auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km Pomógł: 78 razy Dołączył: 04 Gru 2005 Skąd: Warszawa Wola
Wysłany: Pią 28 Wrz, 2007 Swift GTi
Hajla.
Jak wiadomo szukam czegos małego i szybkiego. Nie na zasadzie jak miałem saxo, ze samochód był i na tor i do pracy, i do szkoły, po bułki, dziwki lans, audio, po parówki, kartofle, kapuste, na wakacje.
Samochód normalny juz mam, i szczególnie po lbn, napaliłem sie zeby kupić cos małego, nie drogiego, nie psującego sie. Przeznaczeniem samochodu był by tor, i MOZE jakiś kajtek or smth.
Chłopaki zarzucili mi na łeb pomysł ze swiftem GTi i chciałbym sie na ten temat wiecej dowiedzieć, tzn.:
1. Awaryjność samochodu
2. Silnik
3. Różnica miedzy rocznikami
jest taki http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C3491832 rocznik od 1989 - 1991
nowszy http://www.allegro.pl/ite..._swift_gti.html (1992-1996)
4. Dostepnosc czesci ( wydech , zawias )
a może R5 GTT? dmuchniesz turbinką na 1,7 i zamiatasz ulice jak Dzik. no i zmieścisz się w 4 tys. chyba że jednak szukasz troszkę lansu... przyznaj się
auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km Pomógł: 78 razy Dołączył: 04 Gru 2005 Skąd: Warszawa Wola
Wysłany: Pią 28 Wrz, 2007
Myślałem o R5. Ale problem jest w tym, ze one częściej stoją niż jedzą. Boje sie. Sam wiesz kondziu bondziu ... nie chce mi sie do ciebie dzwonić i prosić o holowanko
auto: 106 rallye
silnik:: 1.6 16V
moc: 120km Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Kwi 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 28 Wrz, 2007 Re: Swift GTi
1. Jak na auto 15-20 letnie swfit jest bezawaryjny. U mnie poza eksploatycyjnymi rzeczami naprawiałem tylko 3 razy skrzynie biegów (nikt nie mógł dobrze tego zrobić) i przeguby. Dużym problemem jest blacharka, tzn swifty mocno rdzewieją. Powiem tak, swift z 93 spędzał mniej czasu w warsztacie niż 106 s16 z 98r, więc to o czymś świadczy.
2. Silnik kręci się do 7800obr, jedzie od 4-5tys, przyśpieszenie przyzwoite, w serii raczej będzie szybszy od 106 xsi, bądź rallye
3. Tutaj masz historie swifta gti i wszystkie modle: http://www.swiftklub.pl/i...id=15&Itemid=83
4. Jeśli chodzi o części, to m.in. cieżko zdobyć dobrą oryginalną skrzynie z gti, przeguby wewnętrzne można kupić tylko oryginalne lub zregenerować, sprzęgło, hamulce, podzespoły silnika są dostępne bez problemu, zawias sportowy robi chyba tylko koni, bilstein nie robi zawiasu do gti,
moj brat mial swifta gti i sprzedal go dopieszczonego poprzedniej jesieni
najgorsza w swiftach jest blacha , stary progi leca w oczach ruda potrafi byc wszedzie
najlepsze w nich jest ich zajebisty silnik i mozliwosci jego do dalszego up i mala masa
przyspieszenia wersja mk1 8.2sek mk2 8.5 mk3 8.8sek dlubane maja po 7sek z malym hakiem, mozna walki kupic i racingowe na difultowych gratach z 1.3 masz 150koni
generalnie z czesciami raczej nie ma problemu i sa zamienniki
najwiekszym problemem to kupienie jak najmniej zjedzonej przez ruda sztuki,
i w polsce raczej tego nie uswiadczysz,
silniki nie do zajechania pieknie sie kreca i jak na 1.3 fanie brzmia, maja potencjal
fotele seryjne kubelki sa tez oki
spalanie miasto po emerycku to i z 7litrow palowanie z 10
co wiecej
szkoda ze produkowali je do 96 roku i kupienie 11 letniego to juz jest spore wyzwanie
bo kupisz za 5-10tys niby w dobrym stanie ale zeby to doprowadzic do ladu to z 5 bedziesz musial wsadzic lacznie licze z progami
Marcel [Usunięty]
Wysłany: Pią 28 Wrz, 2007
michal pozostał bym jednak przy XSi
swift fajne auto, ale ciezko trafic egz. warty zainteresowania w cenie XSi chyba....
proponowalbym zeby sie przejechal SŁIFCIOREM i zdecydował co lepiej sie prowadzi...
auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Pią 28 Wrz, 2007
Michał napisał/a:
Ale problem jest w tym, ze one częściej stoją niż jedzą
Za innych sie nie wypowiem, ale moje jezdzily i jezdza....i jezdza....i jezdza.....Nawet kropli oleju nie biora.
O Gtt trzeba bardzo dbac by jezdzily, ale gte to perpetum mobile.
A R5 po swapie nie ma prawa sie psuc, jesli wszystko jest dobrze wykonane a silnik nie zjechany.
Michal, na serio: po co Ci taki egzotyk jak Swift?? Skad brac graty jak cos sie zepsuje??
Juz lepiej jakiegos xsi. Nigdzie nie bylem, ale Ci znajde.
W tym momencie mam inna propozycje: pug 306 gti 6. 3000.- Fr.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach