- nawet 470, ale nie w ASO bo w ASO chyba 950zl. Do tego trzeba dokupic 2 plastikowe zatyczki na walki za 50 w ASO (chyab ze beda w pudelku, u mnie nie bylo).
tak wiec 530 + 530 kolko.
Do tego pasek osprzetu z napinaczem 530 zl (w aso najtaniej), jak auto ma 50tys i to pierwsza zmiana to w sumie mozna sam pasek zmienic.
Co do wymiany to albo szukasz w miare kumatego frajera z ktorym sie z gory na cene umawiasz a on nie wie co go czeka (ja kiedys tak zrobilem z Tomsonem, umowilem sie na 250zl bo mysleli ze im to zajmie godzine, a zajelo 2 dni bez wyjmowania silnika, ale musieli sobie specjalnie wyginac klucze, mimo ze strasznie kurwili ceny nie podniesli (szacun) ale ogolnie to sa bardzo marni fachowcy od reno i nie polecam)
tydzien temu zmienialem i rozrzad i pasek osprzetu kompletne + sprzeglo, + poduszki silnika, pompa wody ... z wyjmowaniem motoru i skrzyni. 2 i pol dnia pracy, 1200zl. Ogolnie moj mechanik jest bardzo dobry i godny zaufania, ale na sporcie sie nie zna. Tego polecam, ale raczej sie nie podejmie wymiany bez wyjmowania motoru.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach