ale ja raczej mysle nad turbo hybrydzie ze skrzynia s80 lub YS1 - niekiedy s LSD
hteb [Usunięty]
Wysłany: Nie 22 Lip, 2007
carlose napisał/a:
a jaką masz chłodnice cieczy tak się zapytam ?
U mnie chłodnik cieczy taki made in china 6cm grubości Trza było tuningować maskę bo się nie mieściła. Chłodnicę oleju też mam zamonconą - taka najmniejsza b&m ale radzi sobie Nie przekraczam 100C więc jest o niebo lepiej
hteb [Usunięty]
Wysłany: Pią 28 Wrz, 2007
Nowy wykres z większym turbo - mniejsze doładowanie - program emeryt (avc'r) 300 i niecałe 1,2bara 320ps.
Niutony gdzieś uciekły ale stara td04 waliła ponad 1,3 by te 310kucy zapiąć...
Coż - więcej chyba bez sensu bo sporo do zmiany by było - cały ssący układ przerobić z wałkami, kolektorem, przepustnicą no i wydech 3" by się kłaniał... Chyba spasuję do i tak frajda z max boosta wstającego przed 4000obr
No i wykresy ...
I męski zakręcony dolot + DP 3"
Ostatnio zmieniony przez hteb Pią 28 Wrz, 2007, w całości zmieniany 2 razy
auto: Mazda CX7
silnik:: czysty
moc: ze 230km Pomógł: 12 razy Dołączył: 16 Gru 2005 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 28 Wrz, 2007
em czyni cuda jak coś
hteb [Usunięty]
Wysłany: Pią 28 Wrz, 2007
carlose napisał/a:
em czyni cuda jak coś
znaczy wiadomo - mam hondate więc z tego nie zrezygnuje bo furacz śmiga nieziemsko tylko jakoś tych Nm mi brak troche... wiadomo to tylko 1,6 ... pozostaje pytanie czy coś można kombinować czy zostawić bo sie nie da Wiem że teraz mam full bezpiecznie i długodystansowo
Marcel [Usunięty]
Wysłany: Pią 28 Wrz, 2007
a dominiki ci hondate stroił? zapewne tak, a jak psizesz ze jest bezpeicznie i dlugodystansowo, to wg mnie juz przy tym wyniki nie ma co sie spinac przez zima, a po zimie 350PS mozna jeszcze sie pokusic
hteb [Usunięty]
Wysłany: Pią 28 Wrz, 2007
Marcel 08 napisał/a:
a dominiki ci hondate stroił? zapewne tak, a jak psizesz ze jest bezpeicznie i dlugodystansowo, to wg mnie juz przy tym wyniki nie ma co sie spinac przez zima, a po zimie 350PS mozna jeszcze sie pokusic
Si - stroił Dominik - pytanie czy rzeczywiście koszt nastepnych ps i Nm jest tak duży i wiążący się z wymiana- wałków, kolektora , przepustnicy, wydechu (3") ??
hmmm...strzasznie szybko sie człowiek do tego przyzwyczaja
przez zimę mam zamiar też uciułać graty do wnętrza i remoncik budy
Ostatnio zmieniony przez hteb Pią 28 Wrz, 2007, w całości zmieniany 1 raz
Marcel [Usunięty]
Wysłany: Pią 28 Wrz, 2007
wydaje mi sie ze 350PS to i ja bedzie ciekawy wynik dla FWD gdzie to wykorzystac
co do kolejnych modyfikacji to chyba jednak trzeba zaczac wymianic inne podzespoly silnikowe, a czy ty masz wzmaciany blok?
hteb [Usunięty]
Wysłany: Pią 28 Wrz, 2007
Marcel 08 napisał/a:
wydaje mi sie ze 350PS to i ja bedzie ciekawy wynik dla FWD gdzie to wykorzystac
co do kolejnych modyfikacji to chyba jednak trzeba zaczac wymianic inne podzespoly silnikowe, a czy ty masz wzmaciany blok?
bloku wzmacnianego nie mam - seria tuleje + zwykły blockguard... W silniku ponoć tylko wałki, sprężynki i talerzyki i klektor ssący i przepustnica wieksza i wydech 3" - reszta może zostać w/g Dominika
No właśnie - nie wiem czy warto ładować pod 1,4bara do tych 350... + wydatki na powyższą listę i zapierdalenie generalnie streetowe - bez ściganek czy 1/4
Marcel [Usunięty]
Wysłany: Pią 28 Wrz, 2007
wg mnie nie ma sensu !
ja bym tylko zrobil porzadek pod maska, zeby było ładnie jak sie otworzy, a na ulice to i tak na FWD fajny wynik...
poza tym jak dominik tam mowi to tak musi byc, znam dominika heheheh mozna by powiedziec od małego i szanuje czlowieka
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach