Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
B16AT dywagacje o niutkach
Autor Wiadomość

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Śro 18 Lip, 2007   

ale ja raczej mysle nad turbo hybrydzie ze skrzynia s80 lub YS1 - niekiedy s LSD
 
 

hteb
[Usunięty]

Wysłany: Nie 22 Lip, 2007   

carlose napisał/a:
a jaką masz chłodnice cieczy tak się zapytam ? :)


U mnie chłodnik cieczy taki made in china 6cm grubości :) Trza było tuningować maskę bo się nie mieściła. Chłodnicę oleju też mam zamonconą - taka najmniejsza b&m ale radzi sobie :) Nie przekraczam 100C więc jest o niebo lepiej :)
 
 

hteb
[Usunięty]

Wysłany: Pią 28 Wrz, 2007   

Nowy wykres z większym turbo - mniejsze doładowanie - program emeryt (avc'r) 300 i niecałe 1,2bara 320ps.
Niutony gdzieś uciekły ale stara td04 waliła ponad 1,3 by te 310kucy zapiąć...

Coż - więcej chyba bez sensu bo sporo do zmiany by było - cały ssący układ przerobić z wałkami, kolektorem, przepustnicą no i wydech 3" by się kłaniał... Chyba spasuję do i tak frajda z max boosta wstającego przed 4000obr :)

No i wykresy ...





I męski zakręcony dolot + DP 3"


Ostatnio zmieniony przez hteb Pią 28 Wrz, 2007, w całości zmieniany 2 razy  
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pią 28 Wrz, 2007   

Widać wiekszą wydajność kompresora turbiny :)
Wrzuc do posta z wykresami :)
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

hteb
[Usunięty]

Wysłany: Pią 28 Wrz, 2007   

eM napisał/a:
Widać wiekszą wydajność kompresora turbiny :)
Wrzuc do posta z wykresami :)


Ju... eM - jest jakaś szansa na więcej bez zmian mechanicznych - w sensie miliona $ na te kolektory i inne... ??
 
 

carlose 
słucham..?
Adminiseparator


auto: Mazda CX7
silnik:: czysty
moc: ze 230km
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 16 Gru 2005
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 28 Wrz, 2007   

em czyni cuda jak coś :D
 
 
 

hteb
[Usunięty]

Wysłany: Pią 28 Wrz, 2007   

carlose napisał/a:
em czyni cuda jak coś :D


znaczy wiadomo - mam hondate więc z tego nie zrezygnuje bo furacz śmiga nieziemsko tylko jakoś tych Nm mi brak troche... wiadomo to tylko 1,6 ... pozostaje pytanie czy coś można kombinować czy zostawić bo sie nie da :) Wiem że teraz mam full bezpiecznie i długodystansowo :)
 
 

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Pią 28 Wrz, 2007   

a dominiki ci hondate stroił? zapewne tak, a jak psizesz ze jest bezpeicznie i dlugodystansowo, to wg mnie juz przy tym wyniki nie ma co sie spinac przez zima, a po zimie 350PS mozna jeszcze sie pokusic :d
 
 

hteb
[Usunięty]

Wysłany: Pią 28 Wrz, 2007   

Marcel 08 napisał/a:
a dominiki ci hondate stroił? zapewne tak, a jak psizesz ze jest bezpeicznie i dlugodystansowo, to wg mnie juz przy tym wyniki nie ma co sie spinac przez zima, a po zimie 350PS mozna jeszcze sie pokusic :d


Si - stroił Dominik - pytanie czy rzeczywiście koszt nastepnych ps i Nm jest tak duży i wiążący się z wymiana- wałków, kolektora , przepustnicy, wydechu (3") ??

Chce jakoś to rozplanować przez zimę :)
 
 

carlose 
słucham..?
Adminiseparator


auto: Mazda CX7
silnik:: czysty
moc: ze 230km
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 16 Gru 2005
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 28 Wrz, 2007   

to tak jak każdy, zima okresem dywagacji i tułania $ na kolejne mody, mody i modziki :D :D
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pią 28 Wrz, 2007   

nie starczy wam mocy ?
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

hteb
[Usunięty]

Wysłany: Pią 28 Wrz, 2007   

Vlodarsky napisał/a:
nie starczy wam mocy ?


hmmm...strzasznie szybko sie człowiek do tego przyzwyczaja :)
przez zimę mam zamiar też uciułać graty do wnętrza i remoncik budy :)
Ostatnio zmieniony przez hteb Pią 28 Wrz, 2007, w całości zmieniany 1 raz  
 
 

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Pią 28 Wrz, 2007   

wydaje mi sie ze 350PS to i ja bedzie ciekawy wynik dla FWD gdzie to wykorzystac ;)

co do kolejnych modyfikacji to chyba jednak trzeba zaczac wymianic inne podzespoly silnikowe, a czy ty masz wzmaciany blok?
 
 

hteb
[Usunięty]

Wysłany: Pią 28 Wrz, 2007   

Marcel 08 napisał/a:
wydaje mi sie ze 350PS to i ja bedzie ciekawy wynik dla FWD gdzie to wykorzystac ;)

co do kolejnych modyfikacji to chyba jednak trzeba zaczac wymianic inne podzespoly silnikowe, a czy ty masz wzmaciany blok?


bloku wzmacnianego nie mam - seria tuleje + zwykły blockguard... W silniku ponoć tylko wałki, sprężynki i talerzyki i klektor ssący i przepustnica wieksza i wydech 3" - reszta może zostać w/g Dominika :)

No właśnie - nie wiem czy warto ładować pod 1,4bara do tych 350... + wydatki na powyższą listę i zapierdalenie generalnie streetowe - bez ściganek czy 1/4 :)
 
 

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Pią 28 Wrz, 2007   

wg mnie nie ma sensu !

ja bym tylko zrobil porzadek pod maska, zeby było ładnie jak sie otworzy, a na ulice to i tak na FWD fajny wynik...

poza tym jak dominik tam mowi to tak musi byc, znam dominika heheheh mozna by powiedziec od małego :d i szanuje czlowieka ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 2.58 sekund. Zapytań do SQL: 13