Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Peugeot 306 1.6 8v
Autor Wiadomość

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Wto 11 Wrz, 2007   Peugeot 306 1.6 8v

ogladalem wczoraj takiego dla mamy :)

rok 98 przebieg na szafie 132tys ale chyba ma troszke wiecej ok 200 .... w srodku poza kieronica nic nie jest zniszczone (tzn jest powycierana i do wymiany sie kwalifikuje)

wszelkie szczeliny pomiedzy elemetami wygladaja na 1 rzut oka bdb - wlasciciel twierdzi ze bez wypadkowy - jedynie cofajac uderzył w słupek ....

silnik pracował równo, odpalił za 1 razem...

zawieszenie po uwagach Vlodarskiego sprawdzilem i zadnych szkypieien nie było slychac w tylnej belce, kola stoja w miare prosto ale 4 opony smietnik i tył jest gorszy od przodu (czyli chyba wina belki, bo Pan nie pamietał czy były z przodu), jada po garbach auto jest takie zbite w sobie i nic nie puka


ale szybkie pytanie ;)

czy ktos uzytkował podobny model auta i jak to jest z kosztami utrzymania?


nadmieniam auto dla mojej mamuski :)
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Wto 11 Wrz, 2007   

kolega ma Saxo z tym samym silnikiem.. i jeżdzi.. jeżdzi.. jeżdzi.. jeżdzi.. jeżi...
Nie wiem jak inne rzeczy ael motor to raczej pancerny
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Wto 11 Wrz, 2007   

Chrzanka mial juz 300000km i nic sie w nim nie dzialo
 
 

kubag
[Usunięty]

Wysłany: Wto 11 Wrz, 2007   

Belka to koszt czescie ok 360zl + poduszki i robocizna jezeli sie o to boisz. Co do uzytkowania auta to moje dwie 306 sa w zasadzie bezproblemowe. Niektore egzemplarze potrafia korodowac pod spodem. Obejrzyj tez dokladnie okolice glowicy, bo zdarza sie czasem ze uszczelka puszcza i olej sie wydostaje na zewnatrz albo do plynu chlodniczego. Koszty utrzemania sa niskie. Jedyne co to te silniki maja apetyt na paliwo wiec przy wiekszych przebiegach LPG niemaja z nim zadnych problemow. Spr dokladnie przednie zawieszenie sinerbloki swoznie i lozyska mcpersona bo czasem lubia sie zepsoc, ale koszty czesci sa bardzo niskie. Wiecej info znajdziesz na forum o 306 bylo jzu kilka takich watkow www.306team.pl
 
 

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Wto 11 Wrz, 2007   

w sumie i tak zawsze wychodze z załozenia ze jak bud OK to wszystko inne da sie naprawic i w koncu to jest tylko uzywany samochód :P

a mamie sie podoba wiec to tez wazne :P

jade dzis go obejrzec po poludniu na podnosniku i z japonsiej rodziny robimy sie francuzami :)
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Wto 11 Wrz, 2007   

Marcel: CO do silnika to jak sam K-mart i Saxorulez wspomnieli trwaly i niewysilony.
W 306 ma 90Km, a Saxorulez bedzie mial na zbyciu glowicę od rally to zawsze +10Km prtzy zachowaniu fabrycznej trwalosci ;)
Co do kierownicy to jak chcesz to mogę zaproponować Ci moją ze 106 bo chyba bede zmienial na coś bardziej sportowego ;)

Poza tym to 306 jest calkiem przyjemnym autkiem. Z tylna belka ponoć nie ma takich problemów jak w saxo/106.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Wto 11 Wrz, 2007   

jezeli kupie to auto i zapewne bede zainteresowany kierownica - daj cena i foto makro na PW lub tu :)
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Wto 11 Wrz, 2007   

Na razie looknij w mojego pimpa.
A jak chcesz w extra zbliżeniu to jutro. Ok ???
Cena ??? - popatrzylem na allegro - i tak sobie mysle że 150pln za fajere z jachem to jest OK. Jezeli znajdziesz na allegro taniej to ja opuszczam do takiej ceny i dodaje dowóz gratis ;)
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Wto 11 Wrz, 2007   

nie mam zbyt duzego doswiadczenia w 306, ale jezdzilem przez dwa miesciace 306 1.8 8v XT (ten z blokiem o dyszla). Od tamtej pory minely 4 miesiaca, obecnie jezdzi nim moj ziomek, samochod jest jak do tej pory pod kazdym wzgledem bezawaryjny.
 
 

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Wto 11 Wrz, 2007   

niestety chyba poszukamy innego egzemplarza, bo ten o ktorym myslelismy niestety w kolo malowany....

- uszczelka pod deklem do wym,
- rozrzad do wym,
- plastiki lewych drzw od wew do wym,
- kiera do wym,
- prawe drzwi przod/tyl przydalo by sie pomalowac, bo glebowa rysa
- z tylnej klapy zdjac spojler i klape pomalowac
- 4 opony do wym, bo prawie jak slick

cena niby 8k ale jutro jade obejrzec od 1 wl hatbacka i sie okaze co dalej





k-mart a ty nie masz jakiegos auta tak zeby mnie wyszło ok 8k tak 99r - 4/5 d
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Wto 11 Wrz, 2007   

Chwilowo mam tylko saxofona 1.4i, ale to 1997 :/
http://my.ricardo.ch/accd...p?IDI=516193202
 
 

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Śro 12 Wrz, 2007   

3d odpada
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Śro 12 Wrz, 2007   

mam tez od dzisiaj 306 1.8 8v XT, roku nie pamietam, 166000km ;)
 
 

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Czw 13 Wrz, 2007   

cena i wiecej info i foto :)

cabrio08@wp.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 8