auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Pon 24 Wrz, 2007 Kontrolka AJERBAGU
Mozę ktoś przypadkiem ogarnaia, chodzą słuchy na mieści ze mozna oszukać kompa w aucie wpinajac w miejce airbagu, czy napinacza jakis rezystor i wtedy komp sobie elegancko mysli ze wszystko jest w porządku? Mozę ktos wie gdzie mozna znaleźć jakieś info na ten temat, sam cos wie, albo ma jakieś wskazówki jak sie do tego zabrać.
auto: Mazda CX7
silnik:: czysty
moc: ze 230km Pomógł: 12 razy Dołączył: 16 Gru 2005 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 24 Wrz, 2007
tak, jest taka możliwość i ja w swojej kadencji mechanicznej spotakałem się już z kilkoma przypadkami, rezystor (opornik) działa jako urządzenei, czyli poduszka lub napinacze, jeżeli oporność jest taka sama, to komputer myśli że jest ok i nie ma żadnych błędów, niestety przy zwykłej diagnozie tego nie wyłapiesz, ponieważ nawet zewnętrzny komputer serwisowy nie zczyta błędów - w takim wypadku, trzeba być spotrzgewaczym czy coś było wymieniane, odkręcane, poduszki, pasy.. a później prześwietlać całą wiązke SRS ! !
jorkee [Usunięty]
Wysłany: Pon 24 Wrz, 2007
z tego co czytalem to problem wynika albo z poduszki powietrznej albo z napinaczy.
Jesli wymienia sie fotele to najprostrzym sposobem jest podczepienie do nich od spodu elektroniki od napinaczy i sprawa zalatwiona.
Jesli chodzi o aribag to nie wiem czy naby nie sa tak robione zeby symulowaly obecnosc poduszki. Czytalem tez ze ludzie po prostu zalepiaja kontrolke albo po prostu wyciagaja z niej zarowke
auto: Mazda CX7
silnik:: czysty
moc: ze 230km Pomógł: 12 razy Dołączył: 16 Gru 2005 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 24 Wrz, 2007
no tak.. ale jeżeli zrobi się rezystor na jedną poduszkę (kieorowcy, ponieważ mamy sportową kiere) to poduszka pasażera będzie działała, a jeżeli zostawisz z błędem to nie będzie działała ani pasażera ani kierowcy, komputer odcina całość - chyba też tak jest w saxo, ale głowy obciąć sobie nie dam
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Pon 24 Wrz, 2007
No to jak masz taka mozliwosć to ja bardzo chętnie , problem jest włąśnie taki ze mam kiere i fotel, jak był sam fotel to nie było problemu, bo woziłem ustrojstwo od napinacza pod dywanikiem, ale teraz z kierownicą juz to nie przechodzi bo musiał bym jeszcze poduszke na kolanach wozić.
No a chce wlasnie tak jak napisaleś oszukać kompa, żeby działał napinacz pasów na fotelu pasażera.
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Wto 02 Paź, 2007
Jeszcze raz wielkie podziekowania, opornik doszedl, wsadzilem go dzis do auta i kontrolka sie nie swieci, wszystko gra i buczy
:564:
Naprawde wielke dzieki, bylem w szoku jak napisales ze mi go przyslesz, taki super klimat to tylko na hot hatchu, to jest niepowtarzalne
auto: Mazda CX7
silnik:: czysty
moc: ze 230km Pomógł: 12 razy Dołączył: 16 Gru 2005 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 03 Paź, 2007
dobrze, ale oporników więcej nie mam
super Loko, ciesze się że mogłem pomóc
Grzesiek VTS You cant handle the truth! Czy to jest saxo ??
auto: saxo 2 x 16V
silnik:: 1.6
moc: 136 i ??km Pomógł: 19 razy Dołączył: 13 Gru 2005 Skąd: Kraków
Wysłany: Pią 12 Paź, 2007
A poduszka pasażera będzie działać w czasie dzwonu normalnie ???
Czy da się tak zrobić żeby poduszka pasażera działała bez oryginalnego napinacza ??
Bo to chyba trzeba oszukać napinacz kierowcy ,pasażera i poduszkę kierowcy jeszcze ??
JAK TO ZROBIC ????
Ostatnio zmieniony przez Grzesiek VTS Pią 12 Paź, 2007, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach