auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Śro 13 Cze, 2007 g tech - SS czy RR??
Chce nabyc g tech'a. Do zabawy z gtt bedzie niezbedny a i tak sie przyda. W CH hamownia kosztuje za raz 150.- Fr. :570:
Zostalo tylko pytanie czy warto zainwestowac 300$ w RR czy wystarczy SS za 200$??
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Śro 13 Cze, 2007
Dziku napisz w trzech zdaniach prosze,
gtech taki jak twoj vs inercyjna hamownia.
_________________ Samochody to ZUO!
Marcel [Usunięty]
Wysłany: Śro 13 Cze, 2007
gtech to zabawka i nigdy nie zastąpi hamowni niewazne ile wydasz kasy. bardziej moze słuzyc do nauki startów i sprwdzania powtarzalnosci czasów, ale na jakies super pomiary mocy itp
Marcel, nie zgadzam sie.
Gtechem bawie sie od dawna i troche go znam.
Mam model competition z softem RR.
http://www.dziki.pl/5/img/g1.jpg
To jest wykres na kolach R5 i clio, kto zna wykresy clio zobaczy ze wykres wyglada podobnie jak na hamowni.
Co do mocy.
Wiec w PL modna jest moc na silniku, gtech tej nie wskaze.
W innych krajach leja na to i mierza na kolach, z pewnoscia jest to dokladniejsze.
Gtech mierzy moc na kolach i o dziwno, dosc dokladnie, znac tylko trzeba mase samochodu.
Teraz dochodzimy do sedna sprawy: co chcemy zmierzyc.
Prawda jest taka ze moc samochodu to nie jest wartosc stala, przeciez wplywa na nia troche warunkow. O ile w NA mniej to w turbo zly nawiew moze zmienic bardzo duzo.
Lepiej schlodzimy IC i mamy sporo koni wiecej.
Na gtechu widac tez ze np turbo inaczej wstaje na I-ce jak na III-ce.
Gtech pokazuje warunki na drodze i to jest wazne, mnie bardziej interesuje jak samochod bedzie jezdzil zamiast robic bawic sie w dyno queen.
Co wazne, jesli wiemy jak mierzyc wyniki sa bardzo powtarzalne.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach