Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Yokohama Parada
Autor Wiadomość

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Sob 25 Sie, 2007   

ale co - jednak się odezwali? To już coś!
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

Młody Papież 
php bb modified by przemo


auto: Š135R, Š105
silnik:: duży i mały
moc: jest w Nas samychkm
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 28 Lip 2007
Skąd: prosto z Serca

Wysłany: Sob 25 Sie, 2007   

no wiesz, wkońcu to nie krawczyki.........

chociaż coś podobnego pokroju...

Protokół reklamacyjny
"uszkodzenia mogły zostać spowodowane poprzez:
  -sportowy styl jazdy
  -szybkie pokonywanie zakrętów
  -agresywny styl jazdy
  -gwałtowne hamowanie powodujące nadmierne przeciążenie opon
  -nieprawidłowa geometria pojazdu"

z tego co wypisali, ostatni punkt jest "najmniej głupi"... a geometrię ustawiałem specjalnie dzień przed założeniem oponek do pedzia...

co o tym sądzicie?
i co radzicie???
_________________
       

                               "mam wrażenie że z ludźmi się coraz gorzej rozmawia" - eM
 
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Sob 25 Sie, 2007   

Dżon napisał/a:
Protokół reklamacyjny
"uszkodzenia mogły zostać spowodowane poprzez:
-sportowy styl jazdy
-szybkie pokonywanie zakrętów
-agresywny styl jazdy
-gwałtowne hamowanie powodujące nadmierne przeciążenie opon
-nieprawidłowa geometria pojazdu"

no to wszystko jasne... Kupiłeś Yoko Parady i jeździłeś agresywnie szybko pokonując zakręty, jak tak można? :558:
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Sob 25 Sie, 2007   

Kuźwa co za stek bzdur, uderz do federacji konsumentów, morze oni coś pomogą

Federacja Konsumentów
ul. Mickiewicza 4
40-877 Katowice
tel. (0-32) 206-85-84
www.federacja-konsumentow.org.pl
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Sob 25 Sie, 2007   

Opona Parada PA01 przeznaczona jest dla wielbicieli szybkiej jazdy. Zapewnia doskonałą przyczepność i sterowność. Zastosowano tu najnowsze technologie produkcji mieszanki, dzięki czemu otrzymano nieosiągalny dla innych poziom w trwałości bieżnika, przyczepności i przyszpieszeniu na mokrej i suchej nawierzchni oraz efektywności hamowania. Wzmocnione boki pozwalają znosić wysokie przeciązenia. Podłużne ślimakowate nacięcia poprawiają stabilność i sterowność. Poprzeczne, koliste nacięcia doskonale odprowadzają wodę z powierzchni styku z podłożem. Idealna opona dla fanów tuningu.

Taki jest opis tej opony :570:, a oni potrafią napisać ze od szybkiej jazdy i hamowania się popsuła dramat po prostu.
 
 
 

JIMEK
[Usunięty]

Wysłany: Sob 25 Sie, 2007   

powiedz ze dasz na strony internetowe i napiszesz do gazet i do telewizji zadzwonisz, na policje, po karetke... nie daj sie kurwa dżon pierdole
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Sob 25 Sie, 2007   

hihihihihihehehehehehahahahah dobre jimmi, sczególnie z tą kartekom :DDDD
 
 
 

!markos
[Usunięty]

Wysłany: Sob 25 Sie, 2007   

nie wiem jakie cisnienie tam miales, ale sadzac po zuzyciu praktycznie tylko boku opony - raczej za niskie jak na takie napadanie zakretow

powinien to obejrzec rzeczoznawca, a nie jakis pajac z yokohamy, uderz do uokik i dowiedz sie gdzie je oddac. ekspertyza niestety nie jest darmowa, ale przynajmniej bedziesz mial pewnosc czy to podpada pod jakas gwarancje, czy nie.
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Sob 25 Sie, 2007   

z tego co wiem ciśnienie zawsze było oki
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Nie 26 Sie, 2007   

Wlasiciwe i w miare najlepsze cisnienie mozna tylko i wylacznie ustalic miezac temp na poszczególnych czesciach opony. wtedy bedzie ok, ale jezdzac na seryjnym cisnieniu nie ma sily zeby cos takiego sie stalo z opona.
 
 
 

!markos
[Usunięty]

Wysłany: Nie 26 Sie, 2007   

Loko napisał/a:
jezdzac na seryjnym cisnieniu nie ma sily zeby cos takiego sie stalo z opona
ja bym powiedzial, ze wlasnie jezdzenie na seryjnym cisnieniu moze tak zalatwic opone. opona nadmuchana mocniej na zakrety nie daje sie tak zedrzec z boku.
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Nie 26 Sie, 2007   

Nigdy nie udało mi sie zedrzeć boku opony, a nigdy nie miałem powyzej seryjnego ciśnienia, tył to nawet lekko ponizej do upalania bo wtedy lepiej klei i nic z bokami nigdy się nie działo.
 
 
 

sekator
[Usunięty]

Wysłany: Pon 27 Sie, 2007   

hmm... przy okazji się przywitam :516:

Dżon, z tymi "oponkami" to tak już jest, że ostrą jazdą wszystkie można zajeździć nawet wyczynowe. Przecież w sporcie gumy zminia się co kilka/kilkanaście km.
Ja zrobiłem na swoich r-888 kilka tysięcy km w tym kilka kjs/sprintów i poza sporym zużyciem innych uszkodzeń nie widzę (nie znaczy, że się nie da), opony trzymają z....ście nawet bez rozgrzewania, jeden kjs w padającym deszczu i trzymanie również rewelacyjne tylko przy predkościach powyżej 80-90km/h po wpadnięciu w większą ilość wody kontroli brak! Moim zdaniem do zwykłego upalania/treningu takich opon szkoda, zbyt szybko się kończą.

Jak da się na Twoich "Yoko" jeszcze jeździć to jeździj ewentualnie żeby poprawić trochę bieżnik możesz go minimalnie dociąć, ciśnienie proponuję po ok. 2,5bar w koło.

Pozdrawiam 205-ców.
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Pon 27 Sie, 2007   

sekator napisał/a:
Jak da się na Twoich "Yoko" jeszcze jeździć to jeździj ewentualnie żeby poprawić trochę bieżnik możesz go minimalnie dociąć, ciśnienie proponuję po ok. 2,5bar w koło.

Pozdrawiam 205-ców.


Chyba nie zwróciłęs uwagi na zdjecia w pierwszym poście.

ps. temat do witania się jest w hydeparku
 
 
 

tommi
[Usunięty]

Wysłany: Pon 27 Sie, 2007   

Na kazde opony wystarczy jeden przjechany sprint na torze testowym fiata w tychach. Tamtejsza nawierzchnia zajada kazda opone. im mocniejsze auto tym szybciej ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 9