Na 95% w moim pugu po zrobieniu programu wysrała się pompa paliwa. Przy przekręceniu kluczyka nie slychac zeby pracowala, po odlaczeniu jej od przewodow idacych z samochodu i podpieciu na krotko od aku tez nie pracuje, po zdjeciu przewodu paliwowego przy wtryskach wylecialo tylko to paliwo ktore bylo w przewodzie i wiecej nie podaje. Bezpiecznik sprawdzilem. Pojade jeszcze do Adasia na diagnoze.
I teraz pytanie bo kompletnie sie na tym nie znam.. Jaka pompe kupic?? czy kupowac taka jak byla seryjnie tej samej wydajnosci (niestety nie wiem dokladnie jakiej)?? czy jest prawdopodobienstwo ze ta tez padnie bo np. bedzie za slaba?? czy szukac jakiejs wydajniejszej (jakies Walbro czy cos)?? jesli tak to jaka musi miec wydajnosc?
Kompletnie sie na tym nie znam wiec wszelkie rady mile widziane. Fajnie jakby Dzik sie wypowiedzial bo on chyba ogarnia ten temat.
_________________ www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
aha i po sprawdzeniu miernikiem dochodzi prad do pompy.. moze to przekaznik od pompy padl?? tylko jak to sprawdzic..
a i jeszcze dzien wczesniej zanim nie moglem odpalic samochodu podczas jazdy samochod zaczynal mi przerywac i zapalala sie kontrolka samodiagnostyki silnika! czy to moze byc zwiazane z dlubanym kompem czy mozna go wykluczyc?
_________________ www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
czy po wsadzeniu wydajniejszej pompy seryjne wtryskiwacze to wytrzymaja??
Przeciez za to martwi sie regulator paliwa.
Seryjna pompa przy takich zmianach spokojnie powinna dawac rade, a to jaka pompe zalozysz zalezy jaka masz teraz. Czy jest zewnetrza, jesli tak to latwiej cos dobrac.
Jesli dla Ciebie 400PLN to OK to bierz walbro, a jesli chcesz wydac mniej to wystarczy taka od wiekszego silnika. Pytasz Vlodarskiego jaki wozek 3.0 mial podobna pompke i kupujesz zamiennik.
Policz przyrost % w stozunku do serii. Mi w GTT seryjna stara zajezdzona pompa dala 150% mocy, seryjna nowa dala by pewnie wiecej.
auto: Š135R, Š105
silnik:: duży i mały
moc: jest w Nas samychkm Pomógł: 15 razy Dołączył: 27 Lip 2007 Skąd: prosto z Serca
Wysłany: Nie 16 Wrz, 2007
napewno nie zaszkodzi... ale po co komu pompa dająca 7bar jak i tak zostaje na np 3barach bo na tyle pozwoli regulator ciśnienia...chyba że się planuje jakieś modyfikacje...
tylko jeszcze pytanie, jak to wygląda w praktyce? czy jezeli producent podaje np 5bar to pompa faktycznie zawsze tyle nabija?
Ostatnio znajomy kupił pompe 3,5barową a po podłączeniu 2,9barowy regulator nawet na chwile nie otworzył odpływu... czy to normalne? :562:
_________________
"mam wrażenie że z ludźmi się coraz gorzej rozmawia" - eM
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach