale wersja GT to pic na wodę fotomontaż... Praktycznie niewielka różnica w mocy, lepiej się wkrecał na obroty i zdecydowanie lepiej brzmiał... to wszystko. A przecież rezerwy mocy i ewentualne przyrosty po obróbce powinny być większę w silniku 8 V aniżeli 16 V. Po prostu za takie pieniądze nie ma opcji żeby w głowicy silnika N/A coś konkretnie nadłubać aby to wyraźnie lepiej jeździło... przy obróbce Chojnackiego głowica jest tylko liźnięta,jakaś polerka kanałów i takie tam. Zapytaj się ile wezmą za konkretne mody w głowicy z większymi gniazadami , zaworami , powiększonymi kanałami o przyrostach <20 KM - myśle że zaśpiewają minimum 10 kPLN.
Za 3000 pln nie spodziewaj się że rewelacji, ot taki delikatny lifting.
Trwałośći związanej z modyfikacją bym się nie bał gdyż to tylko poprawianie niedoróbek fabryki niż rzeczywiste zmiany w konstrukcji.
Poproszę pomógł :D
 
 
 

sosna8
[Usunięty]

Wysłany: Pią 24 Sie, 2007   

Marcel 08 napisał/a:
ja to sie juz gubie .... raz pisze czy bez ingerencji w konie mechaniczne i nitonometry mozna cos poprawic, drugi raz czy robic GT u chonajckiego .... WTF


no po to są dwa topici żeby rozróżnic temat koła zamachowego i lekkich felg od mechanicznych modów

mam chrapke na obie rzeczy...oczywiście zależy wszystko od relacjiprzyrost/cena
 
 

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Pią 24 Sie, 2007   

jak chcesz miec przyrost mocy - GWARANTOWANY przyrost mocy to proponuje pomyslec o TURBO.

koszt prostej instalacji na tańszych czesciak to ok 7k i spokojnie bedziesz miał minimum +50KM gdzie nigdy takiego wyniku nie osiagniesz za ta kwote nawet nie wiem czy za 7k bedziesz w stanie wyciagnac z n/a polowe tego powyzszego wyniku !!
 
 

sosna8
[Usunięty]

Wysłany: Pią 24 Sie, 2007   

GOKART napisał/a:
Sosna - nie warto. Miałem wcześniej Audi coupe w budzie B4 z silnikiem 2.3 pięć garów 2 zawory na cylinder 133 KM i 200 NM w serii ... Silnik żadna rakieta, wcale nie wysilony więc pomysł miałem żeby go troszku podkręcić u Chojnackiego. Nie wiem czy to wina samej konstrukcji silnika ale wersja GT to pic na wodę fotomontaż... Praktycznie niewielka różnica w mocy, lepiej się wkrecał na obroty i zdecydowanie lepiej brzmiał... to wszystko. A przecież rezerwy mocy i ewentualne przyrosty po obróbce powinny być większę w silniku 8 V aniżeli 16 V. Po prostu za takie pieniądze nie ma opcji żeby w głowicy silnika N/A coś konkretnie nadłubać aby to wyraźnie lepiej jeździło... przy obróbce Chojnackiego głowica jest tylko liźnięta,jakaś polerka kanałów i takie tam. Zapytaj się ile wezmą za konkretne mody w głowicy z większymi gniazadami , zaworami , powiększonymi kanałami o przyrostach <20 KM - myśle że zaśpiewają minimum 10 kPLN.
Za 3000 pln nie spodziewaj się że rewelacji, ot taki delikatny lifting.
Trwałośći związanej z modyfikacją bym się nie bał gdyż to tylko poprawianie niedoróbek fabryki niż rzeczywiste zmiany w konstrukcji.
Poproszę pomógł :D


pomógł dam jeśli rzeczywiście się twoja teoria sprawdzi ;)

pokaż wykresy z hamowni tej audioli...wykresy na stronce chojnacki.com.pl w dziale testy masz ich ze 100 przed i po modach różnych aut i w większości przypadków sprawdza się teoria o +8-10% mocy i momentu oraz zjechanie w dół o pare stówek obrótów

ja nie chce wypieprzac 10kpln bo 3pln są w mojej subiektywnej ocenie warte 15KM czy 15NM a nie więcej
muszę zadzownic jeszcze raz do chojnackiego i jeśli gośc da migwarancje że znajdzie chociaż +8% mocy i momentu to robię to, bo w moim przypadku te 8% oznacza 1 właśnie 15KM!!!

inna sprawa jest taka że jak ci gośc zrobił +8% ze 133KM czyli około 10KM no to nie kłamał...tylko napisz jak było w praktyce gokart
 
 

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Pią 24 Sie, 2007   

ale taki przyrost jak juz ci pisałem powinienes osiagnac po wykonaniu najprostszych modyfikacji w n/a czyli :

- kolektor wydechowy - dedykowany do auta lub wykonany na zamówienie - ok 1000zł
- układ wydechowy - z kwasówki - ok 1000zł
- porzadnie wykonany uklad dolotowy - ok 400zł
- modyfikacja ECU - ok 600zł

potem mozesz pomyslec o modykikacji głowicy - takie moje zdanie jak juz chcesz isc w n/a
 
 

sosna8
[Usunięty]

Wysłany: Pią 24 Sie, 2007   

Marcel 08 napisał/a:
ale taki przyrost jak juz ci pisałem powinienes osiagnac po wykonaniu najprostszych modyfikacji w n/a czyli :

- kolektor wydechowy - dedykowany do auta lub wykonany na zamówienie - ok 1000zł
- układ wydechowy - z kwasówki - ok 1000zł
- porzadnie wykonany uklad dolotowy - ok 400zł
- modyfikacja ECU - ok 600zł

potem mozesz pomyslec o modykikacji głowicy - takie moje zdanie jak juz chcesz isc w n/a


wydech obliczany u węglarskiego kosztuje z 2 do 2,5kpln...dolot nie wiem ale sie dowiem...inna sprawa że dolot i wydech to pewnie max optymistycznie +10KM
modyfikacje ECU w celice 2.0 GT kosztują 2kpln a przysrosty to +6KM i +3NM
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Pią 24 Sie, 2007   

Troche to optymistycznei brzmi z tymi przyrostami, jakoś nie wierze w takie firmy typu chojnacki, godula, v-tech itd. mają znaną marke i dlatego kasują sporo wiekszą kase niż trzeba, podjeżewam ze tak głowice da sie zrobić za 1000 zł.
No i przyrost to Ci na 100 % mogą zagwarantować, inaczej ustawią hamownie przy drugim pomiarze i beżiesz miał przyrost jaki chciałeś :D
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Sob 25 Sie, 2007   

Mysle ze niech pan Chojnacki zajmie sie maluchami i polonezami a japonskie silniki zostawi w spokoju.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

!markos
[Usunięty]

Wysłany: Sob 25 Sie, 2007   

mysle, ze pan chojnacki wie o silnikach duzo wiecej niz wszyscy tu razem wzieci, wiec z powyzsza opinia proponuje sie wstrzymac... z panem jackiem wystarczy pogadac, to wtedy sprawa wersji gt sie wyjasni. nie wszystkie auta reaguja tak samo. jedno, czego na pewno nalezy sie spodziewac - poprawa elastycznosci na srednich otwarciach przepustnicy, takim samochodem zupelnie inaczej sie jezdzi (wiem co mowie). jesli ktos oczekuje cudow i pieknych przyrostow, to do zrobionej glowicy i spasowanych kolektorow proponuje dorzucic strojenie. wtedy efekt bedzie znacznie lepszy.

Marcel 08 napisał/a:
- kolektor wydechowy - dedykowany do auta lub wykonany na zamówienie - ok 1000zł
- układ wydechowy - z kwasówki - ok 1000zł
- porzadnie wykonany uklad dolotowy - ok 400zł
- modyfikacja ECU - ok 600zł
nie wiem skad wziales te ceny, ale nie sa one realne. w zasadzie zadna z nich nie jest realna. no, moze poza dolotem...
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Nie 26 Sie, 2007   

Nie zmienia to sprawy, ze pan chojnacki bierze zdecydowanie za duze pieniazki za cos co inny mechanik, ktory moze to nawet lepiej zrobic bieze 1/3 ceny. wyrobiona marka jest zawsze drozsza a nie koniecznie lepsza i z tym ie trzeba pogodzic.
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Nie 26 Sie, 2007   

!markos napisał/a:
mysle, ze pan chojnacki wie o silnikach duzo wiecej niz wszyscy tu razem wzieci

A ty skad masz takie info? Znasz nas? Nie? To czemu tak piszesz? :)
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Nie 26 Sie, 2007   

!markos napisał/a:
]nie wiem skad wziales te ceny, ale nie sa one realne. w zasadzie zadna z nich nie jest realna. no, moze poza dolotem...


sa realne - nie trzeba kupowac wszystkiego co ma tłoczony napis logo firmy a zrobic u Pana "kazia" i tez bedzie działac ....

poza tym markos jezeli wiesz/myslisz,ze Pan CH ma pojecie to skad wiesz/mozesz myslec ze niektore osoby z HH nie maja pojecie na dany temat .... a pogadac mozesz sobie np z panem eM n/t ECU swojego japonczyka i powie ci duzo wiecej niz wiesz lub chcialbys wiedziec ... poza tym temat modyfikacji ecu juz był juz poruszany wiec po co sie powtarzasz ;)
 
 

!markos
[Usunięty]

Wysłany: Nie 26 Sie, 2007   

Loko napisał/a:
Nie zmienia to sprawy, ze pan chojnacki bierze zdecydowanie za duze pieniazki za cos co inny mechanik, ktory moze to nawet lepiej zrobic bieze 1/3 ceny
temu nie zaprzeczam. zdaje sie, ze nawet o tym nie wspominalem?
eM napisał/a:
A ty skad masz takie info? Znasz nas? Nie? To czemu tak piszesz?
czy ktorys z was wlacznie ze mna moze pochwalic sie tyloma latami doswiadczen zebranych przy budowie i modyfikacjach silnikow? chyba nie. a nawet nie chyba, tylko na pewno. i wlasnie dlatego tak pisze. to, ze pan jacek jest fachowcem "starej daty" i to, ze nie zna sie na pisaniu map przez crome nie znaczy wcale, ze wiesz wiecej od niego...
Marcel 08 napisał/a:
nie trzeba kupowac wszystkiego co ma tłoczony napis logo firmy a zrobic u Pana "kazia"
ktory pan kazio robi wydech z kwasowki za 1000pln? kolektor za 1000pln? :zdziw:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 9