trzeba oczywiscie dolac za co odpoiedzialne sa odpowiednie wzbogacenia w ecu
_________________
mikson [Usunięty]
Wysłany: Pon 17 Wrz, 2007
dziku ja tez tak napisalem
bylem kiedys dobry z fizy
lagadula [Usunięty]
Wysłany: Pon 17 Wrz, 2007
mikson napisał/a:
zgadzam sie tak samo ma cisnienie i wilgotnosc powietrza wplyw na moc,
ale u nas najwieksze znaczenie ma temperatura, dlatego ludziki nie lubia robic pomiarow na hamowni podczas lata
jest taki rajd , nie pamietam jak sie nazywa iles kilometrow pod gore , mega szybkie bryczki,
i pokonujac roznice wzniesienia nie bede strzelal ale 2-3 km okazuje sie ze traca mocy ponad 40% czy wiecej
takze parametry powietrza maja spory wplyw na moc silnika,
auto: maluch
silnik:: jeden sześć
moc: okurzaczkm Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Lip 2006 Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: Pon 17 Wrz, 2007
zazdroszczę silnikom wolnossącym takiego trzymania mocy przy gorącym powietrzu.
W doładowanym jest po prostu tragedia...
Klikać na wykresiki, komentaż zbędny
wykres niebieski - normalna temperaturka
wykres czerwony - 34 st. w cieniu. Z dmuchawy na hamowni buchało jak z pieca
Moment
Moc
w lecie się nie ścigam
wyscig wyscigiem... tam sie poprostu wyjezdza do gory, a na rajdzie meksyku sie caly czas w tych gorach podrozuje, wszyscy tam narzekaja na spadki mocy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach